Postitused: 9
Teemad: 3
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
20-11-2009, 03:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-11-2009, 03:54 AM ja muutjaks oli marek.)
Postitused: 282
Teemad: 11
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
All show no go
eks küsimus on kuidas ta aretatud.
Postitused: 9
Teemad: 3
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
ühesõnaga hea mootor lasti käest ära jah
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
tsoo Kirjutas:ühesõnaga hea mootor lasti käest ära jah Ükski "normaalne" inimene ei osta ju niiiiiiiiiiiiiii võimsa mootoriga autot. Vastavalt majanduslikule olukorrale vastav mootor peale pandud.
Postitused: 202
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Ihusilmaga espaki juures pidevalt näinud. Pani ikka pead pöörama küll. Aga kui kiirendada püüdis, siis midagi ei juhtunud-vaikus.
Välimus ja salong on suht OK. Aja jooksul saab sinna punnsilma tehnika tagasi panna. On vähemalt kere olemas. Isegi head kere üksi on väga raske leida.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Postitused: 9
Teemad: 3
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Masu jaoks hea auto
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
olgu see kere mis ta on, selle raha eest mida omanik küsib saab osta juba palju korralikumaid (komplektseid) asju. Sest kui teda taastama hakata ei tea keegi kurat mitu vajalikku juppi sealt puudu on.
samas arusaamatu, mis inimene on nii palju vaeva näinud ja kere üle värvinud et selline kohviveski sinna peale panna? või äkki lasi mootori kotti ja kere oli juba korda tehtud, läks tjuunerite kätte.
Postitused: 9
Teemad: 3
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
see ka võimalus jah sest kes võtaks hea mootori niisama ära.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Kuulutuse alguses kohe välja toodud ju: Mercedes-Benz E 500 200 2.0 R4 100 kW. Ei ürita müüja midagi vassida või varjata (küsimuseks jääb küll muidugi, kuidas see auto selliseks sai). Arvata võib palju, aga pole veel ühtki seadust, mis keelaks sõita sellise välimuse ja mootoriga autoga.
Aga kui siit küsid, siis arvata võib, et kuritegu on 2.0l mootoriga autot tuunida
Postitused: 9
Teemad: 3
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
täpselt
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
ma nüüd ei saa ültse aru kas siis ehitati 2,0-sele e500 bodykit külge või siis omanikul hakkas bensiini kõrgest hinnast siiber ja pani 5 liitrise asemele 2 liitrise mootori?
kui mootor äta vahetati miks ültse nii tehti?
Maa saan aru igasugustest asjadest ole n kuulnud ,et eestis pidi liikuma 190 millel ziguli mootor ja kast. Seda sellepärast ,et omanikul olevat automaatkast katki läinud ja kuina kasti remont kallis oli odavam garaazi nurgast siksi tehnika peale loopida.
Postitused: 300
Teemad: 20
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Kui ma õigesti mäletan auto teh.passis 1987a ja oli 2.3 motoriga. Helistasin ise eelmisel aastal omanikule.
W212/e220cdi/15a
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
T6nu Kirjutas:Kuulutuse alguses kohe välja toodud ju: Mercedes-Benz E 500 200 2.0 R4 100 kW. Ei ürita müüja midagi vassida või varjata (küsimuseks jääb küll muidugi, kuidas see auto selliseks sai). Arvata võib palju, aga pole veel ühtki seadust, mis keelaks sõita sellise välimuse ja mootoriga autoga.
Aga kui siit küsid, siis arvata võib, et kuritegu on 2.0l mootoriga autot tuunida
Seadust ju pole. Aga paratamatult tekitab see küsimusi... Miks?
See on ju täielik lammas hundinahas...
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
v6sa Kirjutas:Seadust ju pole. Aga paratamatult tekitab see küsimusi... Miks?
See on ju täielik lammas hundinahas...
Ju siis omanik tahtis oma autot ehtida õigete saksa sulgedega, mitte odavate läti spolerite ja pedemajakatega.
Ja lammas võib ta olla, kuid ta on kena ja kuri lammas, mis siis, et all show but no go
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
See on muidugi õige ja tervitatav - hulka kenam pilt, kui miskised klaasplastist õudused...
Huvitav ikkagi, kumb oli enne: kas muna või kana (loe: mootor või kere)...
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Kuna E500 tehnika on liiga hinnaline ka ilma selle mootorita. Ja hinnad on ikka alates 2x kõrgemad kui antud isendi hind. Siis julgen kahelda selles, et tegemist on kunagisest E500st ümber ratsitud aparaadiga.
Ja välimuse kohapealt- kellele nõrga mootoriga E500, kellele ilusa välimusega E200-ga. Kellele ema, kellele tütar.
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
T6nu Kirjutas:Kuna E500 tehnika on liiga hinnaline ka ilma selle mootorita. Ja hinnad on ikka alates 2x kõrgemad kui antud isendi hind. Siis julgen kahelda selles, et tegemist on kunagisest E500st ümber ratsitud aparaadiga.
Ja välimuse kohapealt- kellele nõrga mootoriga E500, kellele ilusa välimusega E200-ga. Kellele ema, kellele tütar.
kui keegi oskaks vaid öelda, kumb see on - ema või tütar
eriti kena on küll, aga tõesti sellise hinna eest julgeks väita, et moditud e200.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Jätab väga selle mulje, et E500 -> E200. Või siis tõesti on olnud E500 doonoriks kõrval...
Selliseid lisasid nagu kruis, webasto, sportline nahk, el. istmed, c-piilari valgustused, tulede pesurid - on E200'l VÄGA HARULDASED!
Samas on esituled tavalised, tavaline rool, puuduvad ASR, el.kardin, parempoolne airbag, ir-pult ehk viimasest järeldaks ise tehtud facelifti ja jätaks mulje 200E -> E500
Paras koogel-moogel, kere nr oleks abik.
|