| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
		
		
		12-06-2009, 08:53 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2016, 06:29 PM  ja muutjaks oli hents99.)
	
	 
		Pakun nüüd ka lisaks ASD/"LSD"`le piiratud libisemist tavadifritesse.
 Sai täna katsetatud, töötab hästi.
 
 Ehk keda on üle visanud üherattavedu, siis minu käest saate rohtu.
 
 Hind on ca 200 eurot - läbilibisemist piirav detail + paigaldus.
 (CNC`s töödeldud detailid)
 
 Paigaldus ei sisalda difri alt võtmist auto küljest, vaid differ mulle, piiratud libisemisega differ tagasi.
 
 
 5204688
 Tartu
 
	
	
	
		
	Postitused: 119 
	Teemad: 3 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
0 
	
	
		Mis põhimõttel asi töötab, kas on pidevalt piiratud libisemisega või lülitub sisse vajadusel?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
	
		Pidevalt piiratud, nagu kõikidel LSD`l. Ei ole täislukk ega "kemppi-lukk". Ei saa sisse-välja lülitada.
 Asi töötab, see on tähtis.
 
	
	
	
		
	Postitused: 83 
	Teemad: 6 
	Liitus: May 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kas see w140 s600 alla ka läheb ja seal vastu peab?Mis on paigalduse hind ja kaua aega võtab ?
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
		
		
		14-06-2009, 10:12 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2009, 10:14 AM  ja muutjaks oli hents99.)
	
	 
		Saab teha igasse difrisse, VA torsen tüüpi difrid, sinna polegi vaja, töötab teisiti.
 CL`ga võib kauem aega minna, sest selle difrit pole seest näinud. Iseenesest kui auto tuua, sealt peaks difri alt võtma, laiali, lukk sisse, kokku ja auto alla tagasi - olenevalt autost ca 3-5 tundi.
 
 1500.- ongi hind kokku - paigaldus ja lukk ise.
 
 
 KARL, kui seda juhtud lugema, siis sinu difri anomaaliate puhul soovitaksin difri lahti võtta. Olen kuulnud, et 560`tel on ka torsen tüüpi difreid pandud. See toimetab täpselt nii nagu sa mulle rääkisid.
 
	
	
	
		
	Postitused: 84 
	Teemad: 1 
	Liitus: Jan 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
	
		
	Postitused: 619 
	Teemad: 22 
	Liitus: Oct 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kas tohiks siin teemas küsida, et mis kasu tast oleks? Ma olen selle koha pealt üsna roheline...et kui ta parandaks näiteks c200 kompressori sõiduomadusi, siis why not? (ma saan aru küll, et praeguse seisuga on nii, et kui ratas juhtubki ringi käima, siis pigem käib ringi 1 ratas ja teine niisama "kulgeb") 
Sisuliselt on nii, et saab vingemalt kaapekat anda ja driftida?    Praktiline kasu ka asjal on? (ma ei küsi asja irooniliselt.. ma tõesti ei tea)
	 
	
	
	
		
	Postitused: 136 
	Teemad: 9 
	Liitus: Sep 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		Eeskätt aitab piiratud diferentsiaal minema saada erineva löga ning lume sees, üs läbivus on parem.  Ning absoluutselt saab ka ilusamad 11 asfaldile kui kaapida tahad ning külge ees hoida on ka tunduvalt lihtsam   
	
	
	
		
	Postitused: 3,237 
	Teemad: 121 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		w203'l on ESP ja erilist vajadust selle järgi pole. Kui sulle just ESP OFF ("dyno mode") asendis ei meeldi sõita.
 
 teemast:
 
 Kaua see paigaldus aega võtab, jutt 93a w201 2,0'st?
 
 ...ja hind kogu teenusele oleks?
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,277 
	Teemad: 33 
	Liitus: Apr 2007
	
 Maine: 
7 
	
	
		Mul kuskil mõni pilt ka olemas, aga äkki saad siia ka mõne veel lisada.
 Nagu ma mäletan, siis sobib see ka tavalisele diffrile - ma ei mõtle siinkohal ASD diffrit (sisuliselt õliga LSD) vaid seda mis mul all on ASR (rataste pidusdamine toimub ABSiga).
 
	
	
	
		
	Postitused: 619 
	Teemad: 22 
	Liitus: Oct 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		marek Kirjutas:w203'l on ESP ja erilist vajadust selle järgi pole. Kui sulle just ESP OFF ("dyno mode") asendis ei meeldi sõita.
 
 teemast:
 
 Kaua see paigaldus aega võtab, jutt 93a w201 2,0'st?
 
 ...ja hind kogu teenusele oleks?
 seega pigem sellistele mudelitele, millel elektroonika ESP-värgendust ei toeta ja on selline "raw-teema" rohkem?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 598 
	Teemad: 24 
	Liitus: Sep 2006
	
 Maine: 
3 
	
	
		Damn... pakub huvi... äkki viiks oma diffri ka sinna... paneksid luku ja siis nipet-näpet veel ja saaksin äkki oma diffri korda ka    Muidu ulub nagu trollibuss    Tegemist W126
	 
	
	
	
		
	Postitused: 4,735 
	Teemad: 194 
	Liitus: Sep 2007
	
 Maine: 
7 
	
	
		kas annad minu diffrit tagasi mõne aja pürast , või kohe teist ???
	 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		Kas viskad ainult luku sisse või saad ka ülekande häälestamise/laagrite vahetusega hakkama?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 2,277 
	Teemad: 33 
	Liitus: Apr 2007
	
 Maine: 
7 
	
	
		v6sa Kirjutas:Kas viskad ainult luku sisse või saad ka ülekande häälestamise/laagrite vahetusega hakkama? 
Ülekannete häälestamine - seda poisid ei tee keegi veel Eestis nii nagu MB nõuab. Ja vaevalt Hentski viitsib sellega jännata. Võibolla saab nag ka muudmoodi vaikseks (värviga vms moodi pannes) kuid ma ei usu, et ta seda mercedeselikult mitusada tuhat ka on. 
Luban teen endale asja selgeks kunagi    
	
	
	
		
	Postitused: 6 
	Teemad: 0 
	Liitus: Oct 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kuidas w126 5.0 diffri arendamine edeneb?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
	
		Kahjuks VIN kood eriti palju edasi ei aitand, aga lähiajal saan oma 500SEC`i garaazi ajada ja pulkadeks võtta. Esmajoones katsun difri kätte saada.
 Siis saab ka selgust.
 
	
	
	
		
	Postitused: 619 
	Teemad: 22 
	Liitus: Oct 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kas ulgumise vastu oskad ka midagi ette võtta? Mul üks differ õnnestus ribadeks lasta - praegune sai taeva abiga alla aga külmana undab nagu trollibuss    
Et asjal tekiks üsnagi jumet, kui sellega ka nagu ühele poole saaks... siis võiks seda LSD'd kaaluda ma leian.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 436 
	Teemad: 97 
	Liitus: Dec 2006
	
 Maine: 
4 
	
	
		:O see on ju ASRiga 560 meeste märg unenägu. 
 Kas saab sellele tööle garantii ka? ja kas seda lukku on võimalik vajadusel eemaldada ilma kõrvalmõjudeta ja auto Stock konditsiooni tagasi viia?
 |