17-09-2009, 08:25 AM
2000a c200 kompressori alt käis eile jube litakas läbi.
Mõtlesin, et rehv tegi paugu vms, aga ei... uuesti startides käigud sisse ei läinud.
P käik ei fikseeri, N peal kostub ühtlase intervalliga kobinat auto alt. D,R kui proovida siis tahaks nagu vedada ja miski käib ringi, gaasi vajutades muutub ringlemine kiiremaks, aga liikvele ei lähe. Peale D,R lülitamist P peale käib selline kerge puurimishääl, mis 2-3sekundiga vaibub ja jääb vait lõpuks.
Õli kuskilt välja ei aja.
Mis võib olla selle tõenäoline põhjus? Käigukast? Kardaan? Differ.. ?
Ja mis peamine - mida edasi teha, pukseerida vist väga ei tohiks? Eile sai teda nööri otsas ca 6-7km jagu veetud.
Üritan ta nüüd Suur-Sõjamäele viia, aga et enne uudishimu rahuldada, siis mis te pakuks selliste sümptomite põhjal?
Mõtlesin, et rehv tegi paugu vms, aga ei... uuesti startides käigud sisse ei läinud.
P käik ei fikseeri, N peal kostub ühtlase intervalliga kobinat auto alt. D,R kui proovida siis tahaks nagu vedada ja miski käib ringi, gaasi vajutades muutub ringlemine kiiremaks, aga liikvele ei lähe. Peale D,R lülitamist P peale käib selline kerge puurimishääl, mis 2-3sekundiga vaibub ja jääb vait lõpuks.
Õli kuskilt välja ei aja.
Mis võib olla selle tõenäoline põhjus? Käigukast? Kardaan? Differ.. ?
Ja mis peamine - mida edasi teha, pukseerida vist väga ei tohiks? Eile sai teda nööri otsas ca 6-7km jagu veetud.
Üritan ta nüüd Suur-Sõjamäele viia, aga et enne uudishimu rahuldada, siis mis te pakuks selliste sümptomite põhjal?