01-12-2009, 11:57 PM
Auto aastast 1987, kere w124, peal on seal 2,3 97 kw karpaga bensiini mootor.
1. Auto käivitub jube kehvasti, külma mootoriga tuleb hästi vähe gaasi anda ,et ta käima jääks ..Kui liiga palju gaasi anda siis sureb välja , auto saab tööle ca 10 sekundiga, problemaatiliselt kuid siiski.
Sama mure on ka sooja mootoriga, mitu korda tahab alguses välja surra.
2. Tühikäigul töötab mootor ebaühtlaselt, pöörded kõiguvad ja selline tunne nagu vahepeal ei saaks bensiini peale või kaob üks silinder üldse tagant ära.
Kui gaasi anda ca 2000rpm siis töötab mootor täiesti ilusti, võibolla korra 20 sekundi jooksul jätab korraks vahele.
3. Linnas sõites esimesele ja teisele käigule vahetades ja siduri lahti lastes jõnksutab ja jätab vahele , probleem laheneb kui pöörded on ca üle 2000rpm.
Vahepeal ühtlaselt sõites tuleb autole järsk tõmme taha, mootor töötab ilusti aga selline tunne nagu lisa silinder tuleks kuskilt taha ja autol tuleb äkitselt ja korraks "tõmme"
4. Suur bensiinikulu , ekolt sõites maanteel 10 l sajal , linnas üle 12 kindlasti.
5. Bensiini hais salongis, täna vist avastasin ühe vea , nimelt pagasnikus võtsin tagumise seina polstri eest ära ja nägin ,et bensiinipaak oli 3 kohast maalri teibiga parandatud, helistasin eelmisele omanikule ja uurisin milles asi ütles ,et lasi sinna kunagi mingid kõlarid kruvidega kinni ja arvas ,et teibiga saab selle probleemi pärast lahendatud
Auto ostule järgneval päeval vahetasin ära siis veepumba ja rattalaagrid, palusin ka uurida, et millest sellised probleemid mootoriga. Vahetati ära küünlad ja kinnitati uuesti kollektor, siis nagu läks natukene paremaks kuid mitte heaks.
Ehk oskate soovitada mis võib sellised probleemid tekitada ?
On tallinnas tõesti PÄDEV remondimees kes oskab, tahab ja tegeleb mersudega ?
Tänud vastuste eest !
1. Auto käivitub jube kehvasti, külma mootoriga tuleb hästi vähe gaasi anda ,et ta käima jääks ..Kui liiga palju gaasi anda siis sureb välja , auto saab tööle ca 10 sekundiga, problemaatiliselt kuid siiski.
Sama mure on ka sooja mootoriga, mitu korda tahab alguses välja surra.
2. Tühikäigul töötab mootor ebaühtlaselt, pöörded kõiguvad ja selline tunne nagu vahepeal ei saaks bensiini peale või kaob üks silinder üldse tagant ära.
Kui gaasi anda ca 2000rpm siis töötab mootor täiesti ilusti, võibolla korra 20 sekundi jooksul jätab korraks vahele.
3. Linnas sõites esimesele ja teisele käigule vahetades ja siduri lahti lastes jõnksutab ja jätab vahele , probleem laheneb kui pöörded on ca üle 2000rpm.
Vahepeal ühtlaselt sõites tuleb autole järsk tõmme taha, mootor töötab ilusti aga selline tunne nagu lisa silinder tuleks kuskilt taha ja autol tuleb äkitselt ja korraks "tõmme"
4. Suur bensiinikulu , ekolt sõites maanteel 10 l sajal , linnas üle 12 kindlasti.
5. Bensiini hais salongis, täna vist avastasin ühe vea , nimelt pagasnikus võtsin tagumise seina polstri eest ära ja nägin ,et bensiinipaak oli 3 kohast maalri teibiga parandatud, helistasin eelmisele omanikule ja uurisin milles asi ütles ,et lasi sinna kunagi mingid kõlarid kruvidega kinni ja arvas ,et teibiga saab selle probleemi pärast lahendatud
Auto ostule järgneval päeval vahetasin ära siis veepumba ja rattalaagrid, palusin ka uurida, et millest sellised probleemid mootoriga. Vahetati ära küünlad ja kinnitati uuesti kollektor, siis nagu läks natukene paremaks kuid mitte heaks.
Ehk oskate soovitada mis võib sellised probleemid tekitada ?
On tallinnas tõesti PÄDEV remondimees kes oskab, tahab ja tegeleb mersudega ?
Tänud vastuste eest !