09-11-2009, 12:15 PM
Tere!
Nüüd siis 124 2.0TD läks läbi sumpapoolne mootoripadi. No sõita sai kuid kohalt võttes "lõi läbi". Kuna 300D lammutamisest olid suht uued padjad alles sai siis see ära vahetatud. Nüüd algas aga uus häda. Tühikäigul auto kere põriseb hullumoodi ja aeglaste pööretega sõites nii et isegi polstrid hakkavad resonantsis põrisema.
Seoses sellega tekkis küss, et kas neil mootoripatjadel on kah mingi erinevus, st. erinev jäikuskarakteristik? Et vast on 300 padi 200 le liiga jäik. Kuna sellel 300 kust padi pärit polnud mootori häält salongi kuuldagi. Praegu aga on tunne et mootor on puupakkudel.
Vast vanemad , ja targemad teavad?
Nüüd siis 124 2.0TD läks läbi sumpapoolne mootoripadi. No sõita sai kuid kohalt võttes "lõi läbi". Kuna 300D lammutamisest olid suht uued padjad alles sai siis see ära vahetatud. Nüüd algas aga uus häda. Tühikäigul auto kere põriseb hullumoodi ja aeglaste pööretega sõites nii et isegi polstrid hakkavad resonantsis põrisema.
Seoses sellega tekkis küss, et kas neil mootoripatjadel on kah mingi erinevus, st. erinev jäikuskarakteristik? Et vast on 300 padi 200 le liiga jäik. Kuna sellel 300 kust padi pärit polnud mootori häält salongi kuuldagi. Praegu aga on tunne et mootor on puupakkudel.
Vast vanemad , ja targemad teavad?