Postitused: 55
Teemad: 3
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Nüüd siis esimesed probleemid käes.Sai siis üks õhta käima pandud ja töötab kui auruvedur.Kohe suretasin välja ja kapotialla uurima.Lõdvikud kõikk nagu ok ja kinni.Sai siis uuesti käivitatud ja ikka sama jama,kohe vaatama milles kühvel.Selgus et pihustite tihendite vahelt tuleb õhku.Küsimus siis mis need tihendid maksta võivad ja kui raske on vahetus.Ise teostanud autoremontti 7 aastat nii et sellega suht kodune.Teinud vaid audide remontti.
Tänud vastuste eest ette ja kui sattus valesse alateemasse siis vabandan ette.
Postitused: 55
Teemad: 3
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
K:2.0D moto kohta
Nüüd siis esimesed probleemid käes.Sai siis üks õhta käima pandud ja töötab kui auruvedur.Kohe suretasin välja ja kapotialla uurima.Lõdvikud kõikk nagu ok ja kinni.Sai siis uuesti käivitatud ja ikka sama jama,kohe vaatama milles kühvel.Selgus et pihustite tihendite vahelt tuleb õhku.Küsimus siis mis need tihendid maksta võivad ja kui raske on vahetus.Ise teostanud autoremontti 7 aastat nii et sellega suht kodune.Teinud vaid audide remontti.
Tänud vastuste eest ette ja kui sattus valesse alateemasse siis vabandan ette.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
pihusti tihendid? pihustitel pole tihendeid. pihusti all on näiteks seibid(12 eek/tk)
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Oleneb muidugi suuresti mis mootorist jutt. Isegi need kes on 7a. audit remontinud peaksid arusaama, et Mercedes-Benz on tootnud rohkem kui ühe 2,0D "moto"
Aga probleemi juurede, kui laseb läbi pihisti ja pihusti pesa vahelt on probleem lihtsamalt lahendatav, kui aga pihusti pesa ja plokikaane vahelt on kehvad lood. Kuumad gaasid uuristavad sinna ruttu sooned sisse!!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
paides võin aidata nii vahetuse kui tihendite endaga sümboolse raha eest
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
OM601?
Nende seibid on odavad ja suvalisest poest leitavad. Ma pigem soovitaks mõnes diislikojas tihendid koos vahetustööga osta. Ning samas igaks pettes ka kompressiooni ära mõõta (kui on tahtmist seda autot vähe kauem pidada...) - saab lohe ka pildi mootori üldisest seisust.
Kui mootoriks on aga midagi uuemat, siis nii odavalt ei pääse.
Postitused: 55
Teemad: 3
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Autoks siis 92 aasta 2.0D 55kw