Hind paistab olevat hea,lisasi ka palju.
Teab keegi et auto on heas korras nagu kuulutuses ära on märgitud?
Ja on keegi piilumas käinud?
Endal kokkupuuted ainult e200D 87`man.4k.
Olen kuulnud et neid automaat kaste on neil erinevaid.(milline neist kehv oli)
Plaan on paari päeva jooksul minna vaatama seda,mida sellise isendi juures tuleks kriitilise pilguga vaadata ja kus oleks Tallinas ilma suurema järjekorrata hea tehniline kontroll teha?(amordikate efektiivsus ja sillaosade kontroll jne)
Käisin nädalavahetusel ise katsumas seda ja olin meeldivalt üllatunud. Pole tükk aega nii korralikku kupeed näinud. Nahk salongis oli peaaegu veatu, eriti arvestades sõiduki vanust, kõik el.lisad toimisid (sh turvavööde sööturid) ning edasi liikus ka päris mehiselt. Näha oli, et omanik on auto suhtes üsna hoolas olnud. Lisaks puudusid igasugused tuuningud.
27-10-2009, 08:05 PM (Seda postitust muudeti viimati: 27-10-2009, 08:06 PM ja muutjaks oli R129.)
Parandage kui ma eksin kuid kas nendel 722.3 ja 722.5 kasti vahe pole mitte ainult V käigu olemasolu. Isegi ülekanded on 100 % samad (vähemalt SL320 R129 puhul on nii). Kui sama jutt kehtib ka 124 puhul, siis äkiline=äkiline ja erinevus on 0. Või on keegi 722.6 kastiga 124 kogenud See oleks ilmselt küll äkilisem.
V käik annab ainult ökonoomsust juurde ning seda juhitakse mingi mootori juhtplokist tuleva singnaaliga ja kogu punkt minuteada.
R129 Kirjutas:Parandage kui ma eksin kuid kas nendel 722.3 ja 722.5 kasti vahe pole mitte ainult V käigu olemasolu. Isegi ülekanded on 100 % samad (vähemalt SL320 R129 puhul on nii). Kui sama jutt kehtib ka 124 puhul, siis äkiline=äkiline ja erinevus on 0. Või on keegi 722.6 kastiga 124 kogenud See oleks ilmselt küll äkilisem.
V käik annab ainult ökonoomsust juurde ning seda juhitakse mingi mootori juhtplokist tuleva singnaaliga ja kogu punkt minuteada.
Ma ei ole ülekandeid võrrelnud, ainult autosid omavahel 4k vs 5k ja ka tehase 0-100 kiirendust mis on 0,1-0,2sek 4k kasti kasuks.
Ilmselt on ikkagi difri ülekanne erinev kuna 5-stel on käigud alati lühemad.
To: marek
Äkilisem või erinevalt mõista, 0-100 on jah 4-stel parem kuna 5-stel toimub 2->3 vahetus 90km/h pealt, mis nõuab oma aja, kuid 4-stel käib teine käik 115-ni ning sealt see vahe alles tulebki. Seda tõestas ka minu ja Joonase vaheline kiirendus Haapsalus (4k vs 5k atm) kahe kiirenduse võiduga minu poolt.
Linnas sõites on küll 5-sed teravamad käsitseda, vähemalt w124 3,0 24V ning 3,2L mootorite võrdluses.
See kipub olema "palvehelmeid ja grigori lippe omavate kodanike" arusaam tuuningust
Üldiselt sellistest "paugupillidest" tasuka üldiselt kaarega mööda käija...
Tundub et keegi foorumist konkreetsest isendist midagi ei tea, aga seepärast ei tasu ka ostmatta jätta kui masin meeldib. Kui lisad mis peal on, ka toimivad, kast toimetab ilusti ja mootor tossu ja õli kuskilt välja ei aja , siis miks ka mitte? Nii mõnigi helme- ja grigorilipumees võib oma autot vägagi hästi hoidnud olla.[/u]
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Sellisest majast olen aastaid mõelnud.
Teab aga keegi kus Tallinnas auto tehnilist seisukorda vaadata saaks?
Mõni ülevaatusepunkt kus järjekorda ei ole peaks ka saama 100.- eest?
aga kas seal amortide efektiivsust ja sellist asja vaadaakse(1% täpsusega)?
Pets16 Kirjutas:Sellisest majast olen aastaid mõelnud.
Teab aga keegi kus Tallinnas auto tehnilist seisukorda vaadata saaks?
Mõni ülevaatusepunkt kus järjekorda ei ole peaks ka saama 100.- eest?
aga kas seal amortide efektiivsust ja sellist asja vaadaakse(1% täpsusega)?
Autot ostes väldi ÜV punkte, seal on lambad enamasti. Omast arust maailma omanikud muidugi.
Otsi garaaz kus on enne MB'ga kogemusi, a'la Silber, mbhooldus.ee, lesven vms.