23-03-2010, 01:18 PM
huvitavad just 1992-1999a g klassi versioonid: kas nt 350 ja 290 on ainult mootori vahega või muud erinevused ka?
milline diisel oleks parim valik?
milline diisel oleks parim valik?
G klassi modifikatsioonid
|
23-03-2010, 01:18 PM
huvitavad just 1992-1999a g klassi versioonid: kas nt 350 ja 290 on ainult mootori vahega või muud erinevused ka?
milline diisel oleks parim valik?
23-03-2010, 02:35 PM
23-03-2010, 02:46 PM
Parim milleks?
Puhtalt mudas on vanem, ilma keskdifrita 460 ilmselt lollikindlam valik. Elektrit seal kah peale laadimise ja käivituse ning esitulede ei ole. Eputamiseks on ilmselt mõistlik vaadata pigem tuunigufirmade preparaate - Puchi tehase toodang on liiga tavaline ja mingi 400 CDI enam ei mõju tibidele. Kõik, mis sinna vahele jääb, on üheks või teiseks otstarbeks sobiv... Bensukad jäävad lahjaks, ka 280 pole mingi püss selle raske kolaka jaoks. Mida uuem mudel, seda mugavam (ja elektrisem) on. Üldiselt peetakse töökindluselt parimaks OM617 mootoriga kolmeseid, kuid ka OM603/606 mootoriga isendid on üsna pandavad. Palju lugemist G kohta leiab siit: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=2222
23-03-2010, 09:14 PM
nt 1980 on seest yhtemoodi, 1992 teistmoodi ja 1996 ka uuem ja 2000 uba päris uus.
kere ja sillad suht samad? mis mootiritest 300 vana, 350 , voi 300 uuem on hea? vana 300 vist maru nõrk? 350 lärmakas? uuem 300 hea?
26-03-2010, 10:09 PM
Ma ise olen mõelnud, et metsa oleks hea vana 300 r5 turbokas. Minuarust sõnaotsesesmõttes pommikindel mootor.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
04-04-2010, 05:27 PM
ei oleks uskunud, et g leidmine nii keeruline on. voi siis ikka suht korge hinnaga.
98 300 on sama hiinaga mis 2001 400 aga 400 kyll kenam seest aga 300 tundub kasutusse parem - vähem jama, odavam pidada ka. kust leida norm 1996-1999 300td? |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|