21-01-2017, 06:41 PM
Õhtust,
See on mõnes mõttes intrigeeriv teema. Olen ka sama asja peale mõelnud erinevate kupeede aastaringse tarbimise võimalusi kaaludes (keskeakriis) ja seal ei saagi mu hinnangul mingit head lahendust olla. Ükskõik kuidas ta mingil konkreetsel mudelil lahendatud on, kui klaas on jääs, pole mingit võimalust, et ta ukse avamisel nõksu alla liikuda saaks. Ja jääs on eelsoojenduseta ning garaažis mittetalvituv auto Eestis suhteliselt igapäevaselt 2-3 kuud aastas.
Autosse ikka saab ja see polegi ilmselt põhiline probleem. Ta pole ehk 100% sama asi, kuid nii R129 SL-il kui BMW e46 Cabriol olen täheldanud, et lahti tuleb uks ju igal juhul ehk klaas libiseb tihendisoonest suhteliselt kergelt välja ka siis kui aken seda nõksu alla ei liigu (kui aku klemm on maas või siis klaas jääs oleks), aga ust ei raatsiks ju (eriti talvel) niimoodi kinni tagasi lüüa, et aknaserv soonest välja ja klaas pinge alla jääb.
Seega kui auto ikka korraliku jääkihi all on, ei olegi vist väga muud võimalust kui poollahtise uksega minema sõita, set kes see teda ikka lahti sulatada jõuab ja mingi pangakaardist tõsisema tööriistaga akna alumise serva jääst puhtaks tagumisega oleks suhteliselt tõenäoline sealsele tihendile või aknaliistule ka jäljed sisse tekitada.
Seega pigem on need autod autod igal juhul natuke ebapraktilised. Alati on sarnases kliimas elama sunnitud omanikul ju võimalus kasutada garaaži või osta eelsoojendusega auto ning mured on kohe pisut väiksemad. Ja kupeed igapäevaselt tarbides tuleb nagunii olla selline natuke vähem praktilise ja mugava elu ihaleja kui tänapäeval keskmiselt kombeks. Seega olgu see klaasiteema nii probleemne kui tahes - need autod on ikka ägedad ja küll ära kannatab.
Ilu nõuab ohvreid, nagu ikka.
Parimate soovidega,
Tauno
See on mõnes mõttes intrigeeriv teema. Olen ka sama asja peale mõelnud erinevate kupeede aastaringse tarbimise võimalusi kaaludes (keskeakriis) ja seal ei saagi mu hinnangul mingit head lahendust olla. Ükskõik kuidas ta mingil konkreetsel mudelil lahendatud on, kui klaas on jääs, pole mingit võimalust, et ta ukse avamisel nõksu alla liikuda saaks. Ja jääs on eelsoojenduseta ning garaažis mittetalvituv auto Eestis suhteliselt igapäevaselt 2-3 kuud aastas.
Autosse ikka saab ja see polegi ilmselt põhiline probleem. Ta pole ehk 100% sama asi, kuid nii R129 SL-il kui BMW e46 Cabriol olen täheldanud, et lahti tuleb uks ju igal juhul ehk klaas libiseb tihendisoonest suhteliselt kergelt välja ka siis kui aken seda nõksu alla ei liigu (kui aku klemm on maas või siis klaas jääs oleks), aga ust ei raatsiks ju (eriti talvel) niimoodi kinni tagasi lüüa, et aknaserv soonest välja ja klaas pinge alla jääb.
Seega kui auto ikka korraliku jääkihi all on, ei olegi vist väga muud võimalust kui poollahtise uksega minema sõita, set kes see teda ikka lahti sulatada jõuab ja mingi pangakaardist tõsisema tööriistaga akna alumise serva jääst puhtaks tagumisega oleks suhteliselt tõenäoline sealsele tihendile või aknaliistule ka jäljed sisse tekitada.
Seega pigem on need autod autod igal juhul natuke ebapraktilised. Alati on sarnases kliimas elama sunnitud omanikul ju võimalus kasutada garaaži või osta eelsoojendusega auto ning mured on kohe pisut väiksemad. Ja kupeed igapäevaselt tarbides tuleb nagunii olla selline natuke vähem praktilise ja mugava elu ihaleja kui tänapäeval keskmiselt kombeks. Seega olgu see klaasiteema nii probleemne kui tahes - need autod on ikka ägedad ja küll ära kannatab.
Ilu nõuab ohvreid, nagu ikka.
Parimate soovidega,
Tauno