23-08-2009, 06:33 PM
Jep, tegu selle "kuulsa" KE-Jetronicuga! (Kunagi oli peres vana audi b4 2,3 millel oli samuti mingi boschi KE-Jet ja esines sarane viga...aga see selleks)
"Gaasiga mängides" variandi puhul on tõesti olukord, kus esimestel sekunditel ei tule kõik silindrid järgi ja tühikäigu hoidmisega on probleeme. Kuid peale esimesi kriitilisi sekundeid kõik normaliseerub ja ka pöörete lõpu vahemikes on jõud ja suutlikus mootoril hea. Oma loogika kohaselt hakkaksid vanad/kulunud pihustid pärssima tööd ka kõrgematel pööretel?! *-)
Kas sellist käivitamisprobleemi võiks põhjustada ka liiga nõrk aku? Auto elektrivarustst ja suurust arvestades, tundub hetkel peal olev aku naeruväärselt väikene (ca 50Ah, max voolu ei mäleta..), samas starterit tõmbab küll normaalselt ringi *-)...
Arvan, et alustan siiski tühikäigu regulaatori puhastamisega... Eeldan, et see on ca 7-8 cm pikkuse silindrilise korpusega metall jupp, õhu "kopsiku" all, mille mõlemas otsas ca 1,5 cm jämedused voolikud, kust imetakse/puhutakse vaakumit?
Aga, kas KE-Jetil mõni koht/kruvi, kust saab mõnda tema omadust regulleerida? Mitte, et ma nüüd kohe kruvikeerajaga peale lendaks ja meeleheitlikult kõike keerama hakkaks, aga pigem nagu teadmise mõttes...
"Gaasiga mängides" variandi puhul on tõesti olukord, kus esimestel sekunditel ei tule kõik silindrid järgi ja tühikäigu hoidmisega on probleeme. Kuid peale esimesi kriitilisi sekundeid kõik normaliseerub ja ka pöörete lõpu vahemikes on jõud ja suutlikus mootoril hea. Oma loogika kohaselt hakkaksid vanad/kulunud pihustid pärssima tööd ka kõrgematel pööretel?! *-)
Kas sellist käivitamisprobleemi võiks põhjustada ka liiga nõrk aku? Auto elektrivarustst ja suurust arvestades, tundub hetkel peal olev aku naeruväärselt väikene (ca 50Ah, max voolu ei mäleta..), samas starterit tõmbab küll normaalselt ringi *-)...
Arvan, et alustan siiski tühikäigu regulaatori puhastamisega... Eeldan, et see on ca 7-8 cm pikkuse silindrilise korpusega metall jupp, õhu "kopsiku" all, mille mõlemas otsas ca 1,5 cm jämedused voolikud, kust imetakse/puhutakse vaakumit?
Aga, kas KE-Jetil mõni koht/kruvi, kust saab mõnda tema omadust regulleerida? Mitte, et ma nüüd kohe kruvikeerajaga peale lendaks ja meeleheitlikult kõike keerama hakkaks, aga pigem nagu teadmise mõttes...