Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nüüd on mõõt täis! Kutsun kõiki liiklejaid korrale!
Mis seal ikka, oleme seda vaidlust Marekiga ka varem pidanud. Jäägu nii seekord.

Ahjaa, üldiseks teadmiseks: hobuse pidurdusteekond on auto omast pikemIcon_eek.

Politsei suulised hoiatused on täitsa olemas. Eriti juhul, kui ise oma ilmset eksimust tunnistada. Oma kogemus on samuti olemas. Ja pean ütlema, et mõjus küllIcon_redface - mõneks ajaks võttis gaasijala tunduvalt kergemaks. Mitte ainult vahelejäämise hirmu tõttu, vaid tekkis mingi häbitunne...
Oluliselt paremini mõjus, kui viis aastat tagasi pähemääritud trahv - see tekitas nagu rohkem trotsi. Aga tookord olin ise süüdi, et lasin vormimütsi kandvatel juhmakatel endale pähe istuda.

Kiirusest veel: siin teemas on paar huvitavat videot, kus väga ilmekalt näidatakse ühe pisikese "ma vaid natuke/korraks/üks kord..." kõrvalekaldumise tagajärgi...
Vanemad olijad on neid korduvalt näinud, kuid äkki tulevad mõnele uuemale kasuks. Ja ega jookse meilgi mööda külge maha meelde tuletada, et kellegi elu ja surm võivad sõltuda vaid 5-kilomeetrisest kiiruse vahest...
Vasta
Sama siin - ma ei salli kolonnis sõitmist. Sest ühe venna debiilsus võib kätte maksta tervele rivile. Ma tavaliselt siis teen nii, et kui kõik sõidavad ühe kiirusega, siis hetkeliselt tallan suurema kiiruse sisse, et mööda saada, ja jätkan oma +10 stiiliga sõitmist. Tavaliselt on kolonni kiirus ka täpselt 5-6km/h jagu väiksem kui mul, ja kõigub samuti...niiet teeb närviliseks see teiste piduritule jälgimine ja kiiruse kohendamine teiste järgi. Samuti häirib kui vanad parsad või siis manuaalkastiga autod, kes pidurdavad käiguga või lihtsalt lasevad gaasi lahti, ja hoog langeb kiiremini kui mul, siis ma ei näe pidurituld, et kohe reageerida.
Vasta
v6sa Kirjutas:Ahjaa, üldiseks teadmiseks: hobuse pidurdusteekond on auto omast pikemIcon_eek.
hobuse kiirus ja "lõhkumine" vist ka oluliselt väiksem auto omast? Tongue aga äkki räägid lähemalt hobuse pid.teekonnast, päris huvitav teema. Smile

kui vaikselt kõmbib, siis vist paar sammu ja seisab? kui aga kahe rattaga käru järgi ja juht täiega piitsutab siis vist vähe pikem...

marek@pole.elavate.hobustega.kogemusi. Sad
Vasta
Ah panin lihtsalt Viljandi mnt-l tähele üht-teist. Ees sõitis auto stabiilselt 95-ga (ma ise muidu kuulun nende hulka, kes ei oska stabiilset sõitu ilma püsikiirusehoidjata teha. Jalg ikka väriseb seal gaasi peal, mitte kurvides vaid ka sirge peal Big Grin). No ma muidugi olin tal sabas, sest kiirus oli ok ja minu jaoks oli möödasõit mõttetu. Polnud tipptund ja saime päris pikalt rahus sõita, kuni tagant tuli madallennuga mingi auto (tegelt vahelduva eduga tuli neid mitu) ja ees sõitva auto kiirus hakkas nagu ka sellepärast kõikuma (üles poole siis).

Muidu nagu mõttetu jutt, aga ma järeldasin sellest seda, et kuidagi moodi mõjutavad need kihutajad (no need sõitsid ikkagi üle 110km/h ma eeldan, sest nad kadusid küllalt ruttu silmapiiri taha) ka korralikke liiklejaid Smile Et nad loovad vist sellise närvilisema õhkkonna ja see teeb jala raskemaks.
Vasta
Parkimine on ka üks liikluse osa. Valesti parkimine kahjuks ka. Krimi.ee leheküljel on nähtav üks MB, mis selle margi mainele kuidagi kasuks ei tule...
http://www.krimi.ee/?fbc&id=3463 ja http://www.krimi.ee/?fbc&id=3473
Vasta
v6ti Kirjutas:Parkimine on ka üks liikluse osa. Valesti parkimine kahjuks ka. Krimi.ee leheküljel on nähtav üks MB, mis selle margi mainele kuidagi kasuks ei tule...
http://www.krimi.ee/?fbc&id=3463 ja http://www.krimi.ee/?fbc&id=3473


Ei, noh, see paneb ikka julmalt. Mõlemas situatsioonis ju sama autoga tegu ehk on ära õppinud kus on kindlalt vaba ruumi parkimiseks, et ei peaks kohta otsima ega uksi vastu teisi masinaid prõmmima ega teiste parkijatega cm-te pärast maadlema...
Vasta
Selle posti jaoks polnud küll mõtet kasutajat teha.

Vaadates numbrit ja teades, seda MB`d ka varem, näinud omanikku, siis ei imesta üldse, see on tavaline Eesti elu.

Kui ikka raha on piisavalt, siis enam seadused ei kehti. Ma vean kihla, et ükski võimuorgan ei julge isegi noomida, veel vähem trahvida.



v6ti Kirjutas:Parkimine on ka üks liikluse osa. Valesti parkimine kahjuks ka. Krimi.ee leheküljel on nähtav üks MB, mis selle margi mainele kuidagi kasuks ei tule...
http://www.krimi.ee/?fbc&id=3463 ja http://www.krimi.ee/?fbc&id=3473
Vasta
Ikka ja jälle kougitakse see teema üles. Ok, invaliidi kohale parkimine peaks harituse vastu käima küll. Kuid 99% juhtudest näidatakse ikka autosid, mis on parkinud kuskile künka peale, äärekivi otsa või kuhugi sellisesse kohta. Neid juhte, kes pargivad teisi autosid kinni (olgugi, et võibolla isegi seadusega kooskõlas) ja sigatsevad sellega palju rohkem, ei koti tavaliselt keegi. Selge see, et autosid liiga palju sellise väikese maalapi kohta, nagu Eestimaa seda on- kuid siis võiks tolerantsi ka rohkem olla.

Pole nendest "parklapildistajatest" kunagi aru saanud.
Vasta
T6nu Kirjutas:Pole nendest "parklapildistajatest" kunagi aru saanud.
Igal lollil oma lõbu, kes pargib, kes pildistab, kes on keskparteis jne.
Vasta
marek Kirjutas:
T6nu Kirjutas:Pole nendest "parklapildistajatest" kunagi aru saanud.
Igal lollil oma lõbu, kes pargib, kes pildistab, kes on keskparteis jne.
Ja neid lolle leidub,ja kuidas veel! Ja Ansip ei pidanud ka enam aitama.
Vasta
Lõoke Kirjutas:Ja Ansip ei pidanud ka enam aitama.
Kesikute kõlakas?

Valimised küll läbi, aga eriti meeldis mulle see slõugan:
TEHTUD! ... ja teeme veel - mõttetusi! Badgrin
Vasta
Lõoke Kirjutas:
marek Kirjutas:
T6nu Kirjutas:Pole nendest "parklapildistajatest" kunagi aru saanud.
Igal lollil oma lõbu, kes pargib, kes pildistab, kes on keskparteis jne.
Ja neid lolle leidub,ja kuidas veel! Ja Ansip ei pidanud ka enam aitama.


Jah, neid lolle leidub eriti viimasel ajal...ja lausa erinevates valdade parklates....uskumatu, mida küll sellised mõtlevad...ei mõista ja ei hakka.
Vasta
v6ti Kirjutas:Parkimine on ka üks liikluse osa. http://www.krimi.ee/?fbc&id=3473
Tsitaat:
"Õige, sest muidu mingid matsid (või naised, kes on näoga, et neil on jõle hea auto (irw!)) oma jaapani pannidega tulevad ja täksivad küljed ära oma odavate ustega! :S Tõsijutt kahjuks…"
Icon_biggrin
Vasta
Üks kommentaar sellelt samalt lehelt:
"# adolf
20.10.2009 19:44

Nägin täna huvitavat vaatepilti. Roosikrantsi tänava alguses olevale invakohale sõitis uus hõbedane E - klassi Mercedes-Benz (569 ATZ). Autos olnud lühikest kasvu slaavlase välimusega mees pani invakaardi aknale ja silkas nagu noor hirv linnavalitsuse maja poole. Kuna mul oli paar tundi vaba aega, otsustasin teha uurimuse, mis autodega Eesti invaliidid sõidavad. Tulemused hämmastasid - oleks justkui sattunud rikaste invaliidide linna. - BMW 525 D (203 BAO) sinine, Narva mnt. - BMW 5 - seeria (757 VLP) tumesinine, Narva mnt. - Toyota Land Cruiser (638 MKN) beez, Lai t. - BMW 530 xi Touring (090BBK) tumeroheline, Olümpia hotelli kõrval. - Mercedes - Benz ML (354 ATE) must, Sakala t. - Volvo S 80 (160 BBR) must, Weizenbergi t. - Audi Q 7 (974 BCB) must, Pronksi t. - BMW 530 xD (396 BCE) must, Tartu mnt. - BMW 5 - seeria (717 BAG) hall. Süda t. - Mercedes - Benz S - klass (438 AYY) hõbehall, Swisshotelli ees. - VW Toareg ( 857 AYC) must, Narva Motokross ja FOX kirjadega, Maakri t - Toyota Land Cruiser (230 MLI) hõbehall, kõnniteel Madissoni kõrval - BMW 5 - seeria (222 XXX) hall, spoilerring. Roosikrantsi t. - Mercedes - Benz ML (676 AYC) must, Roosikrantsi t. - Mercedes - Benz ML (041 AVK) hõbehall, Estonia teatri kõrval - BMW X 5 (863 AST) tumehall, sportistmetega, kaubamaja kõrval. - Mercedes - Benz ML 270 CDi (699 MGU) hõbehall, Tartu mnt. - Lexus IS 250 (555 RED) punane (nagu arvata võis), Wismari t. - BMW 7 - seeria (285 ASK) must, Sakala t. - BMW 5 - seeria (500 AXZ) must, Sakala t. - BMW 5 - seeria (160 AXZ) hall, Kaupmehe t."

Vot selliste asjadega tegelevad siis osad inimesed päev otsa.
Vasta
Siit on üks porsche 911 turbo puudu, kuid selle omanik tõesti kasutas karkke.
Aga pisut kensakas oli ikkagi invaliidi märgiga paari kuu vanust porchet näha.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
Hiljuti puhkusereisiks sõitsin nn arenenud lääne-euroopa, lisaks Valgevene ja Ukrainas 12 tuh/km.
Sorry, igasugune virin meie nn kihutajate ja halva liikluse kohta on minuarust täiesti kohatud. Kusagil polnud nii uimast liiklust, kusagil ei pidurdatud paaniliselt asula märki nähes, kusagil ei aetud 50 alas joonepealt kiirust taga (60-80 täiesti tavaline), suunda näideti alati… kui selleks oli vajadus, keegi ei vehkinud rusikaga (va kui liikusid liiga aeglaselt), siis ka lihtsalt sõideti vähe emotsionaalsemat mööda ja kõik.
Pakun välja, et meil lihtsalt topitakse oma nina teiste stiili ja kaagutatakse kui keegi teeb midagi, ma ei tea mida, aga mingi haige manitsemine kohas kus oleks tark ise oma liikumist vaadata ja mõelda, et äkki ma segan kedagi jne. Suhteliselt kurjaks ajab see virisemine meil. Ehe näide on Pirta tee. Kahes reas venitakse hõreda liiklusega ja kui sa soovid vähe kiiremalt edasi saada, siis lihtsalt ei saada aru, et äkki on teisel vaja ette jõuda ja äkki on selle mõttetu veniva kahe rea teises reas kusagil taga kiirabi või mis tahes, aga ei veel aetakse silmad punni kui tulesid vilgutad tähelepanu äratamiseks.
Võimalik, et keegi nüüd vibutab näppu ja räägib seadustest, aga kas siiski esimene seaduse täitmise samm ei alga elamisest nii, et sa ei takista teisi ja kui oled teinud teo ja oled karistuse teeninud, siis on õigus karistada saada ja mitte vidiseda.
Julgen arvata, et meie liikluse ainus viga on oskamatus arvestada teistega ja noorte madal koolitustase autokoolides.
Vasta
Mnjah... Kumba Euroopasse me tahame kuuluda?

Kas sinna, kus pereisa hommikul kodunt lahkudes ütleb, mis kell teda õhtul koju on oodata?
Või sinna, kus hommikul sukeldutakse liikluskeerisesse, et loodetavasti sellest õhtul eluga välja ujuda...

Mina eelistaks esimest, noored ja vihased ilmselt teist.

Kuigi ma pooldan väga seda, et elementaarse viisakuse alusel on teises reas alla lubatud kiiruse venimine sigadus, siis sama suur sigadus on sundida kedagi teist eeskirju rikkuma lihtsalt seepärast, et mina saaksin rikkuda. See on sama nõme...

Jah, kiirus üksi ei tapa. Küll aga tapab liigne kiirus... Ja see liigne võib olla isegi Järvevanal ka 30... Sõltub asjaoludest (mis ilmselgelt on erinevatel inimestel erinevad ja on erinevad ka samal inimesel erineval eluhetkel...)
Vasta
Laur Kirjutas:Siit on üks porsche 911 turbo puudu, kuid selle omanik tõesti kasutas karkke.
Aga pisut kensakas oli ikkagi invaliidi märgiga paari kuu vanust porchet näha.

kui auto registreeritud invaliidi nimele või sisse kirjutatud nagu vastutav kasutaja, selle auto kindlustus tuleb väga hea soodus
Vasta
Invaliidiks võib jääda nii mõnigi ärimees või muidu heal järjel inimene, sellepärast pole tal vaja kohe mõnd vana romu osta omale.
Vasta
Pidasin silmas kiirust, mis valitakse. Kiirus peab vastama nii oludele kui juhi suutlikkusele autot valitseda.
Autokoolid teevad midagi valesti, et sealt tuleb nn juht on liikluses pusserdav ja ukerdav. Ma ei tea mida, aga minu tütar läbinud autokooli, sooritanud kõik eksamid sõidab selliselt, et eelistan liikuda oma autoga ise ja hoida võimalikult pikka pikivahet temaga autodes.
Liiklusest veel. Ärme muutu nüüd äärmuslikuks. Räägin sellest tunnetatavast vahest, mis oli mujal ja mis on meil ja pirisen meie üritatava ajupesu üle. Sinna hulka kuulub ka see 0,0 promilli. Minuarust on see suur kisa joomise ja joodikute peale ka vaid vägistamine. Mõnedes riikides oled sa seadusekuulekas kui ei ületa 0,8 piiri, meil puuakse ja kägistatakse avalikult, tuuakse veel emotsioonide üles kruvimiseks lapsed mängu kui lubad lõunasöögil õlle.
Vägisi tuleb küsimus, kas meie riigis elavad täielikud tohlakas, kes ise osutada ega analüüsida ei suuda.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Juhtus õnnetus ja nüüd suht jama seis kulamees 5 8,490 22-03-2009, 05:06 PM
Viimane postitus: Madis



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne