Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Eelsüüteküünalde" ehk hõõgküünalde kontrollimine
#20
Talv tuleb, tõstame selle teema jälle nähtavale.

Eile õhtul sai tuvastatud, et Silberauto diagnostika on naljakoht.

Patsient: Mistubishi L200 turbodiiselmootoriga, loomulikult.
Sümptom: külmalt tahab kaua kerida, vahel ühest korrast ei piisagi. Suitseb peale käivitumist veidi.
Anamnees: starter vahetatud uue vastu. Kerib hästi. Pihustiotsad tehtud - mootoril jaksu kõvasti ja soojalt käivitub probleemideta. Kohalik remondikoht võtab tööraha ja vahetatud tükkide raha ning tõstab käed üles. Ausad poisid, viis pihku aususe eest.
--> Silber on esindaja, seega auto sinna. Kolme päeva järel tagasi: viga ei leitud, kõik OK.Icon_eek

Aga auto ei käivitu külmalt...Eusa_doh

Eile kulus 20 minutit, et viga tuvastada. Sellestki pool sobivate võtmete toomisele.

Nagu arvata oli: hõõgküünlad tuksis. Takistused OK (1+ oomi), kuid hõõgumiseni soojenevad alles 40 sekundi jooksul. Ning jäävadki jahedaks, napilt kirsipunaseks.

Võrdluseks võtsin ühe uue riiulist - nelja sekundiga kirss, kaheksaga lausa kollane.

Kiirlahendus Mitsule: lasta küünlaid 4 korda (relee klõpsatab praeguste ilmadega tagant 10 sekundiga).
Tulemus: auto käivitus täna teisest pöördest.

Silber, pane ennast põlema!Puke Tige olen seetõttu, et küsimus ei olnud rahas - firma auto ju. Vaid tahtmatuses (või tõesti oskamatusesConfused) elementaarset rikkeotsingut läbi viia.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: "Eelsüüteküünalde" ehk hõõgküünalde kontrollimine - Autor: v6sa - 03-10-2013, 09:57 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne