M: Piiratud libisemisega difrilukud
#1
Pakun nüüd ka lisaks ASD/"LSD"`le piiratud libisemist tavadifritesse.

Sai täna katsetatud, töötab hästi.

Ehk keda on üle visanud üherattavedu, siis minu käest saate rohtu.

Hind on ca 200 eurot - läbilibisemist piirav detail + paigaldus.
(CNC`s töödeldud detailid)

Paigaldus ei sisalda difri alt võtmist auto küljest, vaid differ mulle, piiratud libisemisega differ tagasi.


5204688
Tartu
Vasta
#2
Mis põhimõttel asi töötab, kas on pidevalt piiratud libisemisega või lülitub sisse vajadusel?
Vasta
#3
Pidevalt piiratud, nagu kõikidel LSD`l. Ei ole täislukk ega "kemppi-lukk". Ei saa sisse-välja lülitada.

Asi töötab, see on tähtis.
Vasta
#4
Kas see w140 s600 alla ka läheb ja seal vastu peab?
Mis on paigalduse hind ja kaua aega võtab ?
Vasta
#5
Saab teha igasse difrisse, VA torsen tüüpi difrid, sinna polegi vaja, töötab teisiti.

CL`ga võib kauem aega minna, sest selle difrit pole seest näinud. Iseenesest kui auto tuua, sealt peaks difri alt võtma, laiali, lukk sisse, kokku ja auto alla tagasi - olenevalt autost ca 3-5 tundi.

1500.- ongi hind kokku - paigaldus ja lukk ise.


KARL, kui seda juhtud lugema, siis sinu difri anomaaliate puhul soovitaksin difri lahti võtta. Olen kuulnud, et 560`tel on ka torsen tüüpi difreid pandud. See toimetab täpselt nii nagu sa mulle rääkisid.
Vasta
#6
kas see w124 ka sebib?
Vasta
#7
hents99 Kirjutas:Saab teha igasse difrisse, VA torsen tüüpi difrid, sinna polegi vaja, töötab teisiti.

djcoolj Kirjutas:kas see w124 ka sebib?

Eusa_prayEusa_prayEusa_prayEusa_pray
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
Kas tohiks siin teemas küsida, et mis kasu tast oleks? Ma olen selle koha pealt üsna roheline...et kui ta parandaks näiteks c200 kompressori sõiduomadusi, siis why not? (ma saan aru küll, et praeguse seisuga on nii, et kui ratas juhtubki ringi käima, siis pigem käib ringi 1 ratas ja teine niisama "kulgeb")

Sisuliselt on nii, et saab vingemalt kaapekat anda ja driftida? Smile Praktiline kasu ka asjal on? (ma ei küsi asja irooniliselt.. ma tõesti ei tea)
Vasta
#9
Eeskätt aitab piiratud diferentsiaal minema saada erineva löga ning lume sees, üs läbivus on parem. Ning absoluutselt saab ka ilusamad 11 asfaldile kui kaapida tahad ning külge ees hoida on ka tunduvalt lihtsamSmile
Vasta
#10
w203'l on ESP ja erilist vajadust selle järgi pole. Kui sulle just ESP OFF ("dyno mode") asendis ei meeldi sõita.


teemast:

Kaua see paigaldus aega võtab, jutt 93a w201 2,0'st?

...ja hind kogu teenusele oleks?
Vasta
#11
Mul kuskil mõni pilt ka olemas, aga äkki saad siia ka mõne veel lisada.

Nagu ma mäletan, siis sobib see ka tavalisele diffrile - ma ei mõtle siinkohal ASD diffrit (sisuliselt õliga LSD) vaid seda mis mul all on ASR (rataste pidusdamine toimub ABSiga).
Vasta
#12
marek Kirjutas:w203'l on ESP ja erilist vajadust selle järgi pole. Kui sulle just ESP OFF ("dyno mode") asendis ei meeldi sõita.


teemast:

Kaua see paigaldus aega võtab, jutt 93a w201 2,0'st?

...ja hind kogu teenusele oleks?
seega pigem sellistele mudelitele, millel elektroonika ESP-värgendust ei toeta ja on selline "raw-teema" rohkem?
Vasta
#13
Damn... pakub huvi... äkki viiks oma diffri ka sinna... paneksid luku ja siis nipet-näpet veel ja saaksin äkki oma diffri korda ka Big Grin Muidu ulub nagu trollibuss Big Grin Tegemist W126
Vasta
#14
kas annad minu diffrit tagasi mõne aja pürast , või kohe teist ???
Vasta
#15
Kas viskad ainult luku sisse või saad ka ülekande häälestamise/laagrite vahetusega hakkama?
Vasta
#16
v6sa Kirjutas:Kas viskad ainult luku sisse või saad ka ülekande häälestamise/laagrite vahetusega hakkama?

Ülekannete häälestamine - seda poisid ei tee keegi veel Eestis nii nagu MB nõuab. Ja vaevalt Hentski viitsib sellega jännata. Võibolla saab nag ka muudmoodi vaikseks (värviga vms moodi pannes) kuid ma ei usu, et ta seda mercedeselikult mitusada tuhat ka on.
Luban teen endale asja selgeks kunagi Smile
Vasta
#17
Kuidas w126 5.0 diffri arendamine edeneb?
Vasta
#18
Kahjuks VIN kood eriti palju edasi ei aitand, aga lähiajal saan oma 500SEC`i garaazi ajada ja pulkadeks võtta. Esmajoones katsun difri kätte saada.

Siis saab ka selgust.
Vasta
#19
Kas ulgumise vastu oskad ka midagi ette võtta? Mul üks differ õnnestus ribadeks lasta - praegune sai taeva abiga alla aga külmana undab nagu trollibuss Smile

Et asjal tekiks üsnagi jumet, kui sellega ka nagu ühele poole saaks... siis võiks seda LSD'd kaaluda ma leian.
Vasta
#20
:O see on ju ASRiga 560 meeste märg unenägu.

Kas saab sellele tööle garantii ka? ja kas seda lukku on võimalik vajadusel eemaldada ilma kõrvalmõjudeta ja auto Stock konditsiooni tagasi viia?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M: Piiratud libisemisega diferentsiaal (LSD) E55(w211),C63(w204),E63(w212) 1000.- EUR mmae 0 974 23-09-2021, 04:35 PM
Viimane postitus: mmae



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne