Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
12-06-2009, 08:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2016, 06:29 PM ja muutjaks oli hents99.)
Pakun nüüd ka lisaks ASD/"LSD"`le piiratud libisemist tavadifritesse.
Sai täna katsetatud, töötab hästi.
Ehk keda on üle visanud üherattavedu, siis minu käest saate rohtu.
Hind on ca 200 eurot - läbilibisemist piirav detail + paigaldus.
(CNC`s töödeldud detailid)
Paigaldus ei sisalda difri alt võtmist auto küljest, vaid differ mulle, piiratud libisemisega differ tagasi.
5204688
Tartu
Postitused: 117
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mis põhimõttel asi töötab, kas on pidevalt piiratud libisemisega või lülitub sisse vajadusel?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Pidevalt piiratud, nagu kõikidel LSD`l. Ei ole täislukk ega "kemppi-lukk". Ei saa sisse-välja lülitada.
Asi töötab, see on tähtis.
Postitused: 83
Teemad: 6
Liitus: May 2007
Maine:
0
Kas see w140 s600 alla ka läheb ja seal vastu peab?
Mis on paigalduse hind ja kaua aega võtab ?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
14-06-2009, 10:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2009, 10:14 AM ja muutjaks oli hents99.)
Saab teha igasse difrisse, VA torsen tüüpi difrid, sinna polegi vaja, töötab teisiti.
CL`ga võib kauem aega minna, sest selle difrit pole seest näinud. Iseenesest kui auto tuua, sealt peaks difri alt võtma, laiali, lukk sisse, kokku ja auto alla tagasi - olenevalt autost ca 3-5 tundi.
1500.- ongi hind kokku - paigaldus ja lukk ise.
KARL, kui seda juhtud lugema, siis sinu difri anomaaliate puhul soovitaksin difri lahti võtta. Olen kuulnud, et 560`tel on ka torsen tüüpi difreid pandud. See toimetab täpselt nii nagu sa mulle rääkisid.
Postitused: 84
Teemad: 1
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Kas tohiks siin teemas küsida, et mis kasu tast oleks? Ma olen selle koha pealt üsna roheline...et kui ta parandaks näiteks c200 kompressori sõiduomadusi, siis why not? (ma saan aru küll, et praeguse seisuga on nii, et kui ratas juhtubki ringi käima, siis pigem käib ringi 1 ratas ja teine niisama "kulgeb")
Sisuliselt on nii, et saab vingemalt kaapekat anda ja driftida? Praktiline kasu ka asjal on? (ma ei küsi asja irooniliselt.. ma tõesti ei tea)
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Eeskätt aitab piiratud diferentsiaal minema saada erineva löga ning lume sees, üs läbivus on parem. Ning absoluutselt saab ka ilusamad 11 asfaldile kui kaapida tahad ning külge ees hoida on ka tunduvalt lihtsam
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
w203'l on ESP ja erilist vajadust selle järgi pole. Kui sulle just ESP OFF ("dyno mode") asendis ei meeldi sõita.
teemast:
Kaua see paigaldus aega võtab, jutt 93a w201 2,0'st?
...ja hind kogu teenusele oleks?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Mul kuskil mõni pilt ka olemas, aga äkki saad siia ka mõne veel lisada.
Nagu ma mäletan, siis sobib see ka tavalisele diffrile - ma ei mõtle siinkohal ASD diffrit (sisuliselt õliga LSD) vaid seda mis mul all on ASR (rataste pidusdamine toimub ABSiga).
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
marek Kirjutas:w203'l on ESP ja erilist vajadust selle järgi pole. Kui sulle just ESP OFF ("dyno mode") asendis ei meeldi sõita.
teemast:
Kaua see paigaldus aega võtab, jutt 93a w201 2,0'st?
...ja hind kogu teenusele oleks? seega pigem sellistele mudelitele, millel elektroonika ESP-värgendust ei toeta ja on selline "raw-teema" rohkem?
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
Damn... pakub huvi... äkki viiks oma diffri ka sinna... paneksid luku ja siis nipet-näpet veel ja saaksin äkki oma diffri korda ka Muidu ulub nagu trollibuss Tegemist W126
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
kas annad minu diffrit tagasi mõne aja pürast , või kohe teist ???
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas viskad ainult luku sisse või saad ka ülekande häälestamise/laagrite vahetusega hakkama?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
v6sa Kirjutas:Kas viskad ainult luku sisse või saad ka ülekande häälestamise/laagrite vahetusega hakkama?
Ülekannete häälestamine - seda poisid ei tee keegi veel Eestis nii nagu MB nõuab. Ja vaevalt Hentski viitsib sellega jännata. Võibolla saab nag ka muudmoodi vaikseks (värviga vms moodi pannes) kuid ma ei usu, et ta seda mercedeselikult mitusada tuhat ka on.
Luban teen endale asja selgeks kunagi
Postitused: 6
Teemad: 0
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Kuidas w126 5.0 diffri arendamine edeneb?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kahjuks VIN kood eriti palju edasi ei aitand, aga lähiajal saan oma 500SEC`i garaazi ajada ja pulkadeks võtta. Esmajoones katsun difri kätte saada.
Siis saab ka selgust.
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Kas ulgumise vastu oskad ka midagi ette võtta? Mul üks differ õnnestus ribadeks lasta - praegune sai taeva abiga alla aga külmana undab nagu trollibuss
Et asjal tekiks üsnagi jumet, kui sellega ka nagu ühele poole saaks... siis võiks seda LSD'd kaaluda ma leian.
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
:O see on ju ASRiga 560 meeste märg unenägu.
Kas saab sellele tööle garantii ka? ja kas seda lukku on võimalik vajadusel eemaldada ilma kõrvalmõjudeta ja auto Stock konditsiooni tagasi viia?
|