Postitused: 16
Teemad: 8
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Lugu selline ,et kui sõita väikse kiirusega u15-20 km h üle lamava politsei kostab eest paremalt kolks ,kiiremal ülesõidul seda vastikut heli ei tähelda samuti auklikul teel ka nagu midagi ei kolise.Vahetatud pooled esisilla tetailid ,amordid kontrollitud ,esisilla liigendid puksid kaks korda üle kontrollitud iimeste poolt kes ainult mb remondivad samuti ise auto all 10 korda käinud mida ei leia seda ei leia,kõik loogiline kontrollitud.Roolikarp ka ei ole. Seega ootan juba ebaloogilisi lahendusi.
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
äki mingi muu asi nagu stange!! mõni kinnitus natuke lahti ja teeb sellise kolksu??
või on miskit muud kapote all lahti mis võix hüpates kolksu teha!!
Postitused: 16
Teemad: 8
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
ei taha hästi uskuda,et amort kuna tõstsin amordid ringi kolks ikka paremal kui aus olla lootsin seda ise ka alguses ja minu teada on amordi padi ju põhimõtteliselt ainult üks väike kummi nn junn aga tänud sellegipoolest. Aku on pagassi põhja all.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Või mingi elukas (mingi vidin) tiiva all lahti loksund?
Postitused: 16
Teemad: 8
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
mõlemad alumised sarniirid ,üks ülemine õõts täies ulatuses ja nn roolivarras või kuidas seda nimetada millel mõlemal pool rooli otsad vahetatud pendelhoova puks ei loksu ei liigu .Proovisin ka nii,et tõstsin auto tungiga üles ja pika jõuõlaga loksutasin ratast üles ja sama proovisin ka keret järsult üles alla loksutada no täiesti haudvaikus ei ühtegi kolksuvat heli.
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
mootor!!
äki annab mootor natuke palju patjadel liikuda, mille tulemusel läheb sumbut või käigukast vastu kere või muud tetaili!!
kul ratta joox/vedrustus ei ole siis mina vaatax mootorit või selle ümbrust!!
Postitused: 204
Teemad: 25
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
07-11-2009, 03:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2009, 03:42 PM ja muutjaks oli eastpak.)
Õõtsapuksid, esimesed vedrud ja vedrukandurid ka kontrollitud? Vahest punnsilmadel vedru kipub kolksu tegema ülemiste vedrukandurite sees ja just kui sõidetakse üle lamava politseiniku või väiksema takistuse, jutte küll kuulnud.
Mul tekkis ka eelmine suvi kolks paremale ette. Sai kontrollitud viimane kui üks asi esisillas, aga mida ei kontrollinud olid vedrud. Arvasin, et pole enam kuskilt otsida aga üks nv võtsin ikka ratta alt ja ei andnud süda rahu, puhastasin vedru alt ära, uurisin ja ennäe imet, alt oligi vedru pooleks. Ostsin uued vedrud ette ja lasin ülemised vedrukandurid üle keevitada ja sain vaikuse majja. Stabika konte ja stabika pukse vahetan profülaktika mõttes niikui nii igal suvel, sest vahel on tore raadio kinni keerata ja vaikset sõitu nautida, ilma, et midagi koliseks sildades.
Edu "kolksu" leidmisel.
Postitused: 16
Teemad: 8
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
õõtsa puksid ,stabika puksid vist umbes viis korda üle käidud erinevate inimeste poolt,vedrusi lähemalt pole uurinud esimesel võimalusel kontrollin mootori patjadega seoses tean, et on vahetatud ja öeldi ,et ei ole selle auto originaal padjad aga visuaalsel vaatlusel auto all ei ole nagu näha mingeid kokkupuute märke kerega.Aga tänud kõigile siiani vastanuile . Ootan ka edaspidi ebaloogilisi lahendusi.Mul on juba sportlik huvi see gotermann leida .
Postitused: 9
Teemad: 1
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Sarnase probleemile leidsin lahenduse. Vahetatud sai kõik vähegi kulumise märku andvad W211 esisilleosad aga teenindusest välja sõites kolks alles ja peale kuu ajast teeninduste, varuosa kaupluste ja ülevaatus punktide vahelt jooksmist oli lahendus probleemile järgmine; Tõstes auto üles (rattad rippusid) tõstukile ei andud esisild kuskilt loksuma ja tõstes auto üles (rattad maas) sillareguleerimis tõstukiga ei andnud samuti kontrollides kuskilt märku kulumisest. Probleemile saabus lahendus, siis kui rattad maas ehk kere raskus sillaosadel ja lisaks lisaraskus autos (mina) leiti kerge lõtk stabilisaatorivarda otsa kondi kinnitus sarniiris, mis on alumise õõtsa sees, mis maksis ca.300.- ja ülejäänud aja, raha ja varuosade juures oli ikka väga hea uudis kuna see oli see mida oli vaja vahetada!
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
sellel clk-l polegi ees stabika sharniire
Postitused: 16
Teemad: 8
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Eile veetsin järjekortselt pool päeva auto all kontrollisin ,pingutasin üle kõik kuhu vähegi juurde pääsesin ,vedrud terved .Igaks petteks vahetasin ära ka stabika puksid uute vastu , boksist välja sõites kolks ikka olemas.Hakkan selle peale juba tõsiselt vihaseks saama. Tänud ikkagi vastanuile ,k...t no ma pean selle anomaalia üles leidma.
Postitused: 207
Teemad: 21
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
mul oli amordi alumine puks ovaalseks kulunud ja kävaks läinud. ei olnud näha ka kuidagi kuni 2 suurt sõppra kukkusid kõigutama kui kanalis olin ning peale mõne minutilist katsumist+kõigutamist oli viga teada. vägapalju ei olnud kuid kolises jubekõvasti.
Edu otsingutel!