Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2,5 td 91a. automaatkasti ja mootori probleemid
#1
Tere

Peale külmasi ilmasi ilmusid mootori töös mitmed probleemid, mootoriks on 2,5 turbo diisel aastast 91 aasta pluss automaat käigukast
Esimeseks ehk peamiseks probleemiks on käikude vahetus on läinud VÄGA kõvaks, eriti jõulise nõksuga vahetab esimese teisele kuid ka teiste käikudega on probleem. Mulle tundub, et käigukast vahetab käike normaal sõidul liiga kõrgete pööretega 3000 pööret ja enamgi. Eile kontrollisin käigukastiõli nii seisva kui ka töötava mootoriga käigukang oli P asendis õli tase oli väga palju ülenormi. Pole puutund kokku aut käigukasti õliga kuid tundus OK ilus läbipaistev ja punane. Sõitsin eile 35+35 km nõnda ja sümptomid jäid samaks õues oli ca -2...-6 C
Täna lõunapaiku autoga sõites olid sümptomid peaaegu kadunud kuid nii räigelt käike ei vahetanud õues +2 C sai normaalselt sõidetud ca 20 km. Pealelõunat panin auto käima ja sümptomid olid tagasi õues oli natukene külmem -2...-3C sõitsin 40 km.
Kui õues olid päris krõbedad külmad siis sain auto kuidagi õues käima, siis vahetas käike kõmaõliga kehvalt (libistas) kuid kui õli läks soojaks oli kõik norm. Ei pööranud siis probleemile tähelepanu kuna selliste külmadega on õli olulisemalt paksem.
OK see käigukastiga

Peale külmi ilmasi hakkas mootor käivitades puterdama ja ei käi ühtlaselt. Samas tundub, et mootori on vähe jõudu see tunne on subjektiivne ja võib olla ka käigukasti mitte korrektse töötamise põhjus.

Sarnaselt käis mootor ka suve hakul st, et madalatel pööretel ei tahtnud käia siis käisin suur-sõjamäel ja tuntud head mehed leidsid kohe vea ülesse või peaaegu. Ühesõnaga toona oli see vist Joonas kes pani käe esimese pihusti peale ja sealt tuli õhk läbi väitis et pihusti lahti kuid lahti ei olnud vaid oli pihustipesa (või mis selle nimi on?) tihend läbi. Tollal sai kõik need tihendid äravahetatud. Kuid sümptomid on väga sarnased.

Natukene mootori ajalugu
Käigukasti õli vahetatud ca 6 aastat tagasi
Pihustid remonditud aasta tagasi.
Õhufilter vahetatud aasta tagasi.
Küttefilter vahetatud aasta tagasi.
Huvitav on see, et enne neid probleeme sai just paak täis pandud. Igale paagile olen lisanud Karla Auto diislilisandit. Tookord tankides oli karla auto lisandi täiesti paks mida soendasin salongis vedelaks.

Arvan, et keskmiselt kuus sõidan 1600 km suvel rohke talvel vähem

Tuli küll pikkjutt kui kust ja mida vaatama hakata?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
2,5 td 91a. automaatkasti ja mootori probleemid - Autor: CarlosSQ - 02-03-2011, 11:25 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  C200 2.2cdi,2004a.Diisel.Käigukasti ja mootori õli kogus. MAN 2 3,787 24-08-2020, 12:22 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  Jeep Wrangler W201 C 250 D mootori leke HarryPokker 2 2,167 31-07-2020, 04:58 PM
Viimane postitus: HarryPokker
  W204 220 125 kw 2011.a.mootori probleem kosekas 14 10,651 07-02-2019, 05:28 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  W203 c180 2.0bens probleemid tagatuledega C180w203 3 3,609 23-01-2019, 11:36 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mootori tuli ainikas 1 3,212 03-05-2018, 07:43 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W202, c280, 95a, probleem mootori töös. mati9315 0 1,841 03-03-2017, 08:11 PM
Viimane postitus: mati9315
  190E 1.8 80kw mootori hinnaklass Rainiskoop 3 2,714 26-12-2016, 01:40 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  Probleemid C klassidega jamez74 5 3,604 01-10-2016, 09:40 PM
Viimane postitus: Noe
  w201 190 mootori temperatuur. MB 190 12 11,046 15-09-2014, 05:25 PM
Viimane postitus: JorgenP
  MB C270 W203 2001a automaatkasti õli raksike 5 7,346 06-09-2014, 07:34 PM
Viimane postitus: R129



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne