Postitused: 83
Teemad: 6
Liitus: May 2007
Maine:
0
10-12-2009, 07:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-12-2009, 10:10 PM ja muutjaks oli Karl.)
Sain nüüd auto (c140, S600, 1995, 5 käiguline kast, ESP, difri ülekanne 2,65 (vist)) difrist jagu ja sellega seoses mõned mõtted. Kui nüüd peab vahetama hakkama siis oma mõistusega paneks natuke teistsuguse alla. Ideaalis võiks see olla
1. LSD (saaks parema pidamise)
2. 2,8 või 3,x ülekandega (300km/h ei ole just tihti vaja sõita aga algus võiks teravam olla)
3. vastupidav (et ei peaks sellega uuesti tegelema järgmised 100 000 km)
Kas selline asi on üldse on mõistlik ja võimalik ? Kuidas ?
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
1. LSD teeb Sulle Hents99.
2. 2,65 on kõige kiirem differ.
3. Differ kestab vähemalt 500 kkm. Ka 6,0l. mootoril.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Algus võiks teravam olla? Kui 5 käigulisega V12 ei ole teran siis on autol midagi viga. See peaks ju vägagi lihtsalt ratta ringi tõmbama! Suurema ülekandega diffriga hakkab niigi janune pill veelgi rohkem võtma. Milleks ise MB inseneriks hakata - see on parim kooslus, selle arvutuse on suht pädevad vennad Stuttgartis teinud.
Endal lendas samasugune differ õhtale - hakkan millalgi remontima. Kuna Eestis seda keegi minuteada ei tee, siis võtan asja ise käsile.
Postitused: 83
Teemad: 6
Liitus: May 2007
Maine:
0
WDB1400761A277958
Ma nii kaua ei tahaks päris ilma autota olla, otsin siis mujalt lahendusi. Kui kasutatud difer osta siis peaks ilmselt lahti võtma ja vaatama mis nägu need kettad seal sees on ?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Jah tagumise kaane mahe. Muudmoodi lammutades hakkad sealt samast pihta kus mindagi - ehk siis MB remondijuhend ja hulga tööd (sentinjuutonmeeter võti, ühekõrdsed puksid, õiges mõõdus tellitavad vaheseibid jne).
Sinu differ on üks ühele 140.070/076/050/051/056/057 mudelitel all.
Aga näiteks esimene korpus ja kiiruga vaadates ka SISU on lisaks ka veel 129.067/076 mudelitel. Ehk kui leiad sellise siis vahetad lihtsalt tagumise poole ära ja valmis. Pead ei anna sest ei viitsinud kõiki mitukümmend detaili ükshaaval üle kontrollida.
Muud diffrid võib ka kuidagi alla sobitada, aga vaevalt sa seda teha viitsid. Vanematel 220 mudelitel oli ka suht samasugused diffrid, aga noh varuosakood kahjuks ei ütle, kas mingi suvaline valurant on diffril teine (kohe uus tootekood) ja võibolla isegi istuks näiteks S320 CDI oma täpselt alla.
Postitused: 580
Teemad: 51
Liitus: Mar 2007
Maine:
1
Tere!
Mul vis vedeleb üks 600-jase kube tag.differ 94a
WDB1400761A199276
Postitused: 83
Teemad: 6
Liitus: May 2007
Maine:
0
Tänu Kadaka (Orto) MB meestele sai differ asendatud.
Postitused: 83
Teemad: 6
Liitus: May 2007
Maine:
0
helista neile (5232198) ja võta ära, minust jäi ta sinna.
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Sealt pole midagi võtta, keskvõll oli omale "uue" pesa teinud, suur taldrik on väljast "näritud".
Vaatasin seda lähemalt - prügikasti kaup.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Ja palju see "löbu" maksma läks kui saladus pole?