20-08-2009, 08:38 PM
Kui teha tavalist õli välja-sisse-välja-sisse siis tõenäoliselt sa ei saa hüdrotrahvot puhtaks, seda põhjuselt, et tosool ei lahustus õlis. See on sama kui rasvaseid käsi puhta veega pesta - ikka jääb rasvaseks; vaja läheb seepi (spetsiaalne pesuaine). Kui sellega pesta, siis saab tosooli kõik kätte ja VÄGA suure tõenäosusega ei ole ka vaja uut trahvot osta. See jõnksutamine ja värin on tavaline viga kui tosool on käigukasti õlis.
Kui nüüd selgub, et ikka on ka mehaaniline viga, siis on tõesti vaja uus trahvo osta. Nüüd on kaks varianti, kui sa oled tavalist õlivahtust teinud, siis suure tõenäosusega on õli juba must ning selle õli võiks minema visata. Kui sa oled aga spetsiaalse pesu teinud, siis on õli puhas ja võid selle välja lasta ning hiljem uuesti kasutada.
Kõik sõltub sellest kui palju tosooli on õli sees. On olemas spetsiaalne keemiakomplekt millega saab seda kogust mõõta. Maksab ca 600 EEKi ja aega võtab mõned minutid. Kuid enne õlivahetust peaks selgeks tegema MIKS tosool seal õli sees õldse on? Kas on jahutusradikal läbi või muu jama?
Kui nüüd selgub, et ikka on ka mehaaniline viga, siis on tõesti vaja uus trahvo osta. Nüüd on kaks varianti, kui sa oled tavalist õlivahtust teinud, siis suure tõenäosusega on õli juba must ning selle õli võiks minema visata. Kui sa oled aga spetsiaalse pesu teinud, siis on õli puhas ja võid selle välja lasta ning hiljem uuesti kasutada.
Kõik sõltub sellest kui palju tosooli on õli sees. On olemas spetsiaalne keemiakomplekt millega saab seda kogust mõõta. Maksab ca 600 EEKi ja aega võtab mõned minutid. Kuid enne õlivahetust peaks selgeks tegema MIKS tosool seal õli sees õldse on? Kas on jahutusradikal läbi või muu jama?