Postitused: 37
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
Seline mure on,et siis kui külmaks läks parkisin auto ära ja hommikul enam käma ei läinud.Valasin kütet juurde aga ikka mitte midagi.Präeguseks on selline asi,et valan küttefiltri täis panen külge,lähen proovin autot käivitada,aga mitte midagi.Siis võtsin uuesti filtri maha ja küte poolenisti filtrist kadunud:S.See kordub igakord kui proovin uuesti.Siis võtsin ka pihusti (mootori poolse otsa lahti)Seal nagu mingit survet polegi kui käivitan siis lihtsalt natukene tilgub sealt.Milles see jama võib olla??Oskab keegi ehk aidata??
Postitused: 35
Teemad: 2
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Pumba klapp ei avane ja ei anna siukse survega nagu peab,kas tal etteande pum on ka olemas?? proovi pumba klappile anda otse voolu peale usun et laheb kaima!!!
Postitused: 37
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
Minumeelest etteande pump tal puudub.Aga kus ma selle klappi võiksin leida sealt ??
Postitused: 35
Teemad: 2
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Vata pihusti volikute jargi kuhu ned lahvad ja kui pumpa leijad pumbal on vaike klapp sinna jookseb uhe sooneline juhe vqtad juhe lahti ja proovi klappi peale anda aku pealt naiteks otse vool ja kui annad volu peale sis on kuulda e teeb vaikse nqksu(aalt)
mis aasta sprinter sull on?kas imod vqi signad on ka peal??
Postitused: 37
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
Aasta on 1999.Signa on küll jaa aga ma ei usu,et see midagi mõjutada suudab sellist.Ja imo minuteada pole.Kui siis see võtme värk aga võti on oriinaal millega ta ennem ka käima läks.Aga eks ma lähen teen proovi.
Postitused: 35
Teemad: 2
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
tee proov ara ja anna teada!!!
Postitused: 37
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
28-02-2010, 01:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2010, 01:15 PM ja muutjaks oli mett.)
Selline asi,et sinna pumba küljepeal on sihuke must kopsik kuhu läheb üks suuremat sorti juhe küll jah.Kas see on see juhe??Rohkem sinna nagu juhtmeid ei läinud,ja pole kindel ka kas see on 1 ribaline kuna seal oli juhtmel nagu mingi must kate peal.Teen äkki nii,et puhastan juhtmel mingi väikse osa ära ja annan voolu sinna peale ??
Postitused: 37
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
mett Kirjutas:Selline asi,et sinna pumba küljepeal on sihuke must kopsik kuhu läheb üks suuremat sorti juhe küll jah.Kas see on see juhe??Rohkem sinna nagu juhtmeid ei läinud,ja pole kindel ka kas see on 1 ribaline kuna seal oli juhtmel nagu mingi must kate peal.Teen äkki nii,et puhastan juhtmel mingi väikse osa ära ja annan voolu sinna peale ??
Leidsin õige juhtme see oli hoopis seal pumba tagumises küljes.
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
kõigepealt tuleb välja uurida mix on filter tühi??
võimalusi on mitu. esitex võib olla paagis torus ummistus mis ei lase kütet vabalt filtrile. teisex on kuskilt õhuleke mis tõmbab õhku (nt. filter pole korralikult kinnitatud).
võta toru vahti (filtri küljest) ja puhu läbi, kas jooxeb õhk paaki??
kui see sisteem on ok siis saab edasi vaadata.
kui on filtris mingi klapp siis võimalik, et selle viga. selisel juhui lase klapile +12v (akult) peale ja peax klapi avama ja küte peax filtrisse jooxma hakkama, kuid mix siis klapp ise ei avane?? kas kaitsmed on kontrollitud?? immo peax juba 99a. peal olema. äki nöögib see??
igatahes kui kütuse filtrisse saad siis võix ka testriga kontrollida kas suretus klapp (solenoid) kõrgdurve pumbapeal ikka avaneb. kui ei avane siis saad jälle proovida lastes +12v (akult) klapi peale ja siis peab käima minema, kui küte jooxeb kõrgsurve pumbani.
üldiselt on minul kah diisel kuid filtri juurest jooxevad juhtmed on kütuse ette soojendamine. pakun et sul sama lugu. masina suretamisex on kõrgsurve pumbas suretus klapp (solenoid).
Postitused: 37
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
Proovisin seda pumba külge minevat klappi lasin 12vpeale mitte midagi.Aga seda puhumise asja olen ennem teinud õhk läheb paaki küll vähemalt oli paagis kuulda.Ei kujuta ette jah väga mis värk on,sest kui ta filtrist kütte ära tõmbas siis miks ta ei tõmba paagist juurde.Ainuke võimalus jääb veel et paagi ja filtrivahel kuskil mingi õhuleke.Eks ma uurin!
Postitused: 35
Teemad: 2
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
jah se samma klapp provige et uks annab suudet ja teine kuulab kas on kuulda klqpsu klapil parem pange napp peale sis on ka tunda!!!
Kui auto tootas ilusti ja parast suretus kaima ei lainud sis ei sa olla et kuskil jarsku hakkas qhku vqtma,ainuke variant ei sitta tukk on ees(kas ta vett sul juhuslikuld ei saant)vqi immo ei anna klappi avaneda kas sull mingid armaturis vqi armaturi peal pole punast vaikest piri kui suudet paned siise siis jaab pqlema vqi midagi siukst??jah vata kaitsmed ule!!!ja provi pumba klappi peale voolu anda!!!
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
filter on ikka vahetatud vee??
äki filter umbes. kuid kui küte filtrisse ei jõua siis ei saa see ka kõrgsurve pumbani jõuda ja sellisel juhul on loogiline kui ei lähe käima.
Postitused: 37
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
28-02-2010, 01:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2010, 01:58 PM ja muutjaks oli mett.)
FIlter on uus jah.Aga kuhu see küte sealt filtrist siis kaob kui starterit annan Võtsin ka selle tagasi voolu otsa lahti kui süüdet annan siis sealt lihtsalt jookseb kõik tagasi vist
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
siis on kuskil õhuleke!!
tee julm kontroll, võta filter vahelt välja ja ühenda filtrisse tulev ja filtrist minev voolik ära ja mis siis teeb?? siis peax välistatud olema, et filtrist on/ei ole õhuleket. kui siis kah ei toimi siis tekib küsimus kas kõrgsurve pumbal on rihm peal?? äki on rihm katki ja ei käi ringigi ja siis ei saa ka kütet pumbata. tal ju etteande pump on kõrgsurve pumbaküljes??
Postitused: 37
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
Kui see must kopsik seal kõrgsurve pumba küljepeal on etteande pump siis küll.
Postitused: 37
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
Aga kus see rihm on mis seada ringi ajab vms...
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
etteande pumbas on klapp, mis ei tohi lasta kütet tagasi joosta paaki (võimalik, et klapp lahti ja ei suuda survet hoida kõrgsurve pumbas), tagasi vool on teine sisteem. rihma kohta ei oska vastata uuematel diislitel on pump rihmaga (hammasvööga) peax asetsema pumba otsas ja saab oma pöörlemis sageduse väntvõllilt. vanemad mersudel oli ketiga.
Postitused: 37
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
Kuidas ma seda klappi saaks sulgeda või midagi??[/align]
Postitused: 35
Teemad: 2
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
se klapp vqib olla sitta tais,vqi tuksis akki tuleb selle maha uldse vqtta,vqi jah et viskas valja suretamisega mqned hambad ule rihmal nuud suude vale targem on margid ule kontrollida!!!
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Kui tagasivoolust kütet välja ajas, siis ka etteande pump töötas. Järelikult on ka mootori kett terve, sest etteandepump asub kõrgsurve pumba sees ja saab käituse mootori ketilt. See, et sul filter pool tühjaks läheb on ilmselt selle süü, et sa pole korralikult kütet ülesse saanud ja enamus küttest on juba läbi kõrgsurve pumba uuesti paaki pumbatud.Alati kui filtri ära keerad vajub su küttetoru uuesti paaki tühjaks. Võibolla sul saigi küte otsa nii täpselt koju jõudes ja polegi muud viga, kui et uuesti vaja küte ülesse saada ja asi käima saada.
AGA!!!
Hakkame sellest peale, et mõõda ära, kas vool tuleb suretusklapile peale, kui starterit annad. Pildil siis Y1/1 komponent. Peaks olema sinine/must/valge juhe. Mõõda kontroll-lambiga ja las klappile jääb mõõtmise ajaks juhe külge. Kui sinna voolu ei tule siis on kas juhe kusagilt katki või siis mootori aju ei tööta. Viimase vea puhul ei aita ka ise sinna klapile voolu vedamine, sest pumba seest rikastust ikkagi ei tehta.
Kui sinna tuleb toide peale ka starteri ajal, siis võta nüüd see juhe sealt küljast ära ja proovi lasta ise sinna klapile mingi juhtmega voolu. Peab olema kuulda, kuidas klapp voolu saades klõpsatab lahti. Suhteliselt tajutav säde peab ka klappi ja juhtme vahele tekkima. Kui säde on aga klapp ei klõpsu, siis on klapp kinni jäänud. Kui aga sädet ka ei ole , siis on klapi mähis läbi põlenud.
Kui aga kõik eelpool mainitud mõõtmised on osutunud korrasolevaks ja sterteriga ikka ei lähe, siis vaja diagnostikasse vedada. Kui juba aga vead, siis proovi ,kas käima ei anna vedada EDU
|