06-01-2011, 10:58 PM
Sai endale siis järgmine isend ligi võetud. 1984a 190D 2,0 diisel automaat. Algul oli plaan juppideks võtta aga kere ei olnud kõige hullem ja siis sai asja tegema hakatud. Mootor suitses koledasti. käisin tõin romulast 1000.- teise kone. Nüüd aasta algul oli aega hakata asjaga tegelema. Mootor mis romulast sai toodud, sellel sai vahetatud saaled ja vända pikkilõtku seibid. 3 päeva hulga jamamist ja asi toimetab. Sai siis mootor, kast ja roolivõim uued mahlad sisse. Muidugi ka uus tosool ja termostaat. Hulga uusi tihendeid ja filtreid. Sai eile ka Üv ja kindlustus tehtud. üv-l oli probleeme taga piduritega. Sai need korra lahti kistud ja midagi kiita ei ole. Peab ostma uued kolvid, tihendid ja tolmukatted. See ongi nüüd järgmine asi mis käsile võtan. Kui see tehtud siis lähen ja lasen pihustid korda teha. Külmast peast mootor natuke lonkab ja ajab sinist. Ilmselt tuleb uued otsad ja siis regullitakse surved paika. Eelsüüte küünlad sai kohe uued pandud. Sisse laske kolle oli niguinii maas ja mis viga siis neid vahetada oli. Kui need asjad saab tehtud siis plaan täis vedru tiir vahetada. Vedrud on väsinud ja hoiavad autot suht madalal. Esi vedrudele on pandud juba kummi rõngad vahele. Muidugi oleks hea kui leiaks kuskilt teise kapoti ka. Aja hammas on oma töö teinud.
ähh mis ma siin ikka praegu jahun. Niguinii sai pikk ja keeruline jutt. Homme tuleb ka pildid
ähh mis ma siin ikka praegu jahun. Niguinii sai pikk ja keeruline jutt. Homme tuleb ka pildid
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
vajadusel tel. 55604444