05-07-2023, 01:22 PM
Tere
Minu M 113K Mootori osas on minul need punktid mis Rolz mainis pea kõik läbi käidud. Auto päritolu jaapan ja läbisõit 158000 km. Vända simmeri vahetas eelmine omanik ju siis ka likviteeris leemenduse põhjustajat. Minul see töö jätkus. Algselt vahetasin ära klapikambrikaane tihendid ja sellega koos ka karterituulutse hermeetiku. Kahjuks sain kurva uudise et üks suur süüdlane on ka karteri pöhja leke. Seal samuti tihendit pole on vaid hermeetik. Aga lasin ka selle ära teha. ( see vähe suurem töö, meie lähenesime alt ja eemaldasime silla tala). Ning samuti ka see õlifiltri korpuse vöi jala tihend . Nüüd on ilus kuiv püsinud. NB! minu auto spetsialist soovitas kasutada klapikambrkaane tihendina aiunlt originaali. Väidetavalt pidid need B osa tihendid mõne ajapärast uuesti lekkima. Mina panin originaalid.
Kusjuures korraliku S 500 W 220 juba üsna raske leida. Mike kas sa ostsid selle lätis müügis olnud musta S 500? Oli vist BRABUS mingi kitiga.
Siim
Minu M 113K Mootori osas on minul need punktid mis Rolz mainis pea kõik läbi käidud. Auto päritolu jaapan ja läbisõit 158000 km. Vända simmeri vahetas eelmine omanik ju siis ka likviteeris leemenduse põhjustajat. Minul see töö jätkus. Algselt vahetasin ära klapikambrikaane tihendid ja sellega koos ka karterituulutse hermeetiku. Kahjuks sain kurva uudise et üks suur süüdlane on ka karteri pöhja leke. Seal samuti tihendit pole on vaid hermeetik. Aga lasin ka selle ära teha. ( see vähe suurem töö, meie lähenesime alt ja eemaldasime silla tala). Ning samuti ka see õlifiltri korpuse vöi jala tihend . Nüüd on ilus kuiv püsinud. NB! minu auto spetsialist soovitas kasutada klapikambrkaane tihendina aiunlt originaali. Väidetavalt pidid need B osa tihendid mõne ajapärast uuesti lekkima. Mina panin originaalid.
Kusjuures korraliku S 500 W 220 juba üsna raske leida. Mike kas sa ostsid selle lätis müügis olnud musta S 500? Oli vist BRABUS mingi kitiga.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.