28-08-2009, 10:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-08-2009, 10:11 PM ja muutjaks oli wdb240.)
w124 Kirjutas:Sorry, aga nii see nüüd ka päris ei ole.
Mina küll ei oska muudmoodi seda asja täpsemalt paika ajada. Võibolla on veel varjante olemas, kuid Boschi mehed nägid seda asja just nii ette. Sellise meetodi puhul on võimalik ka hiljem tuvastada suht täpselt mis komponent reguleerimist segab ja mille pärast reguleerimine tulemust ei anna. Sa näed mida sa reguleerid. Co aparaadiga pole sellise masina juures midagi teha, sest co reguleerimine ei käi selle õhukulumõõtja kruvi järgi. Co reguleeritakse välja juhtploki poolt lambda järgi.(Juhul, kui ikka on katiga masin).KAT peab igaljuhul korras olema. Selle õhukulumõõtja kruviga saad sa pritse viia vahemikku, kus ta suudab ja saab normaalselt mootorit seades hoida ja vajadusel järele korrigeerida. See ideaalne vahemik on päris kitsas. Muidu võib selline asi juhtuda, et tühikäigul ei suuda segu paika saada ja on lahja koguaeg, ja suurematel koormustel ei suuda lahjaks keerata ja võtab üleliia palju kütet.( Või siis vastupidi)