07-03-2010, 10:42 AM
Tervist, et plaan oli osta MB 2,7 diisel mootor aga kuulnud jutte, et 2,2 diisel pidavat olema parem ja ka äkilisem..... kas keegi kes on omanud v sõitnud mõlema isendiga oskab valgustada mind sellel teemal?
C 220 CDI vs C270 CDI
|
07-03-2010, 10:42 AM
Tervist, et plaan oli osta MB 2,7 diisel mootor aga kuulnud jutte, et 2,2 diisel pidavat olema parem ja ka äkilisem..... kas keegi kes on omanud v sõitnud mõlema isendiga oskab valgustada mind sellel teemal?
07-03-2010, 11:05 AM
Kas sa plaanid osta mootorit või mootoriga autot? Nende mootorite vahe on silindrite arvus ja jutt 2,2 mootori äkilisusest - palju õnne sai teada, et too jutuvestja ei tea mootoritest mitte mõhkugi.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu 5227858
Mu onul on 2006a C220 CDI ja nullist sajani läheb ikka päris nobedalt. Julgen küll väita, et on äkiline. C270 CDI ainult 15kw võimsam ju, see vahe pidi tunda olema alates 130km/h, mis on kasulik saksas bahni peal. Muidu 220 ökonoomsem ja hoolduskulud väiksemad, kuna silindreid ju 1 vähem.
07-03-2010, 06:38 PM
Vääne on see mis autot edasi viib. Ja siin juba 315 Nm vs. 400 Nm on tuntav. Öko koha pealt- kui tahad 220cdi-ga samat tulemust, pead seda rohkem pigistama mis viib kütusekulu samale pulgale. Ja mis hoolduskulud siis ka lisanduvad selle ühe rohkem silindriga? Pole nagu tähele pannud. Kui just kap.remonti ei kavatse tegema hakata- aga see pole ka hoolduskulu.
07-03-2010, 09:39 PM
(07-03-2010, 02:19 PM)Ats Kirjutas: Mu onul on 2006a C220 CDI ja nullist sajani läheb ikka päris nobedalt. Julgen küll väita, et on äkiline. C270 CDI ainult 15kw võimsam ju, see vahe pidi tunda olema alates 130km/h, mis on kasulik saksas bahni peal. Muidu 220 ökonoomsem ja hoolduskulud väiksemad, kuna silindreid ju 1 vähem. Esimeset postist ei loe välja mis aasta C plaanitakse osta. 2006. C220 CDI on juba nii palju uuem mootor, et on oma andmete poolest pea sama mis 2000. C 270 CDI.
07-03-2010, 09:42 PM
Täpselt - vana V12 6.0L ja V8 5.0L liiguvad täisgaasil sajani sama kiirelt (400 hj vs 330 hp), kuid kuna esimene omab märgatavalt rohkem momenti madalatel pööretel, on ta ka kõvasti parema liikumisega näiteks linnasõidul. Sama lugu on 220 ja 270 mudelitega. See, et tippvõmsus peaaegu sama, ei mängi rolli, sest sa ei kasuta igapäev tippvõimsust. Küll aga võib võrrelda momendigraafikuid 30 % drosselklapi avatuse juures näiteks 2500 rpm - vahe on ilmselgelt märgatav. Seda "vahe" tunnedi persedünoga ringi sõites, kui ühe mootoriga piisab sutsust vajutusest ning teisel vajab rohket tallamist.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu 5227858
08-03-2010, 11:18 AM
Peale eelmainitu on veel üks tülikas nüanss, mis on omane pea kõigile tänapäevastele mootoritele - need on petlikult reipad.
Petlikult selles mõttes, et pinnagaasiga sõites tundub võimsust ikka mehemoodi olevat. Aga gaasi sügavamale vajutades oodatavat lisa ei tulegi - enamus kasutuselolevast momendist ongi juba kasutusel... Suurema mootori korral gaasi põhja vajutades juhtub siis veel huvitavamaid asju... Eriti muidugii 320 CDI puhul See häiris mind kõige enam E220 CDI juures. Muidu mõnus ja öko igapäevasõiduk, kuid sisuliselt kogu võimsus oli gaasipedaali käigiu esimeses kolmandikus. Juurdevajutamine ei andnud märgatavat lisa enne, kui KD käigu alla vahetas. Ja jutt on siis sellest esimese põlve CDIst S210 peal... |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|