Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G klassi head ja vead.
#4
Tered! Kui isegi hakkasin kunagi 2006 aastal enda vanale metsa 460-le igapäevasõiduks juurde ostma üle 2001 aasta 463 mudelit läksin kohe proovisõitudele G400-ga, vääne oli rahuliku-uimase G300 roolist minnes ikka vapustav, kui paigalt vajutasin tahtis sõna otseses mõttes sellel 2,5tonnisel kastil nina maast lahti tõsta. Edasise otsimise käigus sain kokku ühe inimesega kes oli ka fänn ja omanud mõnda G klassi, ning tema pööras mu mõtted kohe ära bensiini mudelile. Põhjendas ta seda nii, et kui sa nii kalli auto jõuad osta tavakasutuseks oled ikkagi nii öelda härra ja ei sobi osta diislit... Saigi siis ostetud 5 aastat vana G500 ja ostuga siiani väga rahul ning tänulik endale, et ei tormanud kohe seda G400-st ostma. Nüüd on isegi küsitud aeg ajalt kas ma maha müüa ei soovi aga no väga lollikindel mootor ja ikka siiani talle truuks jäänud. Endiselt muidugi alles ka vanakooli ees-taga vintsidega G300 tõsise tegija 1982 aasta lühike variant. Muidugi väga head on ka G55-ed aga kuna ma pole laenu inimene siis ma kulutasin ostuperioodil selle 1,5 miljonit krooni kuhugile kasulikumale kohale ära kui auto ostuks mis näeb tavainimesele välja samasugune nagu minu vana G300 mis hetkel maksab turul ca5000EURi. Ise soovitaks ja vaikselt olen isegi kaalunu järgmiseks ilma kompressorita AMG 260kw mudelit, heade tuuning detailidega mitte tavaline auto, tunnen kahte inimest kes on nendega juba mõned aastad sõitnud ja nad on rahul... Kompressoriga mootori puhul peaks ostma auto usalduväärselt ostjalt kuna mõned omanikud võivad nendega nii öelda paugunud linnas või kus iganes ilma kompressorile rahunemis perioodi andmata st. kuumendavad üle ja siis lüheneb ka kompressori eluiga järgmisele omanikule. Kindlasti tasub eelistada üle 2004 kompressormootoreid kuna siis saadi üle nende sünnivigadest, enne seda oli isegi juhtumeid kus kompressorid lendasid nii laiali, et detailid tulid läbi kapote??? Kindlasti on vanematest bensukatest väärt ja head näiteks G320, G500 või miks mitte G36AMG, kui Sa salongi või muu suhtes väga nõudlik pole. Või miks Sa üldse tahad endale G klassi, mul üks lambi tuttav just hiljuti arvas, et see pidi olema nii lagunev auto, kuna omakorda üks tema tuttav autode ülevaatuses töötav tegelane oli öelnud, et see pidi olema väga probleemsete sildadega auto,nimelt uutel pidid mingi nõrgem pukside lahendus olema. Ma ei osanudki kohe selle peale enda auto kaitseks midagi lausuda, tema jällegi, et varasemad mudelid pidid olema kõvade sildadega aga uued on nõrgad, üritasin siis vaielda, et uutel on samad sillad mis -30 aastat tagasi. Selle peale ütles ta mulle, et vaata kui vähe neid autosid liigub, see pidi tulema sellest, et nad vajavad tihti remonti ja remont pidavat neile kallis olema ning sellest tulenevalt inimesed neid ei osta... Ma siis lambist küsisin millist maasturit soovitad mul G klassi asemele osta kas Land Cruiserit või Touaregi?
Siis vastati mulle, et Touareg pidi olema väga hea maastur aga kahjuks väga kallis... Hiljem uurisin siis netist, et palju siis Touaregid maksavad ja ilmnes tõsiasi, et kui mul kuuri alt vana 35 aastat G300 õnnestuks maha müüa saaksin selle raha eest 10 aastat vana mõne mehe unistuste Toaregi!?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
G klassi head ja vead. - Autor: Cobra - 08-03-2014, 11:04 AM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: hents99 - 08-03-2014, 11:33 AM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: nostromo - 08-03-2014, 12:03 PM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: Anis - 08-03-2014, 11:20 PM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: nostromo - 09-03-2014, 01:33 AM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: v6sa - 09-03-2014, 09:05 AM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: karuanton - 09-03-2014, 12:35 PM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: v6sa - 09-03-2014, 04:34 PM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: Cobra - 13-03-2014, 09:52 PM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: Rolz - 14-03-2014, 12:02 AM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: Cobra - 14-03-2014, 07:51 AM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: Rolz - 14-03-2014, 02:38 PM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: v6sa - 14-03-2014, 02:42 PM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: joodik manev - 14-03-2014, 09:37 PM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: verbal - 14-03-2014, 09:41 PM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: Anis - 14-03-2014, 10:43 PM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: joodik manev - 14-03-2014, 10:17 PM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: v6sa - 15-03-2014, 04:45 PM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: Anis - 15-03-2014, 05:42 PM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: Gandiline - 15-03-2014, 11:08 PM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: Anis - 16-03-2014, 02:31 PM
RE: G klassi head ja vead. - Autor: Gandiline - 17-03-2014, 10:54 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  R klassi starter ei rakendu. McMB 11 1,577 17-08-2023, 06:41 PM
Viimane postitus: McMB
  2007 W463 G-klassi Comand NTG 2.5 nostromo 4 777 07-05-2022, 10:45 AM
Viimane postitus: nostromo
  G-klassi veljepoldid (20"x9.5" ET50 AMG + 2007 G55) nostromo 7 1,195 28-05-2021, 08:08 AM
Viimane postitus: nostromo
  R klassi esituled Maitz 1 1,174 13-05-2021, 06:38 PM
Viimane postitus: jsv
  G-klassi (W463) rool kõõksub Joel. 2 4,008 26-03-2019, 01:11 PM
Viimane postitus: Joel.
  R-klassi veljed silluta 3 4,799 06-02-2018, 10:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  imelikud vead kunokas 3 3,910 03-11-2016, 12:07 PM
Viimane postitus: stihl
  11/2006 G-klassi juhiistme ortopeedilise ploki 2 nupukatet puudu-kuidas asendada? nostromo 0 2,589 01-08-2015, 09:37 AM
Viimane postitus: nostromo
  11/2006 G-klassi originaal Bi-Xenon esitule välimine klaas-kas saab parandada kuskil? nostromo 1 3,188 31-07-2015, 07:24 PM
Viimane postitus: nostromo
  W463 G-klassi kõrvalistuja keskluku mootor-pärast 4-kuulist seismist hakkas ise tööle nostromo 14 12,126 26-05-2015, 09:21 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne