Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Huvi W220 S500 vastu
#21
Siis vist ainult mõnedel 220-tel on paketid, kuigi müügis olevatest, mida vaatasin, ei ole seni näha olnud; eelmise postitaja antud lingi taga on minu silmadele esimene, kellel on kirjelduses "paketid". Kuigi ega ma S600 ei vaata, pigem jään sinna 320-500 vahele, eelistan 500 või 430.

Ok, selle saan tegelikult ise ka järgi vaadata, kui reaalselt mõnda isendit vaatama lähen.

Hoopis tähtsam on siiski see asi, mida oma eelmise postituse teises pooles rääkisin. Tongue
Vasta
#22
Minu 220-l on ka paketid, need on jah õhemad, kui 140-l. Kas sa oled w220-e klaase vaadanud ikka lähedalt? Kindla pihta on kõik paketid.

  Kui sul läheb 220-ne ostuks, soovitan kulutada see 1000-2000 eeku Silberisse, neil olemas kõik selleks vajalik, et kontrollida asjad üle. Näiteks kontrollivad kompressori ära ( kas toodab õhku nii palju , kui vaja või hakkab juba lahjaks jääma) ja ammordid, et läbi kusagilt ei lase. Eks see airmaticu pool ongi kõige kallim: ammordiring+ kompressor+ jaotusplokk + muud väiksed vidinad ja töö juurde on ca 90000.- Silberi letihindadega.Thumbsdown

  Lammaritest kaovad sellised jupid nagu nõiaväel, ainult kuuled, et oli, aga müüdud...ja kaua need kestnudki oleks...????????

Kindlasti on võimalik odavamalt ka leida, kui otsid väljaspool Eestit jupid.
Mingid õhulugejad ja muud asjad, millega mul veel kokkupuude puudub, maksavad ka kuulu järgi kohvritäie raha.
Vasta
#23
Nägin (päris lähedalt ei uurinud) sellist küljeklaasi (poolenisti avatud), mis oli pealtnäha ühekordne, paistis täpselt nagu E-klassil... puudus see paksem serv, kus klaasikihid "kokku liimitud" on, aga samas ma olen siis järelikult näinud vaid 140 klaasiserva ega tea, kas ka 220 paketil on veidi jämedam see klaasiserv või paistabki visuaalselt tavalisena.Icon_rolleyes

Aga kuidas oletatavasti see auto vastu peaks eelpool kirjeldatud kasutusele? Et sõidan max. 5000-10000 aastas (kindlalt alla selle piiri) ja valdavalt siledamatel teedel (maanteed, Järvevana, Pärnu mnt., Kadaka tee, Sõpruse pst. jne.)
Seda ma täitsa usun, et igapäevasõidukiks on 220 mõttetu, kuna siis enamasti tuleb aastas kilomeetreid üle 50.000 ja sellega annavad meie linnatänavad kindlalt rämeda matsu rahakotile. (Selles suhtes oleks parim 124 või 210, aga mina pole igapäevasõitja.)

P.S.
Silber on siis ikka eriti ahne, et vaid mingite jublakate kontrollimiseks (mitte remondiks!) võtavad sellise raha, mille eest saab juba sõitva Opeli osta!BadgrinRetard
Vasta
#24
SGM Kirjutas:Nägin (päris lähedalt ei uurinud) sellist küljeklaasi (poolenisti avatud), mis oli pealtnäha ühekordne, paistis täpselt nagu E-klassil... puudus see paksem serv, kus klaasikihid "kokku liimitud" on, aga samas ma olen siis järelikult näinud vaid 140 klaasiserva ega tea, kas ka 220 paketil on veidi jämedam see klaasiserv või paistabki visuaalselt tavalisena.Icon_rolleyes

Aga kuidas oletatavasti see auto vastu peaks eelpool kirjeldatud kasutusele? Et sõidan max. 5000-10000 aastas (kindlalt alla selle piiri) ja valdavalt siledamatel teedel (maanteed, Järvevana, Pärnu mnt., Kadaka tee, Sõpruse pst. jne.)
Seda ma täitsa usun, et igapäevasõidukiks on 220 mõttetu, kuna siis enamasti tuleb aastas kilomeetreid üle 50.000 ja sellega annavad meie linnatänavad kindlalt rämeda matsu rahakotile. (Selles suhtes oleks parim 124 või 210, aga mina pole igapäevasõitja.)

P.S.
Silber on siis ikka eriti ahne, et vaid mingite jublakate kontrollimiseks (mitte remondiks!) võtavad sellise raha, mille eest saab juba sõitva Opeli osta!BadgrinRetard

Tere tulemast Mercedes-Benz maailma. Silberi hinnad jah sellised, leidub ka odavamaid kohti, aga kas just paremaid?! Kõik ikkagi oleneb auto eelnevast olukorrast, aga vana auto puhul ei pruugi midagi ette näha. Seisma pole mõttet autot osta, pigem liigu igapäevaselt, peab paremini vastu- enda kogemused. Mul on endal samale põhjale baseeruv kupee, ka seisab kahjuks palju (sõidan aastas temaga ca 13000 km), aga see summa, mis temasse olen paigutanud- ei taha parem rääkida (taksoga oleks vast odavam sõita).
Siit moraal, kui juba 2000 tundub suur summa, siis parem unusta see auto.
Vasta
#25
Klaasiservas jah tõepoolest ei ole seda ühendusliistu peal, aga välimine klaas "jookseb" sisemisest mõned mm-d üle ehk klaasi ülaserva vaadates on näha, et on toppeltklaas.

  Kuidas vastu peab? Tänamatu töö see ennustamine, see on siiski tehnika ja kunas midagi alt veab, pole lihtsalt võimalik ette öelda.

Varuosadele antakse garantiiks 2a selle aja tõenäoliselt peavad ka need jupid vastu. Sellepärast peabki kontrollima enne ostu kindlasti, et mitte pärast auto ostu kohe teist autohinda remondi näol "sisse taguda" ja w220 puhul on see remondiarve 100000.- väga lihtne tulema.

  Igatahes soovitaks kohe teha ka kõikvõimalikud õlivahetused ja kastipesu ka (usun, et kasutaja R129 aitab sind sellega) 70000 km hooleta.

  Paar näidet veel:
  Zarniir läheb vahetusse koos õõtsaga, üks pool originaalõõts 5000.- on ka alternatiive muidugi, mina panin just alla Moogid 2tk. kokku alla 3500.-
  Kuidas vastu peavad, veel ei tea.
Pidurikettad esimesed: Silber pakkus 3950.- paar + 900.- klotsid + 150.- andurid. Mina vahetasin kõik ära kokku 2250.- + töö nii, et otsima peab, siis leiab ka odavamaid varuosasid, kui esindused pakuvad. Päris mingit suvalist "yonki" ei ostaks muidugi, aga tuntud firma tooteid, miks mitte.

  
Vasta
#26
Auto ostu puhul ongi kõige tähtsam auto ost Smile Et ei ostetaks hinda, odomeetrit, lisasid või velgi vaid ikka AUTOT.
Kui tõsine plaan siis võin aidata. ABC või Airmaticu pumpade/klappide/amordite kontroll on ainult üks asi mis tuleb TINGIMATA teha. Lisaks veel hulganisti kohti mida tungivalt soovitav üle vaadata.
Need summad mida sõidukile vaja kuust kuuse kulutada. Sõltub millises kohas autot remontimas käid. 10 000 km aastas - pakun kuluks keskeltläbi kuni paartuhat krooni kuus (pikema perioodi jooksul). Mitte et iga kuu vaja 2 kilo välja käia vaid näiteks kord aastas midagi suuremat osta. Tegelt on asjad head (nt Aitmatic ja ABC) kuid neid õigesti käsitleda ja viga juba eos ära lämmatada. Esialgu 6000 kroonine kokkuhoid kasvab peagi 50 000 investeeringuks.
Vasta
#27
[quote=ville]
. Mul on endal samale põhjale baseeruv kupee, ka seisab kahjuks palju (sõidan aastas temaga ca 13000 km), aga see summa, mis temasse olen paigutanud- ei taha parem rääkida (taksoga oleks vast odavam sõita).

Kui sa sõidad aastas 13000.- ja võtame takso km hinnaks soodsad Tallinna hinnad 6eek-i km + sisseistumise 35.- laks. Sa ei sõida Pärnus ega Tartus kus km hind on 12.-/km, siis saame aasta kuluks:

13000 x 6 eeku= 78000.- eeku + 200 korda aastas istud kindlasti taxisse, mis teeb 200 x 35=7000.-eeku, lased mõne korra oodata ka, ikka juhtub ju = 90000.- eeku aastasEusa_shhh
Vasta
#28
Tänan kasuliku info eest!
Plaan on see 220 endale otsida suve paiku, aga hakkasin juba aegsasti asjaga tutvuma, et see masin endale hästi selgeks saada, et mitte osta põrsast kotis ja sellega sattuda just räägitud +100k eek. portsu otsa.

Mind ei huvita odomeeter (enamasti nagunii võltsnumber), vaid auto tehn. seisund ja välimus. Smile Paljud millegipärast valivad autot odoka järgi, mis paneb mind imestama ja muigama. Olen näinud inimesi, kellel on 2 varianti valida, milledest üks (suht rape) on "väiksema läbisõiduga", ja teine korralikum (aasta vanem) isend on rohkem läbi sõitnud. Ta valib rondi, mis on väiksema odokanäiduga!Icon_lol
Vasta
#29
w220 on rikka inimese auto, isegi siis, kui sõidad 10 000km aastas. Mingi kahekümnetuhandese kuupalgaga seda autot normaalselt üleval ei pea.
Vasta
#30
On ta siis niivõrd palju hullem kui W140? Mul tolle hoolduse peale on poole aastaga kulunud u. 3000 eek. ringis (veepump), läbi sõidetud on selle ajaga alla 3000 km. Tuleval aastal tuleb õlivahetuse aeg ka kätte. Ei kolise ega logise, kõik on korralik. Smile Ega mul muidu polegi 140 vastu midagi, aga lihtsalt igatsen uuemat ja voolujoonelisemat S-i, milles on rohkem lisavidinaid, pealegi oli 2001-2005a paiku see W220 tükk aega minu lemmik (unistuste) auto. Big Grin Kui aga tõepoolest selle peale ka 5000km. aastasõiduga kulub ebanormaalselt palju (normaalne inimene ju ei loobiks raha mõttetult, olgu kuupalk 10k või 100k), siis on kehvasti, kas peaks kaaluma äkki 1998.a. 140 ja veidi hiljem siis juba 221? Big Grin Viimasest polegi siin ülevaatlikku teemat tehtud veel, liiga uus auto?
Vasta
#31
W220 165kw 1999a on mul alates 13.05.2008 (sõitnud olen umbes 35000km) ja sain ta vahetuse teel 2001a Patroli vastu + sain ka 60000 komp. kuna oli suht rape. Kokku olen sisse ladunud ca 80000.- (loomulikult ei ole ma sinna sisse lugenud kohustuslikke õlivahetusi oma filtrite ja nänniga, kütusefilter maksis soodukaga 1400.-)
Vasta
#32
Mul on 2 sõpra kellel on W140 ja tean, et W220 ülalpidamine on mitmeid kordi kallim. Üks nendest omas W220 S430 2004a. ennem, aga käis üle jõu ja ostis W140.
Vasta
#33
jansa48 Kirjutas:[quote=ville]
. Mul on endal samale põhjale baseeruv kupee, ka seisab kahjuks palju (sõidan aastas temaga ca 13000 km), aga see summa, mis temasse olen paigutanud- ei taha parem rääkida (taksoga oleks vast odavam sõita).

Kui sa sõidad aastas 13000.- ja võtame takso km hinnaks soodsad Tallinna hinnad 6eek-i km + sisseistumise 35.- laks. Sa ei sõida Pärnus ega Tartus kus km hind on 12.-/km, siis saame aasta kuluks:

13000 x 6 eeku= 78000.- eeku + 200 korda aastas istud kindlasti taxisse, mis teeb 200 x 35=7000.-eeku, lased mõne korra oodata ka, ikka juhtub ju = 90000.- eeku aastasEusa_shhh

Jah, ega sa midagi valesti ei arvuta, summa sinna kanti jääb, isegi üle tibake. Ja see raha on ainult remondile/hooldusele, õlivahetust ma sinna ei loe. Kui ma poleks fänn, siis ma sellesse sellist raha ei mataks. Sinna veel lisanduvad igakuiselt kasko ja kindlustus, kokku üle 2000, bensiinist ei tasu rääkidagi.
E-klassi üleval pidamine on 4 korda odavam.
Vasta
#34
Kas sellised kulud on igal aastal?
Vasta
#35
Loodetavasti mitte, mul see auto olnud paar kuud üle aasta. Enamus ahetatud sellised asjad, mis iga aasta ei tohiks minna (starter, genekas, vahejahuti jne). Nüüd jääb loodetavasti asi pidama.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 s600 siimruz 17 1,743 02-10-2023, 10:44 PM
Viimane postitus: siimruz
  W140 S500 Preda 14 7,886 26-01-2020, 11:24 AM
Viimane postitus: nostromo
  w220 S-Klass 07/1998...08/2005 marek 22 63,873 28-09-2018, 09:53 AM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 head ja vead? Egoolen 1 3,238 10-01-2018, 01:53 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W220 S430 President andres23 1 3,566 30-01-2017, 12:14 AM
Viimane postitus: Mike22
  W220 huvi. ktmduke 7 5,524 22-12-2016, 03:23 PM
Viimane postitus: Mike22
  2001 Brabus B11? (S500) JoonasJJ 16 17,107 28-10-2016, 04:08 PM
Viimane postitus: JoonasJJ
  S500 w221 Itaaliast? soo 5 5,124 29-09-2016, 11:17 AM
Viimane postitus: soo
  W220 vs E65 lincoln84 56 58,180 13-08-2014, 03:59 AM
Viimane postitus: nostromo
  Kas w211, w220 või w163 Nostop 3 3,909 26-08-2012, 05:39 PM
Viimane postitus: igiliikur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne