22-08-2009, 09:33 AM
anto123 Kirjutas:mida sa silmas pead mootori vahetusega. mis mootor on praegu peal??
turbotamine on omaette teema ja seda tulex sul põhjalikult uurida, räägitaxe isegi et kolvid tulex siis ära vahetada, kuna turboka kolvid peavad sellisele koormusele vastu. tavalised kolvid ei pidavat kaua töötama peale turbo ehitamist.
Ütleme nii, et sellist juttu pole mõtet ajada, see on üsna loll jutt. Turbomootori kolb ei erine tugevuse poolest N/A omast. Turboka kolvirõngad on küll erinevad, aga see ei näita vastupidavust.
MB mootoritele tavaliselt vähemalt 100% võimsusekasvu juures ei vahetata mingeid kolbe ja kestavad väga hästi, kui seade on paigas.
Kui seade on kehva, siis võib iga asja ära lõhkuda, olgu see siis tugevaim sepiskolb vms.
Kolbide all mõtlesid ilmselt surveastme alandamist, mis on suht vanakooli asi, oleneb ka muidugi eesmärgist, mis jõudu ja kui suure rõhu all saavutada. Kui vaja, siis treitakse maha või otsitakse mõni sobivama mõõduga kolb, või makstakse mitte just väga kallist raha ja tellitakse custom sepiskolb juba,
nr.1 asi on progetav aju, muidu on võimatu seadesse saada. Mälu järgi on M111 mootor 10.0 surveastmega ja sellise surveastmega hakkab mootor üsna kiirelt detoneerima ja süüdet muuta on praktiliselt võimatu.
nr.2 asi on turbokollektor, tavalise kolle otsa pole mõtet turbot aretada, mingite meetripikkuste torupikendustega.
Muud erilist nagu polegi, igat 4-taktilist mootorit annab turbotada.