Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbo probleem 300TD 130 KW
#1
Tere

Peale mõningast auto omamist on tekkinud üks murettekitav probleem turboga.

Linnasõidul seda ei koge, just maanteel liigeldes. Peale mõndakümmend kilomeetrit sõitu enam turbo taha ei tule, täna hakkas jamama just peale mõningast sõitu ja just peale taaskäivitamist, kui Statoilis käisin poolel teel pärnu. Tagasi tulles sama jama.

Enam turbo taha ei tule, no ei liigu. Vahetanud olen selle turborõhu modulaatori juba ja arvuti ka mingit muud muret ei näidanud.

Mis võiks seda anomaaliat põhjustada - kuumust ma ei usu, linnasõidul läheb auto sama kuumaks, ja et just peale taaskäivitamist, vähemalt viimati oli see nii. Enne turborõhu modulaatori vahetust samuti jamas, aga kuna see pinises ka, siis vahetasin selle ära ja hakkas asi tööle, aga see võis ka kokkusattumus olla, sest isegi praegu asi töötab, kui mõnda aega seisnud on.

Ehk siis ootan asjalikke nõuandeid, mis edasi teha.
Vasta
#2
Tavaliselt võetakse siis väänet maha, kui turbo temp. andur liiga kuuma õhku näitab. See aga ei ole viga. Viga on aga see , kui andur valetab tegelikust suuremaks. Sellist asja on päris palju ette tulnud ja veakoodina seda ei salvetsata. Samas võib sul kaduda süsteemist hõrendus, või EGR jääda poolvinna. Siis on ka kohe turbo läinud. Ühesõnaga mitu mitu viga võib seda põhjustada. Turbo ise aga kindlasti katki ei ole Icon_smile
Mismoodi see modulaator pinises??? Enamus modulaatorid pinisevad, kui masin seisma jätta ja hõrendus veel neist õhku läbi tõmbab.
Vasta
#3
Tuttava Golf TDI-l olid turbo tiivikud ära tahmand/pigitand samade sümptomitega. Uurida ja vaadata ju võid.
Vasta
#4
wdb240 Kirjutas:Tavaliselt võetakse siis väänet maha, kui turbo temp. andur liiga kuuma õhku näitab. See aga ei ole viga.  Viga on aga  see , kui andur valetab  tegelikust suuremaks.  Sellist asja on päris palju ette tulnud ja veakoodina seda ei salvetsata. Samas  võib  sul kaduda  süsteemist  hõrendus, või EGR jääda  poolvinna. Siis on ka kohe turbo läinud. Ühesõnaga  mitu mitu viga  võib seda  põhjustada. Turbo ise aga  kindlasti katki ei ole  Icon_smile
Mismoodi see modulaator pinises??? Enamus  modulaatorid pinisevad, kui masin seisma jätta ja hõrendus veel neist õhku läbi tõmbab.

Siis piniseski, kui seisma jätsin. Kui vaakumi maha kiskisin, jäi pinin vakka.

MIs ma edasi võiksin teha - kas see temp andur tuleks välja vahetada? Kus see üldse asub?
Vasta
#5
mis see egr klapp teeb?
ma ei saa aru kuidas saab turbo üldse mitte töötada? niikaua kui turbo võll-tiiviku labad terved ja heitgaas peale tuleb nii kaua peaks ju vurr töötama ja õhku mootorisse pressima minuarusaamist mööda?
Vasta
#6
Turbost juhitakse gaasid mööda mingis osas ja ei löö ta mingit rõhku, kuigi ringi käib ja töötab.
Vasta
#7
EGR klapiga tegin sügisel katset, võtsin lihtsalt vaakumi tagant ja panin pimeda ette, et õhku ei ahmiks. Tulemuseks - turborõhk kadus, kell vist näitas mingi 0,3 bar-i. Nii, et viga võib ka seal kusagil olla.
S300-le turbost veel niipalju, et rõhk tekib siis kui on koormus taga. Näiteks ühtlaselt sõites 100 km.h on rõhk mingi 0,1 bar ainult. Vaata juutuubist näiteks kuidas kiirendusautodel turbo rõhk langeb niikui rattad tühja löövad.
Vasta
#8
Nonii, sai siis natuke mässatud, erilist veakoode ei näidanud. Küll aga õhukulumõõtja oli suht pasane, see sai puhastatud, tundub, et tühikägu vibramise võttis ära, aga probleem siiski alles ja nüüd selgus, et mitte ainult maanteesõidul. Ka linnas tekib, nii, kui temp läks seieri järgi 80 kraadini, siis kadus ära, tegin peatuse, mootor seisma ja uuesti käima - ei miskit. Käisin poes maks 10 minutit, kui niigi palju, panin enne Rest i maksimumiga tööle ja tagasitulles oli temp u 60 kraadi ja turbo tuli taha. Uuesti kadumist ei viitsinud ootama jääda, astusin söögipoolisega tuppa.
Vasta
#9
kas egr puhas? tüüpiline probleem, aga kui sa ütled et arvuti ei näita siis asi on natke keerulisem_ aga igal juhul egri tsekkima ja kõik voolikud kontrollida
Vasta
#10
EGR oli väga kena.
Vasta
#11
On kellegil veel mõtteid?
Vasta
#12
Soovitaks Märjamaa Urmasega suhelda, IMO ei ole Eestis pädevamat meest diisli alal.....
Ja just MB diislite alal.
Vasta
#13
Rolz Kirjutas:Soovitaks Märjamaa Urmasega suhelda, IMO ei ole Eestis pädevamat meest diisli alal.....
Ja just MB diislite alal.

Numbrit on?
Vasta
#14
110 oli vist see number, proovi.Unibrow

Nali, aga edu sulle, küll korda saad.
Vasta
#15
Kui keegi asisemat juttu ei puhu, siis targutan natuke ise.

Kas ma saan aru, et turbo kadumine on seotud mootori temperatuuriga? Kui soojaks läheb, siis kukub turbo rõhk ära? Samas avariisse ei lähe?

Ülalpool vihjati sellele, et arvuti mõõdab õhu temoperatuuri ka peale turbot ja kui see on paljuvõitu, siis võtab turbolt vunki maha. Kui see tõepoolest nii on, siis kas seda andurit on kontrollitud? Et see näiteks 20 kraadiga puusse ei paneks...

Kuidas EGR klapid liikusid? Vabalt, ei takerdunud?

Kui EGR kinni toppida, kas siis kah turbo ära kaotab?
Vasta
#16
Seda temp. asja joonas ei uskunud, aga krt teab vbla ongi asi selles. EGR klapp pidi ok olema, vähemalt oli see maha võetud ja oli säranud.

See, kas turbo rõhk kaob ära või mitte ma ei tea, samuti ka seda mitte, kas miskit avariisse läheb, sest see mudel ju ei näita midagi - lihtsalt asi ei liigu.
Vasta
#17
Siin on nüüd kaks võimalust: kas diagnostida või tegelda ennustamisega.

Ennustamisega ma ei tegele. Siin on nooremaid liikmeid küll, kes teavad kõigest kõike, las nemad...

Aga edasiseks arvamiseks oleks vaja teada, kas auto läheb avariisse (oli vist nii, et pöörded ei lähe üle 3 kilorpm ja käigukast püsib kolmandal käigul) või ei.Icon_question
Turbo rõhu muutumist oleks ka hea jälgida, kui turbo "ära kaob".Eusa_whistle
Vasta
#18
Noh pöörded lähevad üles küll ja 5 käik läheb ka sisse. Et siis 5 ndaga kiirendabki kiiremini, kui Kick downiga. Diagnostika joonase juures ei andnud miskit huvitavat
Vasta
#19
ei veda sulle punnsilma Mersudega, kuhu Joonas vaatas auto ostmise ajal? aga samas lugesin vene foorumites diislite probleemidest et isegi väike andur või isegi vana filter võib mõjuda mootori tööd. proovi võtta seda egr klapi maha või lihtsalt pane egr ja toru vahele mingit klappi ja vaata kas on vahet.
Vasta
#20
Kohatu näide veits, kuid soov abiks olla on suurSmile Kunagi oli mul sama probleem 530 turbodiisliga ja sellel kadus see peale pihustite vahetust. Üks asi oli tal veel tänu sellele- külmalt nurrus ideaalselt aga soojaks minnes hakkas vahest õrnalt laginat kostuma mis tuli ja kadus.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 98 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 221 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 721 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 629 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W211 Turbo probleem difred 12 2,111 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 831 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 419 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 486 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 374 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  HYBRID TURBO OneSlowCDI 0 363 11-10-2022, 05:53 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne