Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W210 E300 97' canyondrift
#1
Tervitus,

Kogun juba pikemat aega hoogu, et "uuest" vanast autost teema teha ja sellega tehtud töö siin kajastada. Teema kindlasti ei tule nii sisukas kui W123-ga tegelemine, aga loodan siiski kajastada siin kõike mis olen antud liikuriga tegema pidanud.

Ühesõnaga on tegemist 1997 aasta 210 universaalkerega välja lastud sõiduautoga mille omanikuks juhtusin saama puhtalt juhuse läbi Soov.ee-d sirvides Opelile vahetust otsides.

Avantgarde sisu ja veeremiga välja lastud masin oli nukralt seismas ühes raplamaa maakohas, kus ootas et kas keegi teda päästaks või viiks viimsele teekonnale. Ise autot vaatama minnes oli esialgne vaimustus muidugi suur, et sellise hinna eest saan endale OM606 mootori, mis on täiesti kasutuskõlbulik (kuig ostmise hetkel polnud teada kas auto üldse käivitubki) siis sai kiirelt "jah" sõna öeldud ja järgmine "armuke" koju veetud kellele siis pidevalt seeliku alla piiluda ja võibolla ka sellest siis endale auto ehitada.

Peale ostu vedasime seda autot (nii hullumeelne kui see ka endale praegu ei tundu) 250km nööri otsas ja nii ta maanduski kodulinnas Antslas. Kahjuks polnud piisavlat aega, et see kohe käima panna ja nii see seima mul jäi kuni peaaegu lume kadumiseni, kus esialgu ei osanud autol kuskilt otsast pihta hakata.

Esialgu suurte ponnistuste ja tegemistega sai vahetatud neli hõõgküünalt, (üks lootusetult sisse murtud ja üks töökorras) ning esimene hääl kuuldud, õrnalt kütust ka paaki ja tuli teha esimene tiir, kus sai ka selgeks, et selle auto võtan järgmiseks liikuriks.

Nüüdseks on terve kütusesüsteem saanud endale uued tihendid, (saab peagi ka paar uut toru) ja loodan siis käivitusprobleemid viia miinimumi, et hommikune kävitus ei peaks olema minuteid pikk ja seda saatma hull hall suits, mis tekib põlemata kütusest kuna kävitusel on regulaatoru põhja tõugatud.

Teine asi on kere seisukord, mis on valdavalt W210 meestele juba teada tuntud kehvakene... Pole ka seegi masin erand... Peale suurt ahhetust tegin masina ümber paar ringi ja tuvastasin ilmselt juba tekkinud tüüpvead, milleks on rooste-rooste-rooste ning ka antud masina puhul kahjuks mitte eriti hoolivate omanike käes olles tekkinud hirmus kogus mõlke. Esialgu muidugi riivasid silma esitiibades olevad läbivaatusaugud, räbaldunud esistange, taga koopapaunades olevad augud ja väga kehva sisu olukord. (Kehva sisu all mõtlen kaltssisu mida polnud kunagi pestud ega hooldatud + ust lahti tehes tuli sooja ilmaga mõnusat maa leivahõngu)

Nüüdseks olen plaani paika pannud - auto läheb keskelt saadik ülevärvi - teen ise (kuidas saab, ei tea)
Olen jõudnud muretseda uue esistange (tänud Lesvenile), uue nahksisu (terves koosseisus), aidanud autot korralikumalt käima ning alustanud keretöödega, mille käigus sai avastatud piisavalt palju ebameeldivaid üllatusi nagu ikka nende odavate asjadega teinekord on. Hetkeseisuga olen jõudnud autole "ringi" peale teha keevitusaparaadiga, kus olen väja vahetanud tagumiste rattakoobaste tagused, põhjas tagumiste istujate jalgealustest ja nurkadest väikesed jupid ning kereliselt tagumiste uste nurgad, parema esimese tungrauaava (pidin taastama ka tungi enda tõstekonstruktsiooni kuna see oli lahti murtud), aidanud järele esitiibu ning kere juures veel paari murekohta. Hetkel on käimas mõlkide silumine ja kobistamine.

Kuna ei arvanud et tööd sellega tuleb nii palju ja arvestades neid vigu, siis vaatamata "käest" lastud autoga kahjuks pean tõdema et W210 koostekvaliteet pole ikka võrdväärne sellega mis on näiteks W124 koostamine. (olen mõlemaid suurnud lahata ja 1988 W124 on korralikum kui 1998 W210) Ehk siis kui kellegil peaks olema mõte W210 osta, siis tuleb ikka korralikutl järele mõelda, sest iga nurk kuhu vaadata saab (ei peagi väliselt näha olema) on roostes. Iga kereliide kuhu on "hermeetikut" tõmmatud on mingil määral rebane ja ilmselt ka paari aasta pärast läbi... Ei pea ka normaalseks väga õrna värvikihti sisepindadel (ilmselt kogu kerel) mis suruõhuga lastes näiteks vaipade eemaldamisel maha tuleb.

Igatahes aitab tekstist ja nüüd tulevad pildid mida olen suutnud teha viimase tööprotsessi käigus:
Toomise momendi järgselt:
[Pilt: 0105415909e691f.jpg]
[Pilt: 01054159190ca4d.jpg]
Lahatuna seest:
[Pilt: 01061425638de99.jpg]
[Pilt: 0106142583f0b7b.jpg]
[Pilt: 01061426093c32e.jpg]
[Pilt: 01061426434fd08.jpg]
[Pilt: 010614265565b8a.jpg]
[Pilt: 0106142665b62ef.jpg]
[Pilt: 0106142797cc04e.jpg]
[Pilt: 0106142809bf93b.jpg]
Praegune olukord:
[Pilt: 01061428159bb4f.jpg]
[Pilt: 01061429050ff17.jpg]
[Pilt: 010614294114429.jpg]
[Pilt: 0106142999a0a41.jpg]
[Pilt: 01061669897e20b.jpg]
[Pilt: 01061669955ca51.jpg]

Kogu pildiseeria: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...031?page=2
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 29-04-2014, 11:04 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: 190 - 30-04-2014, 09:31 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 01-05-2014, 08:30 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: Zimmer - 02-05-2014, 10:03 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 03-05-2014, 11:27 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: hellrix - 04-05-2014, 03:13 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: TõnisL - 04-05-2014, 04:37 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 13-05-2014, 10:05 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 18-05-2014, 10:21 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 27-05-2014, 10:18 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 29-05-2014, 10:19 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: ReinGSM - 31-05-2014, 03:34 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: nordrainbow - 31-05-2014, 04:57 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 31-05-2014, 09:02 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: hellrix - 01-06-2014, 09:40 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: kentq - 01-06-2014, 10:09 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 01-06-2014, 10:22 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: hellrix - 01-06-2014, 08:51 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: nordrainbow - 01-06-2014, 09:35 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 01-06-2014, 09:55 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: Lahekas - 01-06-2014, 11:29 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 01-06-2014, 09:24 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: väikemees - 01-06-2014, 09:28 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: väikemees - 01-06-2014, 10:14 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 01-06-2014, 11:34 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: nordrainbow - 02-06-2014, 10:47 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 02-06-2014, 11:14 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: erx000 - 02-06-2014, 11:37 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 03-06-2014, 12:35 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: erx000 - 03-06-2014, 12:38 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 03-06-2014, 12:50 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 12-06-2014, 04:42 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 09-07-2014, 09:42 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 06-08-2014, 05:58 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: m20b20 - 14-09-2014, 01:16 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 15-09-2014, 04:52 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 22-10-2014, 10:06 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 02-12-2014, 07:56 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: MBW126 - 02-12-2014, 08:47 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 02-12-2014, 10:36 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: v6sa - 03-12-2014, 09:21 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 03-12-2014, 09:55 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 03-12-2014, 06:41 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: v6sa - 04-12-2014, 09:18 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 31-01-2015, 12:43 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 20-03-2015, 12:14 AM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 06-05-2015, 09:15 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: indrek - 06-05-2015, 10:19 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 18-06-2015, 06:59 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 16-08-2017, 01:49 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 20-11-2017, 07:24 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: Oliver.L - 20-11-2017, 07:44 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 21-11-2017, 08:16 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: stihl - 21-11-2017, 05:46 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 10-03-2018, 03:04 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: canyondrift - 11-03-2018, 03:20 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: Laur - 11-03-2018, 03:46 PM
RE: MB W210 E300 97' canyondrift - Autor: herki - 11-03-2018, 11:07 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 26,688 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 19,905 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar
  MB s210 E300 TurboDiesel 1998 Panzer Panzer 0 2,012 18-01-2020, 08:28 PM
Viimane postitus: Panzer
  W123 200 [77'-] canyondrift canyondrift 444 593,986 04-06-2019, 08:39 PM
Viimane postitus: canyondrift
  MB E220CDI, 1999, w210 - taadu taadu 29 31,928 21-09-2015, 07:18 PM
Viimane postitus: taadu
  MB, E430, w210, 1999a(müüdud) väikemees 10 11,572 02-10-2014, 06:23 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei andrjuha84 19 24,412 25-05-2014, 12:46 AM
Viimane postitus: Soebralik
  W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - indrek indrek 83 84,850 10-11-2013, 08:16 PM
Viimane postitus: indrek
  MB E 320 CDI Avantgarde, w210, -01 - Harry Harry 54 68,342 09-08-2013, 02:09 PM
Viimane postitus: Harry
  Minu E 420 W210 martiini 43 44,902 05-12-2012, 03:19 PM
Viimane postitus: martiini



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne