Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CTEK 7.0 vs 10.0 laadija (72-95Ah AGM akule)
#8
(09-12-2021, 07:32 PM)nostromo Kirjutas: Soomes teatud soojustatud parklas mitmed Lambod, Ferrarid, MB SLS-id 24/7 CTEK-id järel 6 kuud järjest talvekuudel. Korpusel kyll ilus MB jne logod aga korpus ja sisu tundub 1:1 CTEK. 

Neil muidugi AGM akud. Samas kui tihti ikka akut osta-korra 5-6a järel. Siis vöiks juba AGM:i panustada selle soti rohkem. Ise kasutanud ka viimased ca 10a Bosch AGM-i (Varta AGM sama sisuga).

Eks tänapäeval leidub paraku praaki ka parimate seas. 

Mida siis soovitaksid cteki asemel?

Mul igatahes Exide AGM ei kestnud aastatki seisvatel hobiautodel. Tegelikult pole ükski Exide kunagi kestnud, ka happeakud. Ostsin 2tk ja mõlemal autol aastaga surnud. Samal ajal Bosch happeaku, samuti ostsin 2tk ja kestavad aastaid. Ei viitsi mina neid kogu aeg lahti ühendada, kui autot ei kasuta. Mõnusam ikka kohe sisse istuda ja võtit keerata. Huvitav on muidugi see, et Mersud (140, 208) imevad akut seistes ikka mõnuga, samal ajal kui BMW (e38) akut seistes üldse ei kasuta. Mersudele panin mingi spetsiaalse akusäästu cutoff relee, mis teatud pinge juures jätab toite ainult elutähtsatele organitele (võiks olla juba tehases tehtud, aga ilmselt see vidin siis ise võtaks veel rohkem voolu, eriti kui toodetud TEMIC poolt).
Kas keegi teab millal Mercedes-Benz lükkas Boschi elektroonika kõrvale ja hakkas Temic elektroonikat kasutama?
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: CTEK 7.0 vs 10.0 laadija (72-95Ah AGM akule) - Autor: MAV - 09-12-2021, 10:05 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne