| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 182 
	Teemad: 46 
	Liitus: Sep 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		Salongi saab praeguse pakasega soojaks ainult suuremate pööretega (ntx maanteel) sõites. Mootor ka korralikult soojaks ei lähe, ehkki termostaat värskelt vahetatud ja radikas eest kinni kaetud. 
 Autol on küll lisasoojendus, kuid selle displei tuhatoosi kõrval on pime ja ei oska kusagilt viga otsima ka hakata.
 
 Ning korduvalt püstitatud, kuid ikkagi selgusetuks jäänud teema: mille jaoks ikkagi on jahutusvedeliku elektriline lisapump? Millal see konkreetselt peaks rakenduma ning mis seda juhib? Pump oli maha põlenud, sai see korda tehtud, kuid ei tööta ta sellegipoolest, tõenäoliselt on koos pumba mahapõlemisega siirdunud taevastele radadele ka pumba juhtimine, kuid kahjuks ei oska kusagilt otsima hakata. Kapotialused kaitsmed igatahes endiselt kõik terved.
 
 Kas webasto ja pumba jaoks on mingid eraldi releeplokid? Kaitsmed?
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		Ühes 124 teemas just kirjutati et pump töös koos salongi ventikaga. Miks peaks 210 teisiti olema.Sama pump ka minu autol ei tööta, kuid salong sellegi poolest soe.
 Tühikäigul õhk natuke jahedam kui olema peaks, kuid mitte külm.
 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 725 
	Teemad: 11 
	Liitus: Jan 2007
	
 Maine: 
1 
	
	
		Sellise pakasega lasen ise temperatuuri 70 peale tõusta enne sõidu alustamist ja siis salongi vent 3/4 peale ja temperatuur põhja. Siis ta jõuab hoida seda temperatuuri kuid mitte edasi soojeneda.
	 
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		Praeguste -20 ilmadega võib ainult unistada diisli puhul kohapeal 70c saavutamisest. Mul webasto töötab, ma ei tea kas elektriline soojendi ka või mitte. aga 80c tuleb ainult liikudes, pikemalt seisma jäädes  jahtub maha.Pappe radika ees pole ja ei tule ka kunagi.
 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 725 
	Teemad: 11 
	Liitus: Jan 2007
	
 Maine: 
1 
	
	
		Papist on kasu täpselt 0% kui mitte kahju kui termostaat on korras. Minu diisel passat saab kohapeal tiksudes 70 kraadi kätte peale 30 minutit plokisoojendust ja 10min käimist. Täna hommikul oli -24. Ainuke tingimus on see, et salongi soojendus kraanid ja vendid on kinni.
	 
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
 
	
	
	
		
	Postitused: 182 
	Teemad: 46 
	Liitus: Sep 2007
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		27-01-2010, 11:35 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2010, 11:38 PM  ja muutjaks oli ferdinand.)
	
	 
		Laur Kirjutas:Ühes 124 teemas just kirjutati et pump töös koos salongi ventikaga. Miks peaks 210 teisiti olema. 
Ühes teemas kirjutati, et koos vendiga, teises, et pump webasto jaoks,  kolmandas, et hoopis seisva mootoriga kütteks, võta siis kinni. Igatahes pumbale voolu ei tule. Üsna loogiline ka, et maha põlenud pump võttis ka oma lülituse lõpuastme enesega kaasa, seepärast huvitakski, et kustkohast pump võib oma toite saada. Siis teaks mida otsida, kas maha põlenud transsi, rada mingil trükiplaadil või kaitset kuskil x kohas.  
Ja webasto toitega sama teema täpselt.
 
Radika katmine on jh rohkem sihuke psühhoefektiga, sest kui radikat kompida siis on see tegelikult külm- järelikult termostaat justnagu töötaks.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		Kuskilt teemast meelde jäänud, et kui webasol pole õnnestunud mingil põhjusel paar korda käivituda, siis ta enne vea nullimist uuesti ei üritagi.Diagnost näitab selle tsirkulatsiooni pumba viga, ma ei tea kas mingi vea puhul see ka plokeeritakse või mitte.
 Aga see pump vajalik tühikäigul rohkema vedeliku pumpamiseks läbi soojenduse, sammuti ka kohapealse soojenduse tarvis seisva mootoriga.
 Mine käi mõnest mersut diagnoosida oskavast asutusest läbi, saad ehk midagi huvitavat teada.
 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 364 
	Teemad: 22 
	Liitus: Jun 2007
	
 Maine: 
3 
	
		
		
		28-01-2010, 09:07 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2010, 09:07 AM  ja muutjaks oli taadu.)
	
	 
		Ei pretendeeri absoluutsete tõele aga loogikast lähtuvalt võiks elektriline lisapump saada oma toite salongi ventilaatori või webasto töötades s.t olla nende ahelatega seotud.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 967 
	Teemad: 28 
	Liitus: Feb 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		mu 320cdi-l oli selle lisapumbaga probleem, ei töötanud hästi, ja diagnos näitas vigu ka, aga auto temp oli normaalne ja 85C auto sai iga ilmaga, see pump ainult jamas ja saatis näiteks kuuma õhku sinna kuhu ei ole vaja
	 
	
	
	
		
	Postitused: 182 
	Teemad: 46 
	Liitus: Sep 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		Aga kust konkreetselt see lisapump ja webasto oma toite saab ei oska siis keegi ütelda? Ehk oskab keegi anda mingit viidet sarnase masina elektriskeemile?
 
 
 Praeguse temperatuuriga ei ole enam salongi küttega küll olulist probleemi, kuid eneseharimise mõttes tahaks siiski ka nende asjade toimimisest selget aimu saada.
 
	
	
	
		
	Postitused: 132 
	Teemad: 15 
	Liitus: Aug 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kas siis 320CDI polegi vajalik se tsirkulatsiooni pump,mul ka ei tööta,aga pole nagu täheldanud et soojeks ei lähe,harjad läbi arvatavasti
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,237 
	Teemad: 121 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		ferdinand Kirjutas:Aga kust konkreetselt see lisapump ja webasto oma toite saab ei oska siis keegi ütelda? Tsirkulatsioonipump saab toite kliimaplokist.
  AC_Circuits_E320_1997.pdf  (Suurus: 45.86 KB / Tõmbamised: 14)
	 
	
	
	
		
	Postitused: 639 
	Teemad: 8 
	Liitus: Feb 2006
	
 Maine: 
15 
	
	
		Nagu  Hr.LAUR juba mainis ,aitab pump  madalatel pööretel jahutusvedelikul paremini ringleda. Vaja  on  teda  veel REST funktsioonil. Webasto seisusoojendus  omab  enda  ringluspumpa ja  selle abi ta ei vaja.  NB  juhul, kui on  tehtud lisasoojendi ümber  seisusoojendiks. Lisasoojendil ei ole oma  pumpa ja siis kasutatakse seda auto pumpa. Sellisel juhul peab see pump 100% töötama, kuna  muidu kuumeneb ahi üle  ja  läheb avariisse.
	 |