Pole tulnud meelde siia vastust kirjutada, et tänaseks asi korras. Loo moraal see, et ise tehtud = hästi tehtud.
Sügisel oli plaanis teha üks pikem sõit riigist välja. Kuna tahtsin, et masin oleks tiptop korras panin aja silberisse, et diagnostiksid miks vedrustuse tuli annab veateadet ja siis see akanpesuvee tuluke põleb.
Peale seda kui elektrik oli 5 tundi autokallal mässanud läksin uurima, et mis toimub. Elektrik alles tegutses kapoti all targa näoga. Vedrustuse diagostika tulemusena anti vastuseks .... autol on kotermann! Et kõik nagu toimib aga ei tea miks ta veateadet annab. Mercedes-Benzi ametliku esinduse poolt äärmiselt professionaalne vastus.
Selleks, et aknapesu vee tulukese viga kindlaks teha läheks elektrikul veel 2 tundi. Kuna oli auto kättesaamisega kiire sai seekord see pull lõpetatud.
Paar nädalat hiljem oli endal üks ilus õhtupoolik vaba ja tuli mõte ise natuke uurida mis jama see saab olla. Loogiliselt võttes pidi viga olema kapoti lukuga seotud. Lukk lahti ja mööda kaablit edasi, et äkki kuskil katkestus ja peksab massi vms. Ülla ülla juhe jooksis aknapesuvee paagi alla kus pistik 1:1 le sarnane pesu vee anduri omaga. Pistikud ümber, kapott kinni, rõõmsalt rooli taha ja .... tuli ikka põleb
Ideed otsas kurvalt passides ei tea kust tuli mõte andur paagist välja tõmmatata. Kuna anduri olin esimese asjana silberist ostnud ja ära vahetanud siis seda tegelikult ei kahtlustanud. Aga oli suur oli minu üllatus kui andurit välja tõmmates avastasin, et see oli 180 kraadi valesti. Andur õiget pidi paaki tagasi, rooli taha ja ... tuli kustunud
Peale seda 15 minutit ropp sõimu silberi aadressil kuna olen 100% kindel, et mina paigaldasin selle anduri õigetpidi. See pistikun*ss ka suhtkoht kindlalt nende suursaavutus kuna masin nende majas ainult hoolduses käinud ja nendejuures kunagi esiots kokku tagasi lapatud peale avariid.
Pikk jutt pidi olema sitt jutt aga loo moraaliks see, et sinna majja oma autot enam ei vii.