Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G mürasummutus
#2
Originaalis on isoleeritud ka põhja alt kardaanitunnel. Selline spetsiaalne "vaip" a la nagu ehituses kasutatav kõva ja tugev lamineeritud vill (mitte tuuletõke), mis niiskusega laiali ei pudeneks.
Isegi uuema otsa w463-l on arenguruumi isoleerimsies.
Raami peal olev auto annab juba ise eelise suuremaks isolatsiooniks.
Mind huvitab, kuidas Sa ta mnt'l tuulevaikseks saad ja veetihedaks survepesu jaoks Smile
Pean silmas siis uksi ja uksetihendeid.
Küll ma jändasin, ostsin uued uksetihendid kõik ja painutasin ka uski vastu (mida tuleb sellela utol teha anyway) ja üks soovitus on ukse vastustele (kerepoolsed) panna ka termorüüd peale, lukustab tihedamalt vastu aga 110km/h ulus ja Statoilis sai näo märjaks.
See muidugi paramatus ja kaotus, mis tuleb olematust voolujoonelisusest ja eks muud head korvavad selle.
Täiesti uut mudelit (2010/2011) pole näinud, kuid huvitav, kas on sellele rohkem tähelepanu pööratud või mitte.
Suurtel kiirustel (kiirteedel) ikka väga piinarikas selline asi.
Edu!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Sõnumeid selles teemas
G mürasummutus - Autor: karuanton - 15-11-2010, 03:05 PM
RE: G mürasummutus - Autor: Rolz - 15-11-2010, 03:35 PM
RE: G mürasummutus - Autor: karuanton - 15-11-2010, 04:10 PM
RE: G mürasummutus - Autor: Rolz - 15-11-2010, 04:28 PM
RE: G mürasummutus - Autor: karuanton - 15-11-2010, 04:38 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne