17-05-2006, 03:23 PM
Väike update kah teemasse.
Never say never - saigi endale just vabalthingeldav 5-pauk hangitud.
Esmamuljed kahenädalasest kasutamisest: uimane. Aga ökonoomne: kliima, automaat ja reibas sõidustiil, linn/maantee 30/70 - kütusekulu 8l/100:biggergrin:
Kui mootor korda teha, saaks ilmselt odavamaltki. Ning kindlasti kaoks liiter, kui ei kipuks piirkiirusel sõitma ning lüliks kliima välja.
Käru veel vedada pole proovinud. Ise natuke kahtlen, kas 66 kW ikka liigutab rohkem, kui kaht tonni... Samas: kunagi sai 1,3 Talbotiga ~600 kg küttepuid Tartusse veetud ja polnud kah häda midagi.
Aga kahetonnise maasturi sikutas käima ilma mingite emotsioonideta... Just nimelt emotsioonideta - enne mind oli asja kallal olnud esiveoline ja suitsu ning jälgi oli üksjagu maha jäänud. MB lihtsalt tõmbas külma rahuga monstrumi liikvele ja edasi tegi inerts juba oma...:cool_rsvd:
Ridakuus oleks ikka ilusama ja ühtlasema käiguga: see 5-pauk on ikka sihukese "puuduliku" käiguga...
Loomkatse jätkub.
Never say never - saigi endale just vabalthingeldav 5-pauk hangitud.
Esmamuljed kahenädalasest kasutamisest: uimane. Aga ökonoomne: kliima, automaat ja reibas sõidustiil, linn/maantee 30/70 - kütusekulu 8l/100:biggergrin:
Kui mootor korda teha, saaks ilmselt odavamaltki. Ning kindlasti kaoks liiter, kui ei kipuks piirkiirusel sõitma ning lüliks kliima välja.
Käru veel vedada pole proovinud. Ise natuke kahtlen, kas 66 kW ikka liigutab rohkem, kui kaht tonni... Samas: kunagi sai 1,3 Talbotiga ~600 kg küttepuid Tartusse veetud ja polnud kah häda midagi.
Aga kahetonnise maasturi sikutas käima ilma mingite emotsioonideta... Just nimelt emotsioonideta - enne mind oli asja kallal olnud esiveoline ja suitsu ning jälgi oli üksjagu maha jäänud. MB lihtsalt tõmbas külma rahuga monstrumi liikvele ja edasi tegi inerts juba oma...:cool_rsvd:
Ridakuus oleks ikka ilusama ja ühtlasema käiguga: see 5-pauk on ikka sihukese "puuduliku" käiguga...
Loomkatse jätkub.