13-08-2009, 10:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2009, 10:07 AM ja muutjaks oli R129.)
320 on jah 124, 210, 211 nii et inf osaamiseks ole võimalikult täpne.
Kuid esiteks õpi esindustega suhtlemine ära, mitte ära kurda auto laiali varastamist - 2 tundi ja 400 krooni on PÄRIS hea diil ja siinkohal võikski nutt lõppeda. Kui sa ei ole tehtud töög rahul siis nii ütlegi neile, muidugi arvesta ei Sina ei tea kõiki nüansse sellest autost.
Sinu autol on gaasipedaali aju - sina vajutad pedaaliga potensiomeetrit ja selle ning muu info põhjal liigutab aju mikromootorit mis avab segusiibri. Tüüpviga on seal tõesti olemas mis vajab jootmist - ilmselt seda sulle ka tehti ning ilmselt oli seal ka külmakas sees. Ja väga hea et tehti - nüüd on 1 potensiaalne ohukoht eemaldatud ja saab edasi vaadata. Kui muud ahelad on korras siis jääb üle uut aju otsima hakata - see ka neil muideks "tüüpviga". Ise arvan et Viljandi mehed selle diagnoosimisega hakkama ei saa. Rakvere või Tallinn on lahendus.
Kuid esiteks õpi esindustega suhtlemine ära, mitte ära kurda auto laiali varastamist - 2 tundi ja 400 krooni on PÄRIS hea diil ja siinkohal võikski nutt lõppeda. Kui sa ei ole tehtud töög rahul siis nii ütlegi neile, muidugi arvesta ei Sina ei tea kõiki nüansse sellest autost.
Sinu autol on gaasipedaali aju - sina vajutad pedaaliga potensiomeetrit ja selle ning muu info põhjal liigutab aju mikromootorit mis avab segusiibri. Tüüpviga on seal tõesti olemas mis vajab jootmist - ilmselt seda sulle ka tehti ning ilmselt oli seal ka külmakas sees. Ja väga hea et tehti - nüüd on 1 potensiaalne ohukoht eemaldatud ja saab edasi vaadata. Kui muud ahelad on korras siis jääb üle uut aju otsima hakata - see ka neil muideks "tüüpviga". Ise arvan et Viljandi mehed selle diagnoosimisega hakkama ei saa. Rakvere või Tallinn on lahendus.