28-03-2012, 09:50 PM
(28-03-2012, 08:08 PM)Maitz Kirjutas: Kuidas nüüd kevadel autoga roostega lood on?
Pole väga hullu. Esitiivale viskas talvel mulli värvi alla, aga tänaseks see kõrvaldatud. Mull tekkis tänu tiiva seespool olevale roostele, mis oli nõelaotsa suuruse augu läbi purenud ja tekitas siis värvi alla mulli. Kuna väljas oli suur külm, siis protsessi peatamiseks süstisin mulli roostesurma ja panin ajutise plaastri peale. Nädal tagasi tegin asja korda. Tiib maha terasharjaga trelli otsas kõik haljaks, igaks juhuks veel roostesurm peale-maha ja edasi juba happekrunt jne. Lõpetuseks pasandasin kogu ürituse seest poolt veel vana-hea vene kahurimäärdega kokku ja vaatab kuidas see kompott vastu peab. Hetkel pole veel jõudnud lõplikku lihvi ja poleeri teha ja ei teagi, kas jääb nii, või peab kogu tiiva uuesti üle võõpama, kuna üleminekul on väike toonivahe. Siis avastasin kaks kollet veel tagaluugi sisepakkude alaservas. Seal on plastik peal ja seal plastiku alla oli möll käima läinud. Tänaseks seal samuti kogu tõrjeprotseduur tehtud.
Eelpool mainitud kohti augustis värvimise käigus ei torgitus, nii et värvimise kvaliteedi ja tulemusega võib siiani rahul olla.
Loodetavasti suuri üllatusi ei tule, kuna praktiliselt kogu masin on möginatega kokku tehtud ja tõrjutud. Kummaline, et see esitiibki ussitas, kuna tiiva sisemine pool ja lansekad olid varem möginatega kokku tehtud, aga juu siis oli roostekolle tõrje alla jäänud.
Tehnilise poole pealt otsustas vahepeal nivooamort lekkima hakata ja lasin selle ära vahetada. Kuna vanal amordil oli simmer läbi, siis ostsin uue simmeri ning vana amort peaks ka korras olema.
Esmaspäeval lasin profülaktika mõttes autole arvuti taha ühendada ning tulemus oli meeldiv. Kõik toimib nagu vaja. Isegi pihustid olid kõik normis, mida ma peamiselt kontrollida tahtsin. Nimelt oli Laur kunagi pihusteid kontrollida lasknud, ja paar tükki olid normide piiripeal. Kuigi mootor tiksus ilusti oli ikkagi väike mure, kas ja kuidas need pihustid toimivad. Tundub, et aeg parandab haavad ja tänase seisuga on normide piirideni veel jupp maad ruumigi. Samuti kontrolliti kasti tervis üle ja sealgi kõik eeskujulik.
Tundub, et tarvis vaid tuld anda ja autot nautida