Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G -l ühe tulega anomaalia
#1
Nimelt kui ostsin auto (86a g) siis üht esituld tuli rusikaga koputada et see tööle hakkaks. Nii, võtsin mina tule lahti puhastasin kõik kontaktid peale mida ei põle tuli enam isegi peale koputamist. Kõige huvitavam on see, et mõõtsin testriga, 12v olemas aga kui lambi ühendan siis pinge kaob, nagu oleks kuskil halb ühendus. Ok, aega polnud ja panin tule ette tagasi ning natukene urgitsesin kaitsmeplokis peale mida hakkas tuli põlema aga h4 pirn põleb parktule heledusega Icon_eek, selline pingelang aga peaks kuskil mingi kuumenemise või sädelusega väljenduma, seda aga pole ja algul ju ka koputamine aitasIcon_evil ehkm juhe mul koos kuskohast otsida, äkki keegi annab soovituseEusa_pray
W463 ja W212
Vasta
#2
Kui tester olemas, siis pole mingi probleem. Paned volte mõõtma ja üks testri ots ühte kaabli otsa ja teine teise otsa. Nii saad kätte pingelangu - kui palju pinget jääb kaduma mingis juhtme osas. Mida suurem näit - seda suurem probleem.
Vasta
#3
Heinar Kirjutas:Kui tester olemas, siis pole mingi probleem. Paned volte mõõtma ja üks testri ots ühte kaabli otsa ja teine teise otsa. Nii saad kätte pingelangu - kui palju pinget jääb kaduma mingis juhtme osas. Mida suurem näit - seda suurem probleem.
Nõus aga kuskohas on teine juhtmeots, seda ma ei tea.
Äkki keegi ütleb, et kuhu on ühendatud vasaku esitule kaabli mitte tulepoolne ots?

Tänud ette
Raimo
W463 ja W212
Vasta
#4
Otsi parem üles maanduspunkt. Nagu teada, siis elektr(oon)i(ka)s imesid ei ole, on kehvad kontaktid.

Voolujuhtmete teine ots peaks elama kaitsmekarbis, kuid maanduspunkti kohta ei oska midagi öelda...

Seda saab muidugi ka nii kontrollida, et pirni maandusklemmile võiks anda juhtmega otseühenduse näiteks mootoriga või mõne halja kereosaga. Kui nüüd süttib, on süüdlane käes. Kui ei, siis on viga toitepooles.

Kas G-l on ka need toredad pulkkaitsmed? Nende liigutamine aitab vahel põlema... Aga üldiselt tundub, et meie kliimas peaks neid vist iga paari aasta tagant profülaktikaks vahetama... Niiskusetõrje aerosooli mõju näikse olevat vaid mõni kuu, siis nöögib mingi kaitse taas.Icon_evil
Vasta
#5
G-l peab meie kliimas ka tule taga olevaid H4 psitikuid korra aastas vahetama -on küll kaitsekummid peal ja kõik ok, kuid koopast loobib sinna ikka pori ja ussitama kipuvad. Vanal on vähemalt hea probleemi lahendada, uus tõmbab voolu maha ja voila, tee mis tahad - ploki vahetus.
Vasta
#6
endal oli sarnane probleem w201-ga. tuli kord töötas kord ei ja vahepeal ainult hõõgus. viga oli siiski kaitsmes, mis visuaalselt oli terve ja oksüdeerumata kuid ühendust ei andnud. uus kaitse parandas vea.
Vasta
#7
Pulkkaitsmed on "head"

Vaheta kohe heaga kõik kaitsmed uute vastu välja ja lase mingit elektroonikavaha vms asja peale neile pärast - püsib natukenegi paremini elus elektrisüsteem siis.

Mul üks reisibuss, millel ka õnnetuseks veel pulkkaitsmed, nii 50tk ja... saab teatud ahelaid ikka korra nädalas kruttida/liigutada, et töötaks. Suure tõenäosusega võtan suure töö ette ja vahetan pulgad kahvlite vastu välja.
Vasta
#8
hannes_s Kirjutas:endal oli sarnane probleem w201-ga. tuli kord töötas kord ei ja vahepeal ainult hõõgus. viga oli siiski kaitsmes, mis visuaalselt oli terve ja oksüdeerumata kuid ühendust ei andnud.  uus kaitse parandas vea.
Kas mõlemal tulel siis oma kaitse?
Kuskohast saaks g230 -e 86a kaitsmete kirjeldust?
W463 ja W212
Vasta
#9
w201-el on jah eraldi kaitsmed. ex ta õige ju kah. oletame et üht äkki lõppeb pimeda ajal kaitse ära või tekib ühes tules mingi lühis siis ju hea et teine endiselt töötab.
Vasta
#10
Tänud, hakkan otsima ja endiselt kui kellelgi on kaitsmeploki kirjeldust siis oleksin huvitatud.

Raimo
W463 ja W212
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W163 2,7cdi 03 rooli anomaalia mozkito 17 13,247 04-08-2016, 01:19 PM
Viimane postitus: mozkito



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne