29-07-2009, 12:48 PM
Rolz Kirjutas:R129 Kirjutas:Diffrit ära ise remondi - see on päris keeruline kui tahad asja korralikult teha. Mõõtmist on seal ikka mitme rubla eest.
Kuna 126 on suht vana pill, siis ega andmeid väga palju pole - kuid sellel isendil peaks olema 2.88; või 2.87 ülekanne Samasuguse korpusega peaks 123 differ olema kuid eks seal ole ka 100 eri varianti ning muud häda.
tegelt on erinevaid differentsiaale päris palju. I ja II generatsiooni omade kinnitused on ka erinevad, W123-ga on sama differ ainult originaalis I gen 280 SE. Kuna siin tegu II gen W126-ga, siis olid järgmised mudelid:
1) 260 SE(L)/ 300 SE(L) 3,46
2) 380 SE(L)/ 380 SEC 2,47 (I gen lõpptoodangu mudelid)
3) 420 SE(L)/ 420 SEC 2,47
4) 500 SE(L)/ 500 SEC 2,24
5) 560 SE(L)/ 560 SEC 2,65
Eedlan,et selle diisli aretuse juures on sinna jäetud auto originaal differentisaal. Võta oma auto WIN nuber, WDB126 XXX , need XXX näitavad mootori sellel kerel.
Differentisaalid jaotuvad veel omakorda selle järgi, kas on ainult ABS andur (loeb kardaani otsa pealt) või on ka ASR/ASD (loeb differentisaali veovõllide otste pealt).
Ega ma jah nendest 126 keredest midagi eriti ei jaga. See ülekanne mis ma andsin peaks olema 3.0 TD mootoril ning selle diffri korpust näitas ka 123 kerel päris mitmel mudelil. Eks siin tuleb jah rida küsimusi kas vana korpus uueme kere külge ning vastupidi. Milline differ sellel isendil üldse all on ja milline peaks olema
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Aga jah alustada tuleks sellest mis autoga tegu on VIN kood. Siis kindlasti juurde mida sellel autol vahetatud on (mootor, kast, differ vms). Siis saab edasi mõelda mida sinna alla panna.