29-07-2009, 11:15 AM
Ise seda ei remondi. Kui remondid ,siis pärast kurdad, et miks see nüüd nii kõvasti häält teeb? Kuidas sellest lahti saab? Ma ei teagi, et kas eestis keegi on neid ültse kunagi õigesti paika saanud. Värviga või suitsupaberiga mina seda hambumist ei paneks. Silberis neid seadmeid igastahes ka ei ole. Kui lihtsalt lahti võtta ja kokku panna siis pole seal midagi keerulist. Asi läheb alles siis hulluks, kui hakkad seal asju vahetama ja tekivad uued suhted hammasratastel omavahel. Selleks on küll juba vaja eritööriistu. Kalibreerimis nullpuksi, uut ühekortse-pingutusega sissetuleva võlli laagrite survepuksi, väljundvõllide laagrite lehtseibe ja andmeid hammasrataste pealt, et see siis tabelisse kõik toppida ja arvutada välja õiged lõtud.
+ kõik see ka õigesti paika saada . Ma arvan, et topi sinna mingi enamvähem sama ülekandega asi alla ja asi mutt
+ kõik see ka õigesti paika saada . Ma arvan, et topi sinna mingi enamvähem sama ülekandega asi alla ja asi mutt