Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: Misasi see on ?
#1
Ühesõnaga tahaks siis teada misasi see on ja kas seda on niiväga sinna vahele vaja ?

http://www.rate.ee/albums/klemm100/p8134373?xref=8_46
Vasta
#2
See on lisapump jahutusvedelikule. Sellega salongi radikas läheb kiiremini soojaks.
Vasta
#3
sergu Kirjutas:See on lisapump jahutusvedelikule. Sellega salongi radikas läheb kiiremini soojaks.
Oled sa oma vastuses ikka kindel?
Vasta
#4
Mul töllerdab pildil mingi kiri ees: "Sa ei näe midagi ? Sad"
Kas kuhugi mujale ei ole pilte panna?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
tavaline jahutusvedeliku lisapump
Vasta
#6
Kui sa käid talvel koos naisega poes, mitte üksi, ja tahad pärast piinarikast shoppingut normaalse temperatuuriga autosse istuda, siis on sul seda tsirkulatsioonipumpa vaja. Vastasel juhul mitte Icon_smile
Vasta
#7
No tsirkulatsioonipumba mitte töötamine mõjub kogu süsteemile nagu pudelikael vms, pärsib seda, kui kiiresti salong soojeneb jne. Samuti on tsirkulatsioonipumba ülesandeks jääksoojuse salongi puhumine, kui EC/REST nuppu kliimaplokil vajutada. Parandage, kui eksin.
Vasta
#8
Ja eks tsirkulatsionipump ka kasuks juhul, kui tühikägul seistes salongi sooja vaja.
Vasta
#9
See pump kui auto töötab ja kütteseade on sisselülitatud peab kogu aeg töötama. Teatud salongi temperatuuril vahest harva lülib ka välja.
Kui pump ei tööta siis salongis normaalset sooja ei saa, eriti tühikäigul.

Vasta
#10
Tere!
Sorry et võõrast teemat kasutan,aga tekkis selline küsimus(sorry kui rumal küsimusIcon_redface),et kas 190-nel peaks ka selline pump vahel olema?Eusa_eh
Vaatasin kapotialla ja mu omal pole sellist vigurit!?
Priit
Vasta
#11
Kui mu arvamus peaks vale olema siis eks kustutage ära.

Kas siiski pole elektri pumb kõige vajalikum jahutusvedeliku ringvoolu tekitamiseks kui vaid Webasto töötab?

Andres
Vasta
#12
Sellel jahutusvedeliku ringvoolu pumbal on veel üks tubli pluss. Nimelt kui mootori veepumbal eraldub tiivik võllist, see tähendab kui võll hakkab ilma tiivikuta ringi käima, siis on võimalik tänu sellele  ringvoolu pumbale edasi sõita. Küll tuleb salongi soojendus põhja keerata. Autoks oli siis 210 E 300 Turbodiesel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne