09-06-2012, 11:12 PM
(09-06-2012, 05:01 PM)kaupo51 Kirjutas:(09-06-2012, 03:48 PM)diagnostika Kirjutas:(06-06-2012, 05:49 PM)kaupo51 Kirjutas: Kui raili rõhk väljub normi piirest, siis sellest annab märku reeglina tekkiv veakood, mida saab testriga lugeda. Samuti võimaldavad paljud testrid mõõta raili survet. Küsimus on pigem selles, mis diagnostikapoisid nende numbritega pihta hakkavad, kui nad on need numbrid testri abil välja raalinud?
Näiteks. Veakood- railisurve liiga kõrge. Reaalselt mõõtes on see tühikäigul 300 bar. Lubatud on 280-310 bar. Mis edasi saab, on minu küsimus?
Teostame ainult diagnostikat, auto remondiga ei tegele!
Parimat
See äriidee ei ole minu arvates jätkusuutlik. Klienti ei huvita, et diagnostika käigus loeti auto ajust sellised ja sellised veakoodid. Klient soovib, et tema autole tehakse diagnostika ja seejärel kõrvaldatakse leitud vead ning tagastatakse sõitev auto. Teiste sõnadega klient soovib terviklahendust mitte poolikut...
Soovite midagi tarka öelda, siis palun helistage mitte ärge virisege!!!
Kõike head
Diagnostikapoisid
Tel. 56131612
diagnostikapoisid@gmail.com