05-08-2009, 10:21 AM
Ega kilowatt üksi ei kiirenda. Vahet pole, see on minu arvamus tuginedes oma R6 autost.
Oleneb, mis korras sul auto on. Mina vaataks nii, et kui tahad W201 kere peale jääda, siis vali kõige korralikum kere, mis võimalik. Tehnikat annab vahetada.
Ma soovitaks aga W124 E320/320E - lihtsalt kulgemiseks.
Minu auto on Eestist ostetud siis, kui ta värskelt siia saabus (täpselt ei mäleta, aga päris ammu)
Algselt oli 1.8 mootor, mis mind küllalt kiiresti külmaks jättis ja sundis uut mootorit otsima. Tegelikult oli üks foorumiliige minu swapi põhjustajaks, kes pani soodsalt mootori müüki, ega ma pikalt ei mõelnud.
Alguses oli stock ajuga see 3.2
Siis aga hakkasid selle mootori juhtmed omadega otsa saama (isolatsioon pudeneb küljest) ja otsustasin uue juhtmestiku teha koos uue programmeeritava ajuga - olid ka turbomõtted kohe mootorit ostes plaanis, kuid nüüd aga enam turbot ei plaani kasutada (kuigi turbokollektor on olemas), vaid pigem on tarvis pöördevahemik sujuvamaks ja kiiremaks saada, mis on ka hetkel tegemises.
Ühesõnaga dynosheet näitas 221hp ja 330Nm`i tagarattast - ja ma ütleks, et see on suht poolik seade. See mootor ei tohiks nii jõuetu olla, kui seade paigas on.
Edu!
Oleneb, mis korras sul auto on. Mina vaataks nii, et kui tahad W201 kere peale jääda, siis vali kõige korralikum kere, mis võimalik. Tehnikat annab vahetada.
Ma soovitaks aga W124 E320/320E - lihtsalt kulgemiseks.
Minu auto on Eestist ostetud siis, kui ta värskelt siia saabus (täpselt ei mäleta, aga päris ammu)
Algselt oli 1.8 mootor, mis mind küllalt kiiresti külmaks jättis ja sundis uut mootorit otsima. Tegelikult oli üks foorumiliige minu swapi põhjustajaks, kes pani soodsalt mootori müüki, ega ma pikalt ei mõelnud.
Alguses oli stock ajuga see 3.2
Siis aga hakkasid selle mootori juhtmed omadega otsa saama (isolatsioon pudeneb küljest) ja otsustasin uue juhtmestiku teha koos uue programmeeritava ajuga - olid ka turbomõtted kohe mootorit ostes plaanis, kuid nüüd aga enam turbot ei plaani kasutada (kuigi turbokollektor on olemas), vaid pigem on tarvis pöördevahemik sujuvamaks ja kiiremaks saada, mis on ka hetkel tegemises.
Ühesõnaga dynosheet näitas 221hp ja 330Nm`i tagarattast - ja ma ütleks, et see on suht poolik seade. See mootor ei tohiks nii jõuetu olla, kui seade paigas on.
Edu!