Postitused: 11
Teemad: 3
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
21-09-2009, 12:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-09-2009, 12:39 PM ja muutjaks oli Mäx.)
Kuna päris vähesed w124-d on td-ga, siis tekkis mõte, kuivõrd lihtne või keerukas on sellisele peale modida näiteks uuema w210(?) mootor koos vajalikuga? Sisuliselt peaks ju olema sama 108kW 3l R6?
Asi lihtsalt selles, et ei ole sugugi rahul vabalthingava diisli dünaamikaga ja tahaks asja tsipa parandada. Samas rahuldavaid w124 td-sid eriti ei ole.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Lihtne on paigaldada w124 turbo diislit
210 pealt võetud mootoriga nii lihtsalt asjad ei käi.
Korras mootori hind umbes 15k.
ja arvatavasti läheb teine 5-15k selle mootori tööle saamiseks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 89
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Too Saksast funkava käigukastiga ja kobeda mootoriga 300 Turboga disla. Võib olla ka laksuga ... ja lappa ümber ... Üläänud kraami võid juppideks maha müüa.
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
TD tähistab MB-l universaalkeret. Ilmselt siiski plaanid mootorit turbotada?
Parim oleks võtta mitte OM603.952 vaid OM606.954 - see annab 130 kW. Ja mõningase modifitseerimisega 200+ kW. Niikuinii ei oska keegi öelda, kui valutult ristamine võiks õnnestuda - meil pole aimugi, millise ettevalmistuse ja vahenditega teemaalgataja on. Rauaosa on mõlemal üsna sama, lihtsalt 24-klapiline kaas hingab paremini.
Laur ütles jämedad piirid ära. Ise tehes saab seda töö maksumust vähendada, Silberist tööd tellides ka suurendada...
Tasub arvestada, et nii jõuülekanne kui gaasivahetus on arvestatud teatud võimsuse jaoks - kahepoolese vabalthingeldava asemele vihast jõujaama istutades tuleb vahetada nii väljalase kui jõuülekanne kohe ja mitte oodata purunemisi.
Odavaim viis on tõesti tuua laksuga masin, mille mootor on korras ja millelt saab kõik vajaliku asenduse tegemiseks.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Aga tee siis ära see603.*** > OM606.954
saab teada mis ja kuidas
Oli omalgi plaanis, juba mootorgi oli valmis vaadatud. Kuid mõningase uurimise järel loobusin just see 5-15k. pani mõtlema mis oleks kulunud auto liikuma saamiseks.
Lisaks tulevad probleemid ülevaaatusel.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 11
Teemad: 3
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Lisaks veel:
* kast on manuaal ja jääb selleks
* ARK ei kobise küll, sest samale kerele on turboga sama mootorit paigaldatud küll(kui nüüd see ägedam versioon välja arvata). Lihtsalt tuleb sealt läbi käia ja ümber kirjutada.
* huvitakski pigem kuivõrd kastid ja sidurid ja sellised asjad sobituvad või tuleb ka neid vahetada?
Võtmed käes püsivad, varasemalt sarnaseid asju ka tehtud, kuid mitte kordagi diislil ega ka MB-l.
Kas see 130kW OM606.954 - on saada ka w124-l pealt? Eestis liigub?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ei ole turbona W124 peale pandud, on paigaldatud 93a. alates ilma turbota
100kW
Turbo vers. ainult vanem mootor 108kW.
Kui kast ja sidur olemas siis miks nad ei peaks sobima, mootori plokk ju sama.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 4
Teemad: 0
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
W124
Teemat uurides tekkis samuti huvi. Kui on 3.0 d 83kw, kui keerukas siis oleks asemele panna mootor, millel on 108 kw ja turbo. Kas neil mootoritel üldse on mingit vahet peale turbo?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Jah on vahe, välimuselt vähem, sisemiselt rohkem.
Kui tead kuidas poldid kinni ja lahti keerata siis pole keerulist midagi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans