10-05-2023, 02:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2023, 02:19 AM ja muutjaks oli Ramiak8.)
(10-05-2023, 01:25 AM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei,
M102 mootori puhul on väga tavapärane, et plokikaanetihendi probleemide korral ei juhtu esialgu üldse midagi muud peale selle, et mootoriõli pääseb jahtusvedeliku sisse ja mitte vastupidi. Mootor sellest halvasti käima ei hakka, erilist survet veesärki ei teki ja keema ka ei lähe. Mootoriõli püsib tavaliselt samuti puhas. Eriti lahe on, et sõltuvalt konkreetsest juhtumist võib see asi veel niimoodi vabalt kümneid tuhandeid kilomeetreid sõita. Seega otseselt kiiret ei ole - vaataja jälgi ning küll lõpuks teada saab, milles päriselt viga.
Ja muidugi tasub vist jälle välja tuua ka see, et M102 plokikaanetihendiprobleemid tekivad enamasti sellest, et riknenud ventikasidurit lülitava temperatuurianduri süül on mootor korra või rohkem kuuma saanud.
Igal juhul edu võitlustes!
Västrik
Tere! Olen enamvähem kursis antud mootori tüüpvigade ja eripäradega. Kuuldavasti kõvemad mehed on paarkend tuhat nii longates sõitnud enne kui asi 'töösse' on läinud.
Oli kunagi varasemalt samuti m102, küll aga 1.8.
Aga sellel läks paugust tihend. Kõigepealt muutus jõetuks, siis hakkas suitsema ja suht kohe lõi mahlad ka teistpidi.
Üritaks seekord sammu võrra ees olla
Venttikas ise on ees sundvendiks tehtud eelmise omaniku poolt ja minu käes kuuma pole saanud. Kuna olen autot omanud ligemale aasta siis selle variandi hetkel välistaks.