25-01-2010, 03:38 PM
Silberis 1.5h, 748.70.- kokku (sisaldas seal igast kontrollimisi + AGW update), see awg update oligi see, mida vaja oleks läinud (145.-+km)..
AUDIO 50 APS makk ei tööta enam (jamasin kaitsmetega)
|
25-01-2010, 03:38 PM
Silberis 1.5h, 748.70.- kokku (sisaldas seal igast kontrollimisi + AGW update), see awg update oligi see, mida vaja oleks läinud (145.-+km)..
25-01-2010, 05:58 PM
vasp Kirjutas:Silberis 1.5h, 748.70.- kokku (sisaldas seal igast kontrollimisi + AGW update), see awg update oligi see, mida vaja oleks läinud (145.-+km)..Said siis korda softi uuendusega?
26-01-2010, 12:59 AM
Kui MB logo ära ei kao ,siis tavaliselt on katkenud valguskaabli ring. Audio50 ja AGW asetsevad ühes ja samas seadmega. Neil omavahel valguskaablit ei ole.Üks neist peab alustama välist valguskaabli ringi , ning teine lõpetama selle. Kui AGW softi vahetus tõesti selle vea parandas, siis on hästi. Võibolla oli ikkagi viga mõnes kolmandas valguskaabli komponendis(cd-box,telefon), kuid sulle öeldi et soft süüdi. Loodame et sa häkitud navi plaati ei kasuta. Sest need on sedatüüpi masinaid jäädavalt kahjustanud. Kui AGW-l saab veel tarkvara uuendust teha , siis Audio50-le seda teha ei saa. Kuna nad aga asetsevad ühes korpuses, on sul peale selle viimase riknemist tervet uut systeemi vaja.
26-01-2010, 02:32 AM
wdb240 Kirjutas:Audio50 ja AGW asetsevad ühes ja samas seadmega. Neil omavahel valguskaablit ei ole.Oled kindel? Kas mitte aint audio20cd ja comand ntg 2,5 pole HU ja AWG koos? Teistel peaks nagu eraldi olema.
26-01-2010, 03:03 AM
Pildil on W211 Mosti ring. Sedasi on siis kui on Comand, Audio50 või Audio20cc. Kui on Audio20cd ,siis on AGW ees näo sees. Tegemist on siis NTG1 põlvkonnaga W203 sai aga juba NTG2 ja nendel on kõigil AGW ees näo sees. NTG2.5 on AGW ees, NTG3 on tuner taga ja NTG4 vist oli jälle ees. Seal on telefoni moodul ka juba ees näo sees.
26-01-2010, 03:09 AM
Õige jah, ajasin 211'ga segamini.
28-01-2010, 05:08 PM
Ei ole proovinud ühtegi häkitud Navi plaati sinna. Kunagi ammu proovisin originaali, aga seal ei old Eestit ja rohkem pole seda näppind ka (kuigi tahaks tegelt küll seda plaati kuskilt vb.. ).
Helistasin silberisse, küsisin mis teha saab. Ütles, et juhe järgi ja siis näeb. Küsisin, et mis maksma ka läheb, ütles 3-400 krooni. Tehtud tööd siis: DAS TEST 0.30nt 143.98 RADIO/TV KONTROLL 0.40nt 191.98 LICHTWELLENLEITER UND WAKE UP SIGNAL PRUEFEN 0.30nt 143.98 AGW TARKVARA UUENDUS 0.30nt 143.98 623.92 + km = 748.72 Natuke üllatusin jah.. Sisulisel oleks võind alustada siis AGW update'st oleks ülemised 3 olemata pidand olema. Nüüd ei julge enam akul juhet ära vist võttagi - jälle 800 eeku..
28-01-2010, 07:16 PM
vasp Kirjutas:Ei ole proovinud ühtegi häkitud Navi plaati sinna. Kunagi ammu proovisin originaali, aga seal ei old Eestit ja rohkem pole seda näppind ka (kuigi tahaks tegelt küll seda plaati kuskilt vb.. ).Sa tahtsid raadiot tööle saada eks? Kas oleks meeldinud rohkem nii nagu igas väikses töökojas: OÜ Maki remont Maki remont - 2h - 666kr +KM Summa: 800EEK ?
29-01-2010, 12:36 AM
Selline on lihtsalt veaotsingu käik. Pole mõtet ennem softi uuendada, kui muud asjad on üle vaadatud. Üldiselt Soft ei tööta, kui raud korras pole. Teiseks on selle asja kuntrollimiseks ka natukene tarkust,kogemust ja seadmeid vaja.
Oleks tahtnud niipidi siis või , et DAS test, AGW softi uuendus, raadio kontroll ja siis lõpuks katkise kaitsme, juhtme või valguskaabli vahetus. Sina pead olema õnnelik ja tänulik, et neil oli soft ja et see ravis ära selle vea. Et sa ei pidanud hakkama E-bay-st 600 EUR eest kasutatud seadet ostma.
04-02-2010, 06:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2010, 06:53 PM ja muutjaks oli vasp.)
Jajah.
Olen siiski arvamusel, et kui enne on olnud sellist asja, võiks silberis inimesed olla teadlikud, et mõttetu testida, kui sümptomid on teada ja lahenduseks softi update. Ma ei usu, et ma olin esimene, kes oli sellise probleemiga seal: Võtsin akujuhtme ära ja makil kadus pilt ära. Lülitan sisse, tuleb aind Mercedes-Benz märk ja makk kustub 30 seki pärast. Nüüd vähemalt siis teate, kes jamab akuga ning pärast makil ei tule pilti ette, minge silberisse ja öelge, et soovite makil softi update teha. Saate 750 kr asemel 190ga hakkama.
05-02-2010, 02:42 PM
Inimene, siin on ju korduvalt öeldud - Sinul vedas, sest asja ravis softiuuendus, mis neil juhtumisi olemas oli. Aga alati ei pruugi olla viga softiuuenduses. Ning kohe kindlasti ei ravi softiuuendus rauaviga...
MA küll ei arva Silberi holduse/remondi kvaliteedist väga midagi, kuid kaldun arvama, et MB on neile andnud selged veaotsingu juhised ja nede aluseks on (või vähemalt peaks olema) enamlevinud vigadest alustamine ja vähemlevinute poole liikumine. Ehk softiuuendust on mõtet teha alles siis, kui rauavead (katkine kaitse/kaabel vms) on välistatud...
05-02-2010, 07:14 PM
Ei viitsi vaielda, jään endale kindlaks, et on olemas teatud vead, mis on selge, et neid saab lahendada 1 kindla liigutusega, ei ole vaja teha 9 mõttetut asja ja 1 mõttekas.
http://www.youtube.com/watch?v=ft-l2Jr2V1A arvan, et see viga esineb siiski ainult siis, kui süsteem vaja update'i, mitte siis, kui kogu süsteem a la läbi kärsanud.
05-02-2010, 07:34 PM
Ei viitsi vaielda - hm vaidlemine eeldab ikka argumente, sinu põhiline jutt on ainult see, et "Silber oleks pidanud seda ja toda tegema". Kui oleksid ise mõned kuud koos testriga Silberis töötanud, saad aru et midagi muud pole mõtet enne üldse teha kui lühitest tegemata.
See on umbes sama kui lähed arsti juurde, siis küsitakse Sult milles viga.
05-02-2010, 08:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2010, 08:29 PM ja muutjaks oli vasp.)
Just, ja kui ma lähen arsti juurde jutuga, et mul on nohu, antakse mulle nohurohtu, mitte ei hakata tegema mingeid teste.
Ma räägin praegu seda, et nüüd, kui mina käisin seal ära, sümptomid on teada, eeldan ma, et kui kellegil on sama asi (aku juhe oli maas ja audio 50 aps ei lähe tööle ning aind Mercedes-Benz logo korra tuleb), siis on teada, et vaja update, mitte ei möllata muu asjaga. Point on selles, et miks maksta 800 kr kui saaks hakkama 200 krooniga. Ja isegi kui nad teavad seda, ma olen kindel, et alustatakse ikkagi jälle samast kohast. Lihtsalt on kindlad sümptomid ja on selge, et piisab update'st, kuid tehakse ikka kõik 100 asja läbi enne. Milleks ajada seda jura siin? Järgmine kord, kui kellegil on sama asi, et on võtnud aku ära korraks ja makk ei lähe tööle, siis minge silberisse ja öelge, et tahate softi uuendada, mitte otsida lühist. Saate odavamalt hakkama.
05-02-2010, 08:30 PM
Üldiselt mälukivide flashimine on suht riskantne tegevus, 50/50 võimalus seade tellikaks muuta (alates uue firmware veast lõpetadaes seadme toite katkemisega), seega tuleks 100% enne kõik muud vead välistada ja alles siis softi uuendada ehk täpselt nii nagu sinul seda tehti.
vasp Kirjutas:Just, ja kui ma lähen arsti juurde jutuga, et mul on nohu, antakse mulle nohurohtu, mitte ei hakata tegema mingeid teste.See on sul suht BS võrdlus! Kui sul oleks rehv veidi tühi, siis võrdle seda nohurohuga ehk "suruõhku" vaja. Sul oli aga tegu "peavaluga", seega tuleks selgitada enne mis seda põhjustab, kas kasvaja, tromb, verevalum jne kui kirurg sulle pähe auke saagima hakkab. (50/50 võimalus kas puurimine/saagimine sulle tüsistusi ei tekita a'la firmware update.)
05-02-2010, 08:58 PM
Nojah, tehke mis tahate. Ma lihtsalt ISE tean, et kui mul kunagi mingi teine Mercedes-Benz on, millel sama makk ja tal aku ära võtan ning pärast makk nii teeb, siis mina lasen silberis teha softi update'i. Teie laske teha siis nii, nagu teie tahate. Pange kinni see teema, mõttetu arutelu juba. Oleks keegi teine enne mind sellise teema siia teind, et tal oli siuke asi.. ja aitas softi update, oleks ma talle tänulik old.
05-02-2010, 11:15 PM
Jah Sul on võimalus sedasi toimida, kuid arvan, et 100 sellisest juhust (kus on aku maas käinud ja samasugused sümptamid - mitte VEAD) õnnestub otse softi kirjutamisega X osa seadmeid ära parandada kuid y osa läheb jäädavalt peeti (mis tegelt ei peaks nii minema kui ...). Selle vältimiseks tehakse enne lühitest, et, nagu marek kirjutas, vältida kõiksugu võimalikud muud errorid. Ja kindlasti on mingi osa nendest seadmetest (osa Z) samamoodi ka peale softi uuendamist katki, sest soft on korrast kui mingi muu viga möllab nende kallal.
Ühesõnaga pikemas perspektiivis on Silberi lahendus odavam ja kiirem. Sinu auto puhul oleks võibolla jah otse softi uuendamine aidanud - kuid ... |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
w203 spidomeeter ei tööta | villand | 6 | 539 |
13-07-2024, 07:25 PM Viimane postitus: villand |
|
w205 sõiduabilised ei tööta | Kix07 | 0 | 331 |
05-08-2023, 06:46 PM Viimane postitus: Kix07 |
|
w204 08a kellad, terve laud ja roolinupud ei tööta | kriipspois | 1 | 452 |
25-01-2023, 09:41 AM Viimane postitus: T6nu |
|
W203 acc to audio | 280 | 3 | 3,561 |
02-07-2019, 10:26 AM Viimane postitus: v6sa |
|
W203 Pult ei toimi enam | luigapoiss | 1 | 3,848 |
02-05-2018, 12:59 PM Viimane postitus: znxe |
|
W204 50 APS navi | sigaelmar | 1 | 2,821 |
29-08-2017, 08:38 PM Viimane postitus: raksike |
|
Aux/ usb väljund MB Audio 30 APS BE4718 | kri5too | 5 | 5,650 |
19-03-2017, 08:47 PM Viimane postitus: Rolz |
|
W202 C220D üks silinder ei tööta | sivar | 5 | 4,307 |
07-06-2016, 09:22 PM Viimane postitus: sivar |
|
W203 cd-makk ekraaniga maki vastu | puukas | 0 | 1,720 |
11-03-2016, 11:44 PM Viimane postitus: puukas |
|
Mootor ei käivitu enam... | Joonas123 | 1 | 2,091 |
26-01-2016, 01:54 PM Viimane postitus: v6sa |