25-08-2009, 06:42 PM
Tervist!
Ega ilmselt erilisi maasikaid selle raha eest nii või naa loota ole, ent aina enam leidub praegusel ajal ka lihtsalt nö meeleheite pakkumisi...
See tumelilla auto oli vist suht lühikest aega foorumikasutaja Mony omanduses mingi aasta paar tagasi, juba siis räägiti käigukasti jamadest ning vohavast roosteussist, samuti tagareduktor kuulus otsitavate varuosade hulka. Rohkemat sellest ei tea. Plaanis oli Hentsiga pealinnas trippides pulli pärast üle vaadata ent ajanappus sai toona takistuseks.
Teine pill, on ühe Elva poisi oma, nähtud, sõidetud uuritud puuritud seda juba kevadel sai kui hind isegi 50k piiril asetses.
Mis silma jäi:
Mootor - tip top, käivitus külmalt plaksust, kõik 8 potti kenasti järel, klõbinaid ei täheldanud, silmapaistvaid lekkeid samuti mitte. Jutu käigus selgus ka et plokikaane ning klapisäärte tihendid vahetatud + üht-teist veel samas piiirukonnas. Väga hea näitaja mõnes mõttes.
Kast - tipsa uimase reageerimisega samas rahutu. Õlivahetusest ei mäletanud keegi midagi, iseenesest nagu vahetas ja toimetas suht rahuldavalt.
Kere - kiirelt vaja roostemaol sabast kinni hakata, ukseääred ning tiivanurgad omasid mingit värvialust soovimatut protsessi üpris märgatavalt. Kanalile kahjuks ei saanud ajada et uurida mis toimub kandevkonstruktsioonide jms ümber.
Sisu - üldiselt nice aga juhiistme nurk juba väikse auguni välja hõõrutud.
El.lisad - cruis toimis, kliimast ei saanud nagu sotti suht jaheda ilmaga, istmed ok, klaasid ka ok, luuki küll ei mäleta...
Taganivoo:
Kõva kolkimist ei esinenud, ent tagument õõtsus üpris aplalt. Nivoopaunad või koguni amordid peamised kahtlusalused. Paunade hind ning vahetus on köki-möki aga amordid... teame kõik, mis emotsioonid ses suhtes...
Üldist:
Esistange kroom on lapitud keskelt kokku, ilmselt kerge kõks üle elatud ning seda minuteada omanik ka ausalt välja rääkis.
Arvamus:
Mina kui "kuuepe*e" tahtsin seda autot just värvikombinatsioonide tõttu ning viimase otsa M117 5,0 on tegelt sigaasjaliku jõudlusega mootor. Toona viimane hind oli ja jäi 50k, tundus tsipa kallis ning otsest vajadust mul selle auto järele polnd, lihtsalt ei osanud arvata et ka minu sec ükskord jälle sõitma saab et soetada nagu asendus suveautoks.
Praegust hinda usun et see masin on igati väärt, mingi 3-4kilo veel numbreid madalamaks ning hea võimalus saada normaalne projekti- ning hobiauto.
Loodan et oli abi,
Rainer
Ega ilmselt erilisi maasikaid selle raha eest nii või naa loota ole, ent aina enam leidub praegusel ajal ka lihtsalt nö meeleheite pakkumisi...
See tumelilla auto oli vist suht lühikest aega foorumikasutaja Mony omanduses mingi aasta paar tagasi, juba siis räägiti käigukasti jamadest ning vohavast roosteussist, samuti tagareduktor kuulus otsitavate varuosade hulka. Rohkemat sellest ei tea. Plaanis oli Hentsiga pealinnas trippides pulli pärast üle vaadata ent ajanappus sai toona takistuseks.
Teine pill, on ühe Elva poisi oma, nähtud, sõidetud uuritud puuritud seda juba kevadel sai kui hind isegi 50k piiril asetses.
Mis silma jäi:
Mootor - tip top, käivitus külmalt plaksust, kõik 8 potti kenasti järel, klõbinaid ei täheldanud, silmapaistvaid lekkeid samuti mitte. Jutu käigus selgus ka et plokikaane ning klapisäärte tihendid vahetatud + üht-teist veel samas piiirukonnas. Väga hea näitaja mõnes mõttes.
Kast - tipsa uimase reageerimisega samas rahutu. Õlivahetusest ei mäletanud keegi midagi, iseenesest nagu vahetas ja toimetas suht rahuldavalt.
Kere - kiirelt vaja roostemaol sabast kinni hakata, ukseääred ning tiivanurgad omasid mingit värvialust soovimatut protsessi üpris märgatavalt. Kanalile kahjuks ei saanud ajada et uurida mis toimub kandevkonstruktsioonide jms ümber.
Sisu - üldiselt nice aga juhiistme nurk juba väikse auguni välja hõõrutud.
El.lisad - cruis toimis, kliimast ei saanud nagu sotti suht jaheda ilmaga, istmed ok, klaasid ka ok, luuki küll ei mäleta...
Taganivoo:
Kõva kolkimist ei esinenud, ent tagument õõtsus üpris aplalt. Nivoopaunad või koguni amordid peamised kahtlusalused. Paunade hind ning vahetus on köki-möki aga amordid... teame kõik, mis emotsioonid ses suhtes...
Üldist:
Esistange kroom on lapitud keskelt kokku, ilmselt kerge kõks üle elatud ning seda minuteada omanik ka ausalt välja rääkis.
Arvamus:
Mina kui "kuuepe*e" tahtsin seda autot just värvikombinatsioonide tõttu ning viimase otsa M117 5,0 on tegelt sigaasjaliku jõudlusega mootor. Toona viimane hind oli ja jäi 50k, tundus tsipa kallis ning otsest vajadust mul selle auto järele polnd, lihtsalt ei osanud arvata et ka minu sec ükskord jälle sõitma saab et soetada nagu asendus suveautoks.
Praegust hinda usun et see masin on igati väärt, mingi 3-4kilo veel numbreid madalamaks ning hea võimalus saada normaalne projekti- ning hobiauto.
Loodan et oli abi,
Rainer