Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kas keegi oskab nõu anda MB 190E signalisatsiooni maha võtmise kohta
#1
tere
sooviks maha võta 190E 2.0 87kw 90a signalisatsiooni kuna see jooksis kokku ja ei anna enam vool kütte pumbale.ja see signalisatsioon pole tehase poolt paigaltatud.Signalisatsiooni mudel on pantera SLK-100SC
äkki saab keegi nõu anda või on ise ka kodus maha võtnud
Vasta
#2
ma olen vanadel saanidel kõigil ise maha kruttinud!!
1. kisu armatuur ja jalajuurest kate maha.
2. ürita jälile jõida kust on pumba katkestus?? reeglina on topitud 30A rele mille siis signa välja lülitab.
kisud relee vahelt välja ja ühendad originaal juhtmed (värvide järgi) uuesti ära.
3. suunakate lülitist võetaxe reeglina (märgu ande tuli) ehk kui paned peale siis suunakad vilguvad. sellex on vaja maha kiskuda rooli ümbruse kate, et pääsex ligi, ja jällegi lõikad signa välja ja ühendad originaal juhtmetega.
4. kesklukk, kui on siis sinna topiti põranda mati all jooxevad juhi uxesisse, katkud niipalju lahti kui kätte saad ja ühendad jälle originaalid ära.
5. pasuna juhtmed kapote alt võid lihtsalt läbi lõigata.
Rasket pole seal midagi kuid lammutamist on mehemoodi.
edu igatahes.
Vasta
#3
ma hakasinki järiest juhtmeid eemaldama ja ühendama originaal juhtmed värvide järgi kokku nii nagu oma arust olema peaks aga 3 juhet polnud kuhuki ühendada nende vastas värvi polnud..ja ma ei osanud neid kuhuki asetada ..muidu sain signa karbi peaaegu küliest ära sain nii palju lahti ühendada et satarter hakas toimima ja tuled ja muud asjad ,aga ikka ei saanud ma pentsu pumpa tööle mõõtsin iseki kas voolu tuleb pumbale ei tulnud..kõik säde ja muu on olemas..ei oskand kohe kuhuki neid 3 juhet panna...ja muidu keskluk ka olemas selle sain ka lahti ühentatud.iseki proovisin nii et panin eraldi juhtmeteka voolu pentsu pumbale aga ikka ei läinud käima..
Vasta
#4
Kui eraldi juhtmetega pumpa voolu vedasid ja siis kah ei käivitunud siis on pump peetis??
Kas armatuuris tuled lähevad põlema??
Kas "üleliigsed" juhtmed ei või olla uxe lüliti, lae valgusti, pagasi lüliti kapote lüliti vms...
tee testriga selgex mis või kust vool tuleb/ei tule siis lihtsam ju??
Kas signa andis ajule kah mingit impulssi/katkestas??
Vaata süüteluku tagune kah üle, ega seal mingit "katkestust" pole topitud!!
Vasta
#5
ja läksid küll osad juhtmed laevalgustuse ja osad läksid uste sisse ja pakasi juurde...ise mõtlesin et äki olen minki juhtme valesti ühendanud et äki tahab minkit impulsi saada või midagi sellist...ja paar juhet jooksid kaitse ploki aga sealt leidsin relee selle võtsin vahelt välja ja teine relee oli ka rooli all koos signa karbiga selle võtsin ka vahelt ära aga ikka jäi paar juhet üle..aa ja mull seal polnud pasunat küll kuskil..ma vaatsin küll süüte luku juurde aga ma ei leitnud sealt küll midagi sellist mis nagu silma hakaks
ja armaturis läksid tuled põlema
nii palju kui mina sealt aru sain siis ei näinud küll et minki juhe jookseks aiu juurde
Vasta
#6
Mulle tundub, et signaga on ok!!
Kuid mix sa süüdistasid signa kõigepealt?? Mootoril ei või miskit viga olla??
Pumbale panid otse voolu selga, kas pump hakkas tööle?? filtrid ok??
Vasta
#7
see Mercedes-Benz mida tegema haksin oli 2aastat seisnud.seismiseka oli läbi läinud pritsunki pea mille vahetsin ära auto läks käima nagu kella värk siis hakasid jamad pihta kesklukk pani ise lampi uksed luku ja tegi lahti siis hakasid sellised jamad auto käis maximum 20 sekuntit ja seisis signa karbis käis klõps ja auto seisis..siis ei toiminud enam signa pult vahe peal signa pult hakab lampi lõugama...aga kas pole võimalik et aju on kokku jooksnud..ja enam ei tee auto ühtegi häält iseki ei luba enam...ja vaatsin eest pritsunki juurest kas pentsu tuleb kui panen voolu taha pumbale ja tuli pentsu mõõtsin iseki surve pritsunkist äta kõik oli ok.pum on korras..ma kahtlustan et ma panin minki juhtme valesti seal kui juhtmeid lahti ühendasin signa küliest..ja panin signa tagasi külge nii nagu oli kuna ise ei sanud nagu hakama selle pärast küsinki nüüd siin nõu!
Vasta
#8
Mina arvan, et äkki tulnuks juhtmed märgistada, enne rappimist. Komad ja muu säärane teeks teksti arvatavasti lihtsamini arusaadavaks- nii, et ära neid jumala eest kasuta!
Vasta
#9
sain nüüd signa välja vahelt! kõik toimib ainult pentsu pump ei läinud tööle.vedasin otse voolu süütelukust pumbale ja auto läks käima.ainuke mure mis nüüd tekis on autol pöörted 2 tuhande peal. kui soojaks mootor läheb langeb tagasi möörded normaalseks
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CLS500 2005 aasta kohta paar küsimust otsija 10 1,188 05-06-2023, 05:24 PM
Viimane postitus: otsija
  w203 kontrollid maha merce 3 742 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  Velje ET ja kas ET35 sobib W204-le Vombat 3 1,147 10-04-2021, 04:02 PM
Viimane postitus: laf1247
  W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama? alambe 8 3,256 22-08-2020, 11:30 AM
Viimane postitus: alambe
  W204 ekraan - kas liuguriga või ilma? JanK 4 4,230 29-07-2018, 12:01 PM
Viimane postitus: ville
  W201 190E Rajapäeva vedrustus. Agent007 5 5,714 04-02-2018, 05:10 PM
Viimane postitus: hents99
  W201 190E 1.8 1991a hooratas keegliveeretaja 3 3,576 01-02-2018, 02:46 PM
Viimane postitus: 124STD
  190E 1989 - Probleem soojalt käivitamisega l3gion 35 38,876 18-06-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: rayaju
  190e mootoriruum õline t2rn 6 4,963 20-02-2017, 11:06 PM
Viimane postitus: t2rn
  190E 1.8 80kw mootori hinnaklass Rainiskoop 3 2,886 26-12-2016, 01:40 PM
Viimane postitus: Rainiskoop



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne