24-08-2009, 05:34 PM
Laur Kirjutas:Vaja on sul diisli pöörete lugejat, asub ta karteri põhja küljes- loeb horatta hambaid. Võimalik, et sinu auto karteripõhjal anduri jaoks auku pole, kuid osadel põhjadel on koht näha kuhu see käib ja selle saab ise sinna puurida.Aga kas siis kindlalt mujalt ei saa? Genekast näiteks kuidagi lihtsamalt? Peaasi et natukegi töötaks.
Veel läheb tarvis diisli tühikäigu pöörete hoidjat, asub ta aku taga ja peal on kirjas Diesel kas 4/5 syl. või 6syl see teeb andurist tulefa infi tahokale sobivaks. Sinul vahet pole mitu silindrit on releele kirjutatud, pöördeid ta sul nagunii ei hoia 2,0D käib see vaakum klapiga.
Ja bensuka tahokas ei sobi, jookseb kohe põhja!
Kui jupid olemas siis võibolla leiab ka skeemi kuidas juhtmed ühendada.
Tahokaga on lihtne + otsale süüte sisse keeramis + peale. TD on tahokale andurist tulevad impulsid.
Andurit mul pole, vajalik relee on vist isegi kusagil olemas.