29-07-2009, 12:37 PM
R129 Kirjutas:Diffrit ära ise remondi - see on päris keeruline kui tahad asja korralikult teha. Mõõtmist on seal ikka mitme rubla eest.
Kuna 126 on suht vana pill, siis ega andmeid väga palju pole - kuid sellel isendil peaks olema 2.88; või 2.87 ülekanne Samasuguse korpusega peaks 123 differ olema kuid eks seal ole ka 100 eri varianti ning muud häda.
tegelt on erinevaid differentsiaale päris palju. I ja II generatsiooni omade kinnitused on ka erinevad, W123-ga on sama differ ainult originaalis I gen 280 SE. Kuna siin tegu II gen W126-ga, siis olid järgmised mudelid:
1) 260 SE(L)/ 300 SE(L) 3,46
2) 380 SE(L)/ 380 SEC 2,47 (I gen lõpptoodangu mudelid)
3) 420 SE(L)/ 420 SEC 2,47
4) 500 SE(L)/ 500 SEC 2,24
5) 560 SE(L)/ 560 SEC 2,65
Eedlan,et selle diisli aretuse juures on sinna jäetud auto originaal differentisaal. Võta oma auto WIN nuber, WDB126 XXX , need XXX näitavad mootori sellel kerel.
Differentisaalid jaotuvad veel omakorda selle järgi, kas on ainult ABS andur (loeb kardaani otsa pealt) või on ka ASR/ASD (loeb differentisaali veovõllide otste pealt).