Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"cool harness" - lahendus kõrgele mootori töötemperatuurile
#1
http://pages.prodigy.net/jforgione/MB_S500.html
http://pages.prodigy.net/jforgione/MB_CTS.html

kes elektroonikaga vähe rohkem kursis on võiks tüki ära teha ja ma meeleldi laseks ka endal teha Smile
...
Vasta
#2
Andres Kirjutas:http://pages.prodigy.net/jforgione/MB_S500.html
http://pages.prodigy.net/jforgione/MB_CTS.html

kes elektroonikaga vähe rohkem kursis on võiks tüki ära teha ja ma meeleldi laseks ka endal teha Smile

nohh köki möki ju, puust ette ja punaseks tehtud Smile

kogu trikk on siin:
[Pilt: CTS_Mod.jpg]


soovitaks kõigile M104 mootoritele seda...
Vasta
#3
PS: Ärge unustage talvel seda takistit ära koristada.
Vasta
#4
Kõigest üks takisti, kah elektroonika :biggrin:
Vasta
#5
Ta võib ka talveks ju peale jääda, sest tööle hakkab ta ju 90+ kraadidel, kui mootor seda ei saavuta siis vendid ka tööle ei lähe...
Süsteemi iseenesest suht kerge isegi lahendada, üks takisti ja valmis.

Vasta
#6
92S500 Kirjutas:Ta võib ka talveks ju peale jääda, sest tööle hakkab ta ju 90+ kraadidel, kui mootor seda ei saavuta siis vendid ka tööle ei lähe...
Süsteemi iseenesest suht kerge isegi lahendada, üks takisti ja valmis.

Talvel on ikka väga suur vahe, kas mootor on 90 kraadi, või 100 kraadi, eriti kui väljas on -25 kraadi. Diislimehed teavad rääkida Wink
Vasta
#7
miuke diisel see -25ga 100kraadi peal käib?(seinast plokisoojendusega? garaazis?) hea kui need üldse käima lähevad... Smile
Vasta
#8
hehehe.. talvel külmaga mul ei tulnud üldse viskosiduriga ventki järgi. mis neist elektriventidest veel rääkida Smile hr tr22nsmees arvas ka, et tema cl500 läeb mahakandmisele kui nägi kuhu temp läheb. ma siis seletasin miks ta soojaks läheb ja millest siis mootor loiuks läheb (x kraadi mootori temperatuuri tõusu = y kraadi nuka asendit laisemaks)
...
Vasta
#9
kui ma nüüd õigesti mäletan m104 õhuvõttu, siis seal oleks mõtekas originaal kopsik minema visata ja koonusfilter otsa. kollektori poole vahesein vahele. või sisi üldse teha tiiva sisse "lõpused" nagu fööniga disladel. kuskil netis nägin kuda oli turbod vahele visatud ja siis oli päris hea lahendus tehtud.

ise asi kuda selle originaal paneeli hind on võrreldes ntx pestavaga jne.
Vasta
#10
marek Kirjutas:miuke diisel see -25ga 100kraadi peal käib?(seinast plokisoojendusega? garaazis?) hea kui need üldse käima lähevad... Smile

Ei käigi, aga unistad, et käiks, selles on point.
Vasta
#11
point on siiski selles, et minul, vastupidiselt Marekile, on AMS. St et õhukulumõõtja sureb ära koonuse peale. aga väga loll süsteem on tõesti. über...
...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 523 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  Ostan mootori. 642858 Veiko1986 0 813 13-06-2022, 06:48 PM
Viimane postitus: Veiko1986
  124 mootori temp. kõrge --Arx-- 8 7,449 28-02-2018, 03:14 PM
Viimane postitus: stihl
  Mercedes-Benz w210 e270cdi mootori õli ja kogus ZEBRA111 1 3,324 26-11-2017, 08:57 PM
Viimane postitus: Randar
  W124 3.0TD mootori käivitus Randoolen 4 4,173 18-10-2017, 04:19 PM
Viimane postitus: Randoolen
  kiire küsimus mootori kohta w124 JiggyMB 1 2,474 12-10-2017, 10:46 PM
Viimane postitus: Laur
  MB E350 CDI 4Matic 2011. Mootori probleem? Guess 4 4,172 12-10-2017, 01:43 PM
Viimane postitus: Rai66
  Mootori õli Alan87 6 5,688 11-10-2017, 01:18 PM
Viimane postitus: Laur
  w124 250 küsimus uue mootori kohta JiggyMB 5 6,270 21-09-2017, 08:41 PM
Viimane postitus: JiggyMB



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne