29-07-2014, 08:52 PM
Ma alustaks ilmselt käigukasti pistiku vahetusest, mida mööda õli ronib kapotiall asuvasse karpi. Võta tolle karbikaas maha ning vaata, ega ei ole õlipiisku kaanel. Kui on, pühi puhtaks ja pese mingi electronic cleaneriga karp seest puhtaks. Pärast seda ilmselt töötab jälle. Pistik loomulikult vaheta ära, maksab umbes 10€.
Ühel W210'l oli sama teema ning ei olnud kohe aega pistikuvahetusega tegeleda, kuid karbi puhastamine lasi jälle umbes 2000km sõita. Siis võtsin pistikuvahetuse ette ning probleem kadus jäädavalt.
Ühel W210'l oli sama teema ning ei olnud kohe aega pistikuvahetusega tegeleda, kuid karbi puhastamine lasi jälle umbes 2000km sõita. Siis võtsin pistikuvahetuse ette ning probleem kadus jäädavalt.